بلاگ

موزه هنر شارجه امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره موزه هنر شارجه امارات

موزه هنر شارجه امارات Sharjah Art Museum

درباره موزه هنر شارجه امارات

این مجموعه یک موزه هنری ساخته شده در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی می باشد که در بیت السرکال در منطقه الشوویهان قرار دارد و بعنوان یکی از مؤسسات هنری پیشرو در منطقه خلیج فارس محبوب و شناخته شده می باشد. 
این موزه هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از علاقمه ندان به هنر می باشد که در سفرشان به شارجه ار آن بازدید می کنند و نهایت لذت را از حضورشان در این موزه می برند.
این نکته نیز قابل اشاره و ذکر کردن می باشد که، ساختمان جدید موزه درروز هفتم آوریل سال 1997 میلادی و تحت حمایت شیخ سلطان بن محمد القاسمی، عضو شورای عالی و حاکم شارجه در سومین دوسالانه بین المللی هنر شارجه به طور رسمی افتتاح و تأسیس گردید.
موزه هنر شارجه دارای مجموعه هایی متشکل از هنرهای مدرن و معاصر توسط هنرمندانی از امارات متحده عربی و سایر کشورهای خاورمیانه می باشد که هر کدام از آنها با زیبایی هایشان محصور کننده می باشند.
این موزه همچنین قابل ذکر است که میزبان نمایشگاه های موقت و رویدادهای آموزشی متعددی در طول سال نیز می باشد که این رویداد ها شرکت کنندگان بسیاری را نیز به خود جلب می کند.
موزه هنر شارجه از زمان تأسیس خود، نمایشگاه های موقت متعددی را در طول سال ها برگزار کرده است. آنها توسط موزه یا با همکاری سایر نهادها سرپرستی می شدند که از برخی از این نهاد ها می توان به موزه هنر مدرن کبرا در آمستردام، تیت بریتانیا در لندن، بنیاد هنری بارجیل در امارات و موزه جبران در لبنان اشاره نمود.
این موزه شامل هفتاد و دو گالری است که در سه طبقه واقع شده و آثار هنرمندان عرب از سراسر جهان عرب را برای بازدید کنندگان به نمایش می گذارد.
دسترسی به این موزه توسط تاکسی و وسایل نقلیه شخصی به راحتی امکان پذیر می باشد.
برای بازدید از این موزه می توانید همه روزه از ساعت 8 الی 8 شب و روزهای جمعه از ساعت 4 بعد از ظهر الی 8 شب به آنجا بروید و نهایت لذت را از مدت زمان حضورتان در این موزه را ببرید.

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای دبی :

برای دریافت ویزای امارات نیازی به ارائه سند مالکیت – چک ضمانت – بلیط رفت و برگشت – رزرو هتل و غیر ندارد و تنها مدارک مورد نیاز عبارتند از :

  1. پاسپورت 
  2. شناسنامه
  3. کارت ملی
  4. عکس پرسونلی

مسافران گرامی توجه داشته باشید به اصل مدارک برای ویزای دبی مورد نیاز نمی باشد و تنها اسکن مدارک می بایستی ارسال گردد .

ارزانترین قیمت ویزا دبی در سایت ویزای آنلاین دبی :

ارزانترین قیمت ویزا امارات آنلاین در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

آیا صدور ویزای دبی تضمینی می باشد :

سایت ویزای دبی ( و کلیه سایت های دیگر ) تنها درخواست دهنده ویزا به اداره جوازات دبی می باشد و صدور و عدم صدور ویزا بر عهده اداره جوازات امارات می باشد .

ولی در صورتی که سفرهای قبلی خود به دبی مشکل اقامت و یا اور استی نداشته باشید 99/9 درصد از درخواست های ویزای دبی صادر می شود .

آیا در صورت ریجکتی مبلغی به مسافر قابل استرداد می باشد :

خیر در صورت ریجکتی ویزا دبی متاسفانه هیچ مبلغی قابل استرداد نمی باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open