هتل

هتل پالم وینیت کالکشن بیچ اند ریزورت دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره هتل پالم وینیت کالکشن بیچ اند ریزورت دبی


هتل پالم وینیت کالکشن بیچ اند ریزورت دبی Th8 Palm Dubai Beach Resort Vignette Collection, an IHG hotel

این هتل 5 ستاره بسیار لوکس و مجلل ساخته شده است و در یکی از بهترین منطقه های شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است.
این مجموعه دارای کادری مجرب، مهمان نواز و آموزش دیده ای می باشند که همگی در کنار یکدیگر به انجام فعالیت ها و ارائه به روزترین و بهترین خدمات به تک تک مسافرها، مهمان ها، توریست ها و گردشگرانی مشغول میباشند که در بازه زمانی انجام سفرشان به دبی این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند و نهایت لذت را از زمان حضورشان در این مجموعه می برند.
علاوه بر مهمان هایی که در این هتل اقامت داشته باشند، مسافرهای مقیم در دیگر هتل های شهر نیز این امکان را خواهند داشت تا با پرداخت هزینه های جداگانه از بخشی از تجهیزات این هتل استفاده کرده و از آنها بهره مند شوند.
فاصله این هتل تا پارک آبی آکواونچر 2.5 کیلومتر، باشگاه گلف مونتگومری دبی 12 کیلومتر می باشد.
این هتل بسیار زیبا و شیک دارای امکانات بسیار عالی برای تمامی مهمان ها می باشد که هر فرد با اقامت در این هتل و انتخاب آن می تواند روزهای رویایی را در آنجا سپری کند و این امکانات قابل استفاده عبارتند از موارد ذیل:
پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق نگهداری چمدان ها، خدمات نظافت، خدمات نگهبانی، بار، بوفه، رستوران، آسانسور، سرویس بهداشتی، شاتل فرودگاهی، سالن تناسب اندام و بدنسازی، استخر روباز، تراس آفتابگیر، باغ سرسبز و بسیار زیبا، سالن همایش، اتاق کنفرانس، اتاق مختص افرادی که مایل به کشیدن سیگار می باشند، امکانات مختص افراد کم توان، ساحل اختصاصی، پارکینگ مختص مهمان های هتل.
اتاق های این هتل نیز بسیار جادار و زیبا طراحی و ساخته شده اند و تک تک آنها به صورت کامل تجهیز شده به موارد و امکانات ذیل می باشند:
سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، وسایل بهداشتی، کمد دیواری، صندوق امانات، مینیبار، میز و صندلی کار، کاناپه راحتی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، قهوه ساز، کتری برقی.
فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 35.5 کیلومتری از این هتل قرار دارد و دسترسی به آنجا بوسیله تاکسی و شاتل فرودگاهی هتل به راحتی امکان پذیر میباشد.
پذیرش 24 ساعته این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مهمان ها و ارائه بهترین و به روزترین خدمات به تک تک آنها می باشند و در ضمینه رزرو اتاق نیز در صورت تمایل راهنمایی های لازم را نیز ارائه می دهند.
ساعت تحویل دادن اتاق ها در این هتل که توسط تیم پذیرش انجام می گیرد 14 و ساعت تخلیه هر کدام از اتاق ها و سوئیت ها که توسط مهمان ها و بعد از انجام بررسی های تیم پذیرش انجام می شود 12 ظهر می باشد.

قیمت ویزای دبی :

ویزای دبی با توجه به قیمت روز درهم مشخص می شود و هر روز با توجه به نوسات قیمت درهم تغییر می کند .

در جدول زیر قیمت ویزای دبی به تومان قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

مدارک مورد نیاز ویزای دبی :

برای دریافت ویزای دبی نیاز به اصل مدارک نمی باشد و تنها اسکن مدارک نیاز است .

مدارک مورد نیاز ویزا دبی عبارتند از :

  • اسکن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از زمان ورود به دبی (امارات)
  • اسکن شناسنامه
  • اسکن کارت ملی
  • عکس 3 در 4 رنگی زمینه سفید

مراحل دریافت ویزای دبی :

برای دریافت ویزای دبی در مرحله اول می بایستی پس از مشخص کردن نوع ویزا و آپلود کردن مدارک و پرداخت آنلاین هزینه آن مدارک برای کارشناسان سایت ویزای دبی ارسال می گردد و پس از بررسی در صورت درست بودن مدارک ویزای شما اقدام می گردد .

ویزای دبی پس از اقدام 1 تا 7 روز زمان نیاز دارد و پس از صدور ویزا فایل ویزا در قسمت دانلود ویزا برای شما آپلود می گردد و به ایمیل شما نیز ارسال می گردد .

تفاوت ویزای عادی و فوری دبی در چیست :

ویزای عادی و فوری دبی در نوع ویزا با هم تفاوتی ندارد و تنها تفاوت این نوع ویزا ها در مدت زمان صدور آن می باشد .

سوالات متداول درباره هتل پالم وینیت کالکشن بیچ اند ریزورت دبی ؟

فاصله هتل تا مرکز شهر دبی چقدر است ؟

فاصله هتل پالم وینیت کالکشن بیچ اند ریزورت دبی تا مرکز شهر 5 کیلومتر می باشد .

هزینه رزرو هتل چقدر می باشد ؟

نرخ رزرو هتل بستگی به تعداد شب نوع اتاق و زمان سفر دارد برای آگاهی از نرخ دقیق وارد سایت شوید .

ساعت چک این و چک اوت هتل پالم وینیت کالکشن بیچ اند ریزورت دبی ؟

ساعت چک این 14:00 و ساعت ک اوت 12:00 می باشد .

آیا Th8 Palm Dubai Beach Resort Vignette Collection, an IHG hotel استخر دارد ؟

بله این هتل استخر با امکانات عالی دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open