بلاگ

اطلاعات کامل درباره هواپیمایی امارات

راهنمای کامل درباره و اطلاعات مفید درباره هواپیمایی امارات ( قوانین و مقررات هواپیمایی امارات – شرایط تغییر تاریخ و کنسلی هواپیمایی امارات – سایت هواپیمایی امارات و … )

هواپیمایی امارات دبی Emirates Airline

شرکت هواپیمایی امارت بعنوان یکی از شناخته شده ترین ایرلاین هایی است که در امارات فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در شهر دبی واقع شده است.
مالکیت رسمی این خطوط هواپمایی متعلق به امارات متحده عربی می باشد و قابل ذکر است که دفتر مرکزی این شرکت در دبی قرار دارد و فرودگاه بین المللی دبی به عنوان قطب اصلی فعالیت های این ایرلاین محسوب می گردد.
این خطوط هواپیمایی روزانه پروازهای منظم بسیاری به خاورمیانه، خاور دور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی و استرالیا انجام میدهد و سالانه تعداد بسیار بالایی از مسافران به اکثر نقاط دنیا جا به جا می کند.
به این نکته نیز می توان اشاره کرد که خطوط هوایی امارات ایرلاین بعنوان یکی از بزرگترین شرکت هواپیمایی و یکی از دو شرکت حامل پرچم امارات متحده عربی شناخته شده می باشد.
امارات ایرلاین همچنین یکی از چهار ایرلاین بزرگ و معتبر در جهان می باشد و همچنین دومین شرکت بزرگ جهان در ضمینه حمل بار نیز می باشد – 
در سال 2016 این خطو هواپیمایی برای چندمین بار بعد از تاسیس آغاز فعالیت خود بعنوان بهترین خطوط هوایی سال شناخته گردید.

تاریخچه هواپیمایی امارات 

این خطوط هواپیمایی فعالیت رسمی خود را در سال 1985 و توسط دولت این کشور آغاز کرده است و قابل ذکر است بعنوان اولین فعالیت رسمی خود پروازهایی به بمبئی و دهلی داشته است.
یک فروند ایرباس آی 300 و همچنین یک فروند بوئینگ 737-300 بعنوان اولین هواپیماهایی بوده اند که پروازهای خود را در خطوط هوایی امارات آغاز کرده اند.
این نکته نیز قابل اشاره می باشد که در سال 2007 این شرکت اقدام به امضای قرارداد خرید حدود 130 ایرباس و همچنین 12 بوئینگ برای ارتقاء خطوط هوایی خود کرده است.
اولین پروازی نیز که توسط خطوط هوایی امارات ایرلانز به یکی از کشورهای اروپایی انجام شده است در سال 1987 و به سمت لندن بوده است و پروازهایی به سمت خاوردور اولین بار در سال 1990 و به سمت سنگاپور انجام گرفت.
بعد از سالهایی که در بالا اشاره شد بواسطه پرواز های متعدد و قابل اطمینانی که این خطوط هوایی به اکثر نقاط جهان اغاز نمود به سرعت بعنوان یکی از محبوب ترین ایرلاین های شناخته شده در جهان تبدیل گردید که هر ساله تعداد بسیار بالایی از مسافران را به اکثر نقاط جهان با اطمینان و رعایت تمامی قوانین هوایی و … جا به جا می کند و مورد استقبال و طرفداری بسیاری از مسافران قرار گرفته و مردم برای پرواز های طولانی مدت خود و برای اطمینان پروازی بالاخطوط هواپیمایی امارات ایرلاینز را برای سفر های خود انتخاب می کنند.

تاریخچه هواپیمایی امارات

کارکنان خطوط پروازی امارات

کارکنانی که در این خطوط هوایی مشغول به کار می باشند از ملیت های مختلف می باشند و قابل ذکر است در مجموعه کارکانی در این شرکت هواپیمایی در کل چندین زبانه می باشند و توانایی صحبت هریک به زبان مادری خود و در کنار انگلیسی بسیار در انجام پرواز ها و خدمات رسانی به مسافران موثر می باشد.
در رابطه با لوگوی خطوط هوایی امارات ایرلاین باید اشاره کنیم که از سال 2004 بعد لوگوی آن به فلای امارات تغییر داده شده است و با این نام از آن تاریخ به بعد شروع بع فعالیت نموده است.
این خطوط هوایی در طی چندین سال فعالیت خود شعارهای بسیاری نیز برای امارت ایرلاینز داشته است که در ادامه به محبوب ترین شعارها که بیشتر از آنها استفاده شده است اشاره خواهیم نمود.

شعار هواپیمایی امارات

” به اکتشاف ادامه بدهید، پرواز امارات ” ، ” امارات، بهترین در آسمان ” ، ” با خودت خوب باش و با امارات پرواز کن ” از جمله پرکاربردترین شعار های چندین سال اخیر خطوط هوایی امارات بوده است.

امارات ایرلاین در تمامی پروازهای خود این امکان و انتخاب را به مسافران می دهد تا بسته به نوع بودجه خود، کابین مورد نظرشان را انتخاب نمایند تا در حین سفر راحتی بیشتری را بتوانند تجربه نمایید و با خیال راحت مسیر پرواز را طی نمایند.
در ادامه به انواع کابین های داخل هواپیمایی امارات که بسته به نوع بودجه خود می توانید از انها استفاده نمایید اشاره خواهیم نمود.

کابین فرست کلاس هواپیمایی امارات

کابین فرست کلاس امارات ایرلاینز

اگر جزو افرادی باشید که بخواهید بهترین و راحت ترین سفر را داشته باشید و قصد انتخاب امارات ایرلاین را دارید پیشنهاد میشود برای سفرتان کابین های فرست کلاس را انتخاب نمایید.
با انتخاب این کابین ها در حین پرواز می توانید از امکاناتی نظیر تخت خواب راحت، مینی بار، سینما و مونیتور دیدن فیم های سینمایی کوچک و تک نفره، غذاهای و نوشیدنی های لذیذ و خوشمزه بهره مند شوید و بدون استرس سفری دلنشینی را تجربه نمایید.
این خطوط هوایی دارای دو نوع کابین فرست کلاس می باشد یکی با دارا بودن درهای جداگانه که تا سقف هواپیما امتداد دارد و دیگری قسمت های مجزای در دار ولی با تفاوت اینکه تا سقف امتداد ندارند.
برای سفر با خطوط هواپیمایی امارات ایرلاین و با تهیه بلیط کابین فرست کلاس میزان بار مجاز قابل حمل شما 50 کیلوگرم می باشد.
در تمامی پروازها هر فرد می تواند به همراه خود کیف کوچکی نیز به داخل هواپیما ببرید که وزن آن حدود 7 کیلوگرم می تواند باشد.

کابین بیزنس کلاس (کلاس تجاری) ایرلاین امارات

یکی دیگر از پرطرفدارترین و محبوب ترین قسمت هایی که مسافران می توانند در حین سفر بلیطش را برای داشتن اقامتی راحت انتخاب نمایند کابین بیزینس کلاس و یا همان کلاس تجاری می باشد.
اندازه های پهن و راحت حدود یک و نیم متری صندلی های این قسمت علاوه بر راحتی باعث می شوند مسافرا در زمان پرواز هم بتواند به استراحت پرداخته و هم به انجام کارهای خود بپردازد.
این صندلی ها مجهز می باشند و دارای امکاناتی نظیر چراغ مطالعه، ماساژ، صفحه نمایشگر و خروجی یو اس بی می باشند.
در کنار این امکانات می توان اشاره کرد که صندلی های این قسمت دارای مینیبار می باشند و میتوانید انها را همانند تختخواب در آمورده و استراحت نیز داشته باشید.
برای سفر با خطوط هواپیمایی امارات ایرلاین و با تهیه بلیط کابین بیزینس کلاس میزان بار مجاز قابل حمل شما 40 کیلوگرم می باشد.
در تمامی پروازها هر فرد می تواند به همراه خود کیف کوچکی نیز به داخل هواپیما ببرید که وزن آن حدود 7 کیلوگرم می تواند باشد.

کابین اکونومی کلاس (کلاس اقتصادی) امارات ایرلاینز

همانطور که از نام آن می توانید متوجه شوید بلیط این قسمت از هواپیماهای امارات ایرلاین را افرادی معمولا تهیه می نمایند که مایل هستند مبالغ نسبتا کمتر و مقرون به صرفه ترین نسبت به دیگر کابین هایی که در هواپیما وجود دارد پرداخت نمایند و از آن طریق سفر خود را به انجام برسانند.
اندازه صندلی ها در این قسمت 79 الی 81 سانتی متر می باشند و نسبت به صندلی های دیگر ایرلاین های قابلیت خم شدن و خاباندن شدن بیشتری را دارا می باشند.
برای سفر با خطوط هواپیمایی امارات ایرلاین و با تهیه بلیط کابین اکونومی کلاس میزان بار مجاز قابل حمل شما 30 کیلوگرم می باشد.
در تمامی پروازها هر فرد می تواند به همراه خود کیف کوچکی نیز به داخل هواپیما ببرید که وزن آن حدود 7 کیلوگرم می تواند باشد.

کابین امونوی امارات ایرلاینز

کیترینگ هواپیمایی امارات

خطوط هوایی امارات ایرلاین همچنین دارای کیترینگی مشخص می باشد که تمامی مواد غذایی و انواع نوشیدنی های مورد استفاده در حین پروزا را تهیه می کند.
انواع غذاهای رژیمی و معمولی در این خطوط هوایی برای مسافران سرو می گردد.
اگر جزو افرادی هستیند که تحت نظر پزشک و یا رژیم غذایی خاصی می باشید و دارای پروازی طولانی مدت می باشد و باید غذایی خاص را در وعده های خود داشته باشید از ابتدا باید به این خطوط هوایی و موقع خرید بلیط خود اعلام نمایید تا در حین پرواز امکانات لازم برای شما محیا گردد.

خدمات ویژه هواپیمایی امارات ایرلاینز

این شرکت بواسطه خدماتی که در اختیار مسافران قرار می دهد و امن بودن پروازهایش در طول چندین سال اخیر بعنوان یکی از محبوب ترین ایرلاین ها در دنیا شناخته شده گردیده است و سالانه تعداد بسیار بالایی از مسافران را از اکثر نقاط جهان به بسیاری از کشورها جا به جا می کند.
از خدمات ویژه ای که این ایرلاین در اختیار مسافران قرار می دهد می توان به:
هتل، پروازهای ویژه، پروازهای ترکیبی، تورهای جهانگری و ماشین کرایه‌ ای در محل اشاره نمود که راحتی سفر را هر چه بیشتر برای مسافران فرآهم می کند.

نکته ای دیگر و قابل توجه در رابطه با خطوط هوایی امارات این موضوع می باشد که این هواپمایی در طول چندین سال فعالیت خود اسپانسر بسیاری از رویدادها، تیم ها و … می باشد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم نمود که قابل ذکر است که این اسپانسر بودن ها نیز به غیر از امن بودن پروازها به محبوبیت این ایرلاین در طی چندین سال اخیز افزوده است.

* هواپیمایی امارات ایرلاینز حامی مالی باشگاه فوتبال آرسنال در لیگ برتر انگلستان می باشد و از سال 2014 به بعد نام این ایرلاین به همراه این ورزشگاه بر سر زبان ها بوده است.

* هواپیمایی امارات حامی مالی کمیته داوران فوتبال انگلستان و همچنین حامی مالی تیم کریکت امپایر انگلستان نیز می باشد.

* هواپیمایی امارات حامی مالی تیم هامبورگر اس وی در مسابقات بوندس لیگا آلمان نیز می باشد.

* هواپیمایی امارات ایرلاینز حامی اصلی مسابقات جام جهانی سوارکاری اسب‌ های اصیل در دبی نیز می باشد.

* نکته مهم این می باشد که این خطوط هواپیمایی همچنین جزو حامیان مالی جام جهانی فوتبال زنان در سال 2003 نیز بوده است.

*امارات حامی اصلی باشگاه فوتبال آ. س میلان و همچنین تیم فوتبال پاری سن ژرمن نیز بوده است.

قیمت ویزای آنلاین دبی :

ویزا دبی توریستی در حال حاضر در 3 نوع ویزای 10 روزه – ویزای 1 ماهه و ویزای 2 ماهه صادر می شود و ویزای های 10 روزه و 30 دارای دو نوع عادی و فوری می باشند .

قیمت ویزا دبی به تومان و درهم در جدول زیر برای مسافران گرامی قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

فرق بین ویزا عادی و فوری دبی در چیست :

ویزاهای عادی و فوری در نوع ویزا تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها در مدت زمان صدور می باشد . به طوری که ویزای عادی از زمان ثبت درخواست 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری از زمان ثبن سفارش حدودا 24 ساعت زمان نیاز دارند تا صادر شوند .

چه مدارکی برای اخذ ویزای دبی مورد نیاز است :

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دبی اسکن یا عکس از صفحه اول پاسپورت ( با اعتبار حداقل 6 ماه ) – شناسنامه – عکس پرسونلی و کارت ملی می باشد 

افزاد زیر 18 سال به دلیل نداشتن کارت ملی  نیازی به ارائه تصویر کارت ملی ندارند 

افرادی که کارت ملی آنها قدیمی می باشد و یا هنوز کارت ملی جدید دریافت نکرده اند می توانند با استفاده است کارت ملی قدیمی و یا فیش تعویض درخواست ویزا دهند 

در مورد پاسپورت ارسالی توجه داشته باشید تمام قسمت های پاسپورت باید خوانا باشد و همچنین 2 خط زیر پاسپورت که به صورت کد می باشد حتما می بایستی در تصویر ارسالی به طور کامل وجود داشته باشد .

توجه داشته باشید :

  • برای دریافت ویزا نیاز به ارسال بلیط هواپیما و رزرو هتل نمی باشد .
  • جهت ارسال مدارک می توانید با گوشی خود از مدارک عکس گرفته و ارسال بفرمائید (به شرط با کیفیت بودن عکس ارسالی)
  • در صورتی که مدارک شما مورد تائید کارشناسان قرار نگیرد می بایستی در قسمت ارسال مجدد مدارک تصویر با کیفیت تر از مدارک خود برای ما ارسال فرمائید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open