بلاگ

باشگاه گلف امارات

راهنما و اطلاعات کامل درباره باشگاه گلف امارات ( آدرس و لوکیشن باشگاه – قیمت و هزینه بلیط باشگاه گلف دوبی – فیلم و عکس از باشگاه و … )

باشگاه گلف امارات Emirate Gulf Club

درباره باشگاه گلف امارات

یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین اماکن باری گردشگران و علاقه مند به ورزش ( به خصوص گلف) این مجموعه ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد.
این مجموعه فعالیت خود را از سال 1988 میلادی اغاز کرده است و قابل ذکر است دارای دو قسمت می ‌باشد که یکی 36 حفره‌ ای و دیگری 18 حفره ‌ای می باشد و به نکته ای نیز که می بایست در رابطه با این مجموعه اشاره نماییم این موضوع است که اولین زمین گلف چمن در خاورمیانه را این باشگاه به خود اختصاص داده است. 
این باشگاه با قرارگیری بر روی یک تپه، مجموعه تفریحی لوکس و منحصر‌ به‌ فرد و البته کمی گران قیمت محسوب می شود که ارزش یکبار امتحان کردن و رفتن به آنجا را دارا می باشد ( در صورتی که علاقه مند به این ورزش می باشید و تمایل به انجام دادن آن دارید).
از زمان های قدیم گلف از ورزش های محبوب در بین ثروتمندان و افراد مشهور دنیا بوده است و به بازی گران و اعیانی شهرت دارد.
اگر اهل این ورزش کردن می باشید و یا دوست دارید برای اولین بار بازی گلف را امتحان کنید می توانید این بازی، ورزش و تفریه هیجان انگیز را در سفر به دبی و در یکی از بهترین زمین های گلف دنیا امتحان کنید تا علاوه بر یادگیری این بازی لذت چندین برابری از حضور خود در دبی را تجربه نمایید.
در این مجموعه علاوه بر بازی گلف افرادی می توانند از تمامی امکانات موجود در آن نظیر:
رستوران، کافه، فروشگاه های ارائه لوازم ورزشی، زمین تنیس، چهار سالن بزرگ سرباز و سرپوشیده، مدرسه گلف و … اشاره نماییم که قابل دسترس تمامی علاقه مندان می باشد.

باشگاه گلف امارات Emirate Gulf Club
باشگاه گلف امارات Emirate Gulf Club

در این مجموعه ورزشکاران مطرح بسیاری بازی های متعددی را انجام داده اند و در مسابقان بسیاری که در این باشگاه برقرار شده شرکت کرده اند.
زمین گلف دبی بالاترین استاندارد های جهانی را دارا می باشد و ورزشکاران با خیال آسوده و راحت این مجموعه را برای تفریح و انجام ورزش خود می توانند انتخاب کنند.
این مجموعه همچنین بعنوان یکی از بهترین و مجلل ترین باشگاه های گلف دبی شناخته شده می باشد که توانسته از بالاترین سطح استانداردهای جهانی برخوردار شده و طی چندین سالی که از تاسیس آن گذشته جوایز متعدد بسیاری را نیز کسب کرده است.
افراد با رفتن به این مجموعه در کنار بازی گلف و لذت بردن از آن می توانند از منظره کویر با درختان نخل بی شمار و فضای بسیار سرسبز و چشم نواز باشگاه نیز استفاده کرده و نهایت لذت را از حضورشان در این مجموعه برده و از تمامی امکانات موجود نیز بهره مند شوند.

ویزای دبی را چطور بگیریم ؟

برای اخذ ویزا دبی نیاز به مراجعه به سفارت امارات در تهران و یا مراجعه حضوری به دفتر کارگزار – آژانس و … نمی باشد و مسافران براحتی می توانند به صورت آنلاین اقدام به دریافت ویزا دبی نمایند .

چه مدارکی برای گرفتن ویزای دبی نیاز است ؟

برای دریافت ویزای دبی تنها به اسکن یا عکس با کیفیت از مدارک زیر نیاز دارید :

  1. پاسپورت 
  2. شناسنامه 
  3. کارت ملی
  4. عکس پرسونلی

توجه داشته باشید برای دریافت ویزا نیاز به ارائه چک ضمانت برگشت – سند – تمکن مالی – بلیط هواپیما رزرو هتل و … نمی باشد و تنها 4 مدرک بالا برای دریافت ویزا کفایت می کند .

آیا امکان دریافت اقامت و یا ویزای کاری دبی در سایت ویزای دبی وجد دارد :

متاسفانه در حال حاضر تنها امکان دریافت ویزای توریستی دبی در سایت وجود دارد و سایر ویزاهای دبی قابل انجام نمی باشد 

ویزاهای توریستی قابل دریافت در سایت Onlinedubaievisa.com عبارتند از :

  1. ویزای 10 روزه عادی و فوری دبی 
  2. ویزای 1 ماهه عادی و فوری دبی
  3. ویزای 2 ماهه سینگل ( یک بار ورود ) دبی

قیمت ویزای دبی :

قیمت ویزای دوبی به تومان در جدول زیر به صورت بروز شده قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open