بلاگ

موزه لوور ابوظبی امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره موزه لوور ابوظبی امارات

موزه لوور ابوظبی امارات Louvre Abu Dhabi

درباره موزه لوور ابوظبی امارات 

موزه لوور ابوظبی یک مجموعه هنری است که در جزیره سعدیات در ابوظبی، امارات متحده عربی واقع شده است.
این موضوع قابل ذکر است که، این بنا بر اساس توافق نامه ای بین امارات متحده عربی و کشور فرانسه که در ماه مارس سال 2007 میلادی امضا شد، اجرا می شود که به آن اجازه می دهد تا از نام موزه لوور تا سال 2037 میلادی استفاده کند، و توسط لوور به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی فرانسه در خارج از کشور توصیف شده است. 
از زمان توافق تا افتتاح این موزه 10 سال طول کشید تا ساختار این موزه تکمیل و آماده بازگشایی گردد.
ساخت این موزه توسط معماری فرانسوی به نام ژان نوول صورت پذیرفت که برنده بالاترین مقام در رشته معماری را نیز دارا بوده.
ساختمان این موزه کاملا محصور در آب می باشد که یکی از جذابیت های آن نیز گردیده است و همچنین در لبه شرقی جزیره نیز واقع شده است.
این موزه قابل ذکر است که دارای 55 سالن و حدود بیست و سه گالری دائمی برای بازدید عموم مردم می باشد.
در این موزه ششصد اثر دائمی به نمایش در می آید و 300 اثر دیگر هم از فرانسه قرض گرفته شده است ( که از کشور و دولت فرانسه به مدت 10 الی 15 سال به ابوظبی قرض داده شده است).
موزه لوور ابوظبی کپی لوور پاریس نخواهد بود، بلکه موزه جدیدی است و به رغم وجود آثار بسیار شناخته شده و مشهور هنرمندانی جهانی همچنین اکثر توجهات خود به سمت تاریخ تمدن کشورها و ادیان های موجود در جهان خواهد بود.
آثار هنری و نقاشی هنرمندان بسیاری از جمله فرانسوی ها در برخی قسمت های گالری های این موزه قابل مشاهده می باشند که هریک از آنها و به صورت جداگانه دارای زیبایی های منحصر به فرد و جذابی می باشند.
در این موزه آثار هنرمندان معروف دنیا مثل پیکاسو و ونگوگ را نیزبا رفتن به داخل گالری های می توانید مشاهده نمایید.
گالریی برای آموزش و سرگرمی بچه های 6 تا 12سال در نظر گرفته شده و در آن نمایشگاه های موقتی برگزار می شود که فقط مناسب گروه سنی بچه هاست و همین موضوع بعنوان یکی از دلایل محبویت این موزه در میان تمامی رده های سنی گردیده است.
این موزه هر ساله میزبانی تعداد بسیار یالایی از توریست ها و گردشگران علاقه مندی می باشد که در سفرشان به کشور امارات متحده عربی و شهر ابوظبی بازدید از موزه لوور را در لیست برنامه های خود جای می دهند.
اگر جزو افرادی هستید که علاقه مند به این سبک از موزه های می باشید و بخواهید به صورت دقیق از آن دیدن نمایید حدود 2 ساعت زمان برای بازدید نیاز خواهید داشت.
کافی شاپ، اینترنت رایگان، خدمات پارکینگ، صندوق امانت، دستگاه خودپرداز، خدماتی برای افراد با نیاز های خاص، اتاق استراحت، اتاق نماز و اتاق کمک‌ های کمک های اولیه از جمله امکان قابل دسترسی بازدید کنندگان موزه لوور در ابوظبی می باشد.
همه روزه به غیر از روزهای دوشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بهد از ظهر می توانید از موزه لوور واقع در شهر ابوظبی بازدید نمایید.
هزینه بلیط ورودی به موزه لوور ابوظبی برای افراد بزرگسال 63 درهم، برای افرادی زیبر هجده سال سن به صورت رایگان می باشد.
دسترسی به این موزه توسط تاکسی،اتوبوس و ماشین های شخصی به راحتی امکان پذیر می باشد و با رفتن و بازدید از موزه لوور می توانید لحظاتی به یاد ماندنی را در خاطرات خود به ثبت برسانید.

آیا برای سفر به دبی به ویزا نیاز است :

هموطنان با پاسپورت ایرانی می بایستی قبل از سفر به دبی اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند و امکان سفر به دبی بدون ویزا و یا دریافت ویزا در فرودگاه های امارات برای ایرانیان عزیز وجود ندارد .

شرایط اخذ ویزای دبی :

ویزا آنلاین امارات برای تمام سنین و جنسیت ها قابل دریافت می باشد و تمام افراد بالای 18 سال شامل مرد یا زن ( مجرد و یا متاهل ) امکان سفر به دبی را دارند :

فقط افراد زیر 18 سال جهت دریافت ویزای دبی نمی توانند به تنهایی اقدام کنند و حتما می بایستی پدر یا مادر یا کفیل قانونی به همراه آنان به دبی سفر کنن و هنگام ثبت درخواست ویزای دبی با همدیگر اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند  .

آیا امکان دریافت ویزای دبی از سفارت امارات در تهران وجود دارد ؟

سفارت امارات در تهران خدمات صدور ویزای دبی ندارد و کلیه ویزاهای دبی بوسیه کفیل یا کارگزاران دبی و به صورت الکترونیکی انجام می شود . و ویزا در پاسپورت چسبانده نمی شود بلکه به صورت فابل پی دی اف برای مسافران ارسال م گردد و مسافران گرامی می بایستی از ویزای دبی ارسالی پرینت تهیه نمایند .

قیمت ویزای دبی

در جدول زیر نرخ و هزینه ویزای دبی به تومان در مشاهده انواع و ویزاها آمده است .

قیمت انواع ویزا های دبی

بروزرسانی قیمت : 1402/05/27

نوع ویزا دبی

بزرگسال

          زیر 18 سال          

ویزای 10 روزه عادی دبی 
3/820/000 تومان
1/000/000 تومان
ویزای 10 روز فوری دبی 
5/100/000 تومان
1/100/000 تومان
ویزای 1 ماهه عادی دبی 
3/940/000 تومان 
1/050/000 تومان
ویزای 1 ماهه فوری دبی 
5/200/000 تومان 
2/000/000 تومان
ویزای 1 ماهه مولتی دبی
6/600/000 تومان
3/000/000 تومان
ویزای 2 ماهه سینگل دبی 
6/450/000 تومان
2/500/000 تومان
ویزای 2 ماهه مولتی  دبی 
11/200/000 تومان
6/500/000 تومان
ویزای 48 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
ویزای 96 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
بیمه برای ویزای 48 و 96 ساعته (اختیاری)
0 تومان
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open