بلاگ

کاخ امارات ابوظبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره کاخ امارات ابوظبی

کاخ امارات ابوظبی Emirates Palace

درباره کاخ امارات ابوظبی 

کاخ و یا همان قصر امارات بعنوان یک هتل هفت ستاره لوکس در ابوظبی، امارات متحده عربی شناخته شده می باشد.
این موضوع نیز مجدد قابل ذکر است که، کاخ امارات دومین هتل هفت ستاره جهان است که بعد از برج تاعرب شناخته شده و محبوب می باشد و قیمت اقامت به ازای هر شب آن بسیار بالا و گران قیمت می باشد و به همین دلیل به هتل ثروتمندان و خانواده های سلطنتی شهرت جهانی پیدا کرده است. 
این هتل از اول ژانویه 2020 میلادی توسط ماندارین اورینتال اداره می شده است.
پروژه هتل در دسامبر 2001 راه اندازی شد و در ابتدا توسط کمپینسکی از افتتاح آن در نوامبر 2005 میلادی تا اول ژانویه 2020 میلادی اداره می شده است.
طراحی هتل ترکیبی از عناصر معماری اسلامی مانند تعادل، هندسه، تناسب، ریتم و تاکید سلسله مراتبی در کنار روش های مدرن طراحی و ساخت را دارا می باشد.
گنبد مرکزی آن دارای الگوهای هندسی استادانه ای می باشد و همچنین حدود یکصد و چهارده گنبد کوچکتر بر روی ساختمان نیز ساخته شده اند.
رنگ ساختمان از سایه های مختلف ماسه های موجود در صحرای عربستان الهام گرفته شده است.
سازه و معماری این کاخ و هنل به قدری زیبا، منحصر به فرد و چشم نواز می باشد که آنرا بعنوان سومین هتل گران قیمت ساخته شده در جهان معروف و شناخته شده گردانده است.
این ساختمان از 394 اقامتگاه شامل 92 سوئیت و 22 سوئیت مسکونی تشکیل شده است.
اکثر سوئیت ها در این هتل با طلا و مرمر مبله و دکوراسیون شده اند.
ساختمان اصلی کاخ دارای یک کف مرمری گسترده و یک گنبد بزرگ طرح‌ دار می باشد که بسیار چشم نواز می باشد.
گنبد اصلی کاخ امارات که در شهر ابوظبی ساخته شده است قابل ذکر است که دارای 60 متر ارتفاع و 42 متر عرض می باشد و به عنوان بزرگترین گنبد در جهان نیز شناخته می باشد.
طبقه پنت هاوس دارای شش سوئیت منحصر به فرد است که به طور انحصاری برای افراد برجسته مانند خانواده سلطنتی و بسیار ثروتمند مورد استفاده قرار میگیرد و هزینه هایی بسیار بالایی را برای رزور آنها می بایست در صورت تمایل به استفاده پرداخت نمایند.
از امکاناتی که مسافران با اقامت در این هتل می توانند از آنها بهره مند شوند می توان به 2 مرکز اسپا، اتاق های جلسه و کنفراس، رستوران ها و کافه های مجلل و لوکس، ساحلی به طول حدود 1.5 کیلومتر، 2 سکوی فرود هلیکوپتر، اسکله تفریحی، فروشگاه های مختلف لوکس و مجلل و غیره اشاره نمود.
چند زمین تنیس و کریکت ، زمین راگبی و امکانات بازی فوتبال همراه با سالن های تناسب اندام از دیگر امکانات قابل دسترسی این مجموعه محسوب می شوند.
تمام اتاق های لوکس این هتل با بالاترین سطح رفاه و با فضایی گرم برای ایجاد محیطی آرام در خدمات تمامی مسافران مقیم در این هتل باشد.
این هتل در قلب ابوظبی و نزدیک به جاذبه های مهم و شناخته شده توریستی و گردشگری و همچنین مناطق مهم تجاری آن قرار گرفته است.
فاصله کاخ امارات تا فرودگاه بین المللی ابوظبی 40 کیلومتر فاصله دارد و همچنین ار فرودگاه دبی 90 کیلومتر فاصله تا کاخ امارات وجود دارد.

آیا برای سفر به دبی به ویزا نیاز است :

هموطنان با پاسپورت ایرانی می بایستی قبل از سفر به دبی اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند و امکان سفر به دبی بدون ویزا و یا دریافت ویزا در فرودگاه های امارات برای ایرانیان عزیز وجود ندارد .

شرایط اخذ ویزای دبی :

ویزای دبی برای تمام سنین و جنسیت ها قابل دریافت می باشد پیگیری ویزا امارات و تمام افراد بالای 18 سال شامل مرد یا زن ( مجرد و یا متاهل ) امکان سفر به دبی را دارند :

فقط افراد زیر 18 سال جهت دریافت ویزای دبی نمی توانند به تنهایی اقدام کنند و حتما می بایستی پدر یا مادر یا کفیل قانونی به همراه آنان به دبی سفر کنن و هنگام ثبت درخواست ویزای دبی با همدیگر اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند .

آیا امکان دریافت ویزای دبی از سفارت امارات در تهران وجود دارد ؟

سفارت امارات در تهران خدمات صدور ویزای دبی ندارد و کلیه ویزاهای دبی بوسیه کفیل یا کارگزاران دبی و به صورت الکترونیکی انجام می شود . و ویزا در پاسپورت چسبانده نمی شود بلکه به صورت فابل پی دی اف برای مسافران ارسال م گردد و مسافران گرامی می بایستی از ویزای دبی ارسالی پرینت تهیه نمایند .

قیمت ویزای دبی

در جدول زیر نرخ و هزینه ویزای دبی به تومان در مشاهده انواع و ویزاها آمده است .

قیمت انواع ویزا های دبی

بروزرسانی قیمت : 1402/05/27

نوع ویزا دبی

بزرگسال

          زیر 18 سال          

ویزای 10 روزه عادی دبی 
3/820/000 تومان
1/000/000 تومان
ویزای 10 روز فوری دبی 
5/100/000 تومان
1/100/000 تومان
ویزای 1 ماهه عادی دبی 
3/940/000 تومان 
1/050/000 تومان
ویزای 1 ماهه فوری دبی 
5/200/000 تومان 
2/000/000 تومان
ویزای 1 ماهه مولتی دبی
6/600/000 تومان
3/000/000 تومان
ویزای 2 ماهه سینگل دبی 
6/450/000 تومان
2/500/000 تومان
ویزای 2 ماهه مولتی  دبی 
11/200/000 تومان
6/500/000 تومان
ویزای 48 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
ویزای 96 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
بیمه برای ویزای 48 و 96 ساعته (اختیاری)
0 تومان
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open