بلاگ

اطلاعات کامل درباره هواپیمایی فلای دبی

راهنمای کامل درباره و اطلاعات مفید درباره هواپیمایی فلای دبی ( قوانین و مقررات هواپیمایی فلای دبی – شرایط تغییر تاریخ و کنسلی هواپیمایی فلای دبی – سایت هواپیمایی فلای دبی و … )

درباره هواپیمایی فلای دبی FlyDubai

فلای دبی بعنوان یکی از ایرلاین ها و خطوط هواپیمایی شناخته شده میباشد که دارای قیمت هار ارزان و مقرون به صرفه تر نسبت به دیگر ایرلاین ها می باشد.
قابل ذکر است دفتر اصلی این خطوط هواپیمایی در ترمینال شماره 2 فرودگاه بین المللی دبی می باشد.
به نکته مهمی که قابل ذکر در مورد خطوط هواپیمایی فلای دبی می باشد این موضوع است که به ‌منظور تطبیق با رشد و پیشرفت بیشتر این شرکت هواپیمایی و گسترش فعالیت خطوط هوایی ملی در فرودگاه بین‌المللی دبی، شرکت هواپیمایی فلای‌ دبی فعالیت پروازهای خود در فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم را نیز از 25 مین روز از ماه اکتبر سال 2015 میلادی را نیز آغاز کرده‌ است.
این خطوط هواپیمایی فعالیت های رسمی خود را از سال 2008 آغاز کرد و قابل ذکر است که تاسیس این شرکت هواپیمایی توسط دولت مرکزی دبی انجام شده است. قیمت ویزای دبی
فلای دبی در حال حاضر دارای حدود پنجاه فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ می باشد که روزانه مسافران بسیاری را به اکثر نقاط در جهان جا به جا می کند و این تعداد هواپیما به مرور زمان در حال افزایش پیدا کردن می باشند.
این خطوط هواپیمایی قابل ذکر است که پروازهایی به حدود 95 مقصد جهانی از دبی به خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اروپا را با بهرتین امکانات و امنیت بالایی پروازی به انجام می رساند.
این خطوط هوایی در طول گذر سالیان زیاد و با انجام پروازهای متعدد دارای پرنسلی حرفه ای و مجرب در تمامی ضمینه ها می باشد و تمامی امکانات سفر را به بهترین نحوه ممکن به مسافران ارائه می دهد.
ناوگان پرواز این شرکت هواپیمایی در حال مدرن سازی و تکمیل است با جدیدترین تجهیزات قصد خدمات رسانی سریع تر و بهتر به مسافران را در لیست اولویت و برنامه ها دارا می باشد.

کلاس پروازی بیزنس فلای دبی

کلاس های پروازی فلای دبی Dubai Flight Classes

پروازهای کلاس تجاری “بیزینس کلاس” فلای دبی (flydubai Business Class)
با در دست داشتن بلیط این کلاس پروازی که کمی بالالتر از کلاس اکونومی می باشد هر مسافر می توان پروازی راحت و آرام تر را در حین مسیر تجربه نماید.
با بودن در این کلاس پروازی مسافران می توانند از امکاناتی نظیر صندلی راحت تر، ورود و خروج سریع تر به پرواز بدون معطلی در صف، استفاده در غذاهای متنوع و خوشمزه و …
در طول پرواز فلای دبی در این کلاس پروازی مسافران می توانند از صفحه نمایشگری که بر روی صندلی های نصب شده و مجهز به حسگر انگشت می باشد و همچنین وای فای نیز استفاده نمایند و نهایت لذت خود را از سفرشان ببرند.
نکته مهمی نیز که می توان بدان اشاره نمود این موضوع است که، مسافران کلاس بیزنس این ایرلاین می توانند قبل از سفر در سالن بیزنس فرودگاه استراحت کرده و همچنین به سالن های بیزنس فرودگاه های مقصد هم به راحتی و بدون به وجود آمدن هر گونه مشکلی دسترسی داشته باشند.
منو غذایی بیزینس کلاس از غذاهای بین المللی و نوشیدنی های متنوع برخودار است و مسافران می تواند در هر زمان از پرواز خود درخواست غذا و نوشیدنی را داشته باشند.
اگر جزو افرادی هستید که دارای رژیم غذایی خاص می باشید و برای خوردن غذای محدودیتی دارید باید قبل از انجام پرواز و در حین خرید بلیز این اطلاعات را ثبت نمایید تا برای شما در حین پرواز تدارکات لازم صورت پذیرد.
در این کلاس، 12 صندلی وجود دارد که به میزان حدود یک متر دارای فاصله از همدیگر برای راحتی و آسایش بیشتر مسافران می باشد.

کابین بیزنس فلای دبی
پروازهای اقتصادی فلای دبی (flydubai Economy Class)

کابین در ایم کلاس پروازی روشن و بزرگ می باشد و در این کلاس نیز مسافران می توانند سفری آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.
در این کلاس پروازی صندلی های به صورت ردیفی در کنار هم قرار گرفته شده اند و هر ردیف با صندلی های روبرویی خود دارای فاصله مقبول و استانداردی می باشد.
در حین پرواز فلای دبی در این کلاس پروازی مسافران می توانند از خدمات غذا و نوشیدنی های گوارا که به وسیله مهمانداران سرو می شوند استفاده کنند.
این نکته نیز قابل ذکر است که تمامی صندلی های در این کلاس پروازی مجهز به مانیتور با صفحه نمایش حسگر می باشند.
اگر جزو افرادی هستید که دارای رژیم غذایی خاص می باشید و برای خوردن غذای محدودیتی دارید باید قبل از انجام پرواز و در حین خرید بلیز این اطلاعات را ثبت نمایید تا برای شما در حین پرواز تدارکات لازم صورت پذیرد.

قوانین حمل بار در فلای دبی
قوانین حمل بار در فلا دبی Freight rules in Dubai Duba

هر خطوط هواپیمایی برای انجام پروازهای خود برای مسافران قوانینی را وضع می کنند که مسافران ملزم به رعایت کردن آن برای داشتن پروازی آسان و ایمن می باشند.
در فلا دبی نیز وزن مجاز قابل حمل مسافران برای چمدان های به ازای هر یک نفر در کلاس اکونومی و اقتصادی 20 کیلوگرم و در کلاس بیزینس و تجاری 40 کیلوگرم می باشد.
همچنین هر مسافر می تواند کیف و یا چمدانی کوچک نیز به همراه خود به داخل هواپیما ببرد که وزنش نباید از 10 کیلوگرم بیشتر باشد.
در صورتی که مسافری از این حد بیشتر با خود وسیله در داخل چمدان داشته باشد و قصد حمل آنها را داشته باشد به نسبت ما به التفاوت حد مجاز بار به او جریمه تعلق خواهد گرفت.
این هزینه هم بستگی به پرواز داخلی یا خارجی، کلاس پروازی و مدل هواپیما بستگی دارد.

شرایط کرونا در فلای دبی

محدودیت کرونا برای ورود به پروازهای فلای دبی Corona restrictions on entry to FlyDubai flights

شرکت هواپیمایی فلای دبی همانند بسیاری از خطوط هواپیمایی برای ورود مسافران به داخل هواپیما در دروان کرونا محدودیت هایی را تعیین کرده که تمامی مسافران ملزم به رعایت کردن آن می باشد.
هر فرد در صورت تزریق دوزهای واکسن خود باید کارت واکسیناسون خود را به صورت کارت و یا دیجیتالی قبل از ورود به مسئولین پرواز ارائه دهند و در صورت نداشتن کارت واکسیناسیون حتما باید برگه تست منفی کووید 19 که حداکثر 48 ساعت قبل از پرواز باید انجام شده باشد را نیز ارائه دهند.
در این ایرلاین همیشه قبل و بعد از انجام هر پرواز داخل کابین هواپیما ها ضد عفونی و به بهترین نحو و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی تمیز و آماده میزبانی از مسافران می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open