بلاگ

دنیای برادران وارنر ابوظبی امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره دنیای برادران وارنر ابوظبی امارات

دنیای برادران وارنر ابوظبی امارات Warner Bros World Abu Dhabi

درباره دنیای برادران وارنر ابوظبی امارات

این مجموعه، یک پارک موضوعی سرپوشیده در شهر ابوظبی، امارات متحده عربی است که متعلق به شرکت میرال است منیجمنت با هزینه پیش بینی شده حدود یک میلیارد دلار می باشد. 
در این پارک شخصیت هایی از فرنچایزهای برادران وارنر، مانند لونی تونز، دی سی کامیکس، هانا-باربرا و دیگران حضور دارند.
این پارک در جزیره یاس در نزدیکی فراری ورلد، یاس واترورلد ابوظبی واقع شده است و بعنوان سومین پارک موضوعی برادران وارنر نیز شناخته شده می باشد.
برنامه ریزی برای ساخت این مجموعه منحصر به فرد و زیبا در سال 2007 میلادی آغاز گردید اما با به وجود آمدن رکودی بزرگ ساخت این پروژه موقتا” متوقف گردید.
در ماه می سال 2015 میلادی میرال قرارداد کلی ساخت و ساز را با پیمانکار بلژیکی امضا کرد و بنابراین ساخت و ساز در همان سال از مجدد از سر گرفته شد.
در 24 ژوئیه 2018، این پارک توسط معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، و ولیعهد ابوظبی، شیخ محمد بن زاید آل نهیان افتتاح گردید.
پارک موضوعی سرپوشیده و کاملا دارای تهویه مطبوع است، همانطور که در اکثر پارک های موضوعی اصلی در منطقه به دلیل گرمای شدید تابستان معمول است.
برادران وارنر ورلد ابوظبی با مساحت 1.5 میلیون فوت مربع، بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان توسط رکوردهای جهانی گینس در سال 2019 میلادی نامگذاری گردید.
این نما دارای یک برج 61 متری می باشد که از برج آبی نمادین برادران وارنر در بربنک، کالیفرنیا الهام گرفته شده است.
این موضوع نیز قابل ذکر است که،این پارک موضوعی توسط گروه تینک ول طراحی شده است.
در پارک تفریحی برادران وارنر شش محوطه مختلف وجود دارد و هرکدام بازی ها و سرگرمی ها مهیج و جذاب گوناگونی را برای بازدید کنندگان در تمامی رده سنی در بر می گیرد.
این مجموعه از بخش های مختلفی تشکیل یافته که عبارتند از: کاراکترهای فیلم عدالت، مجموعه بتمن، متروپلیس، گاتهام سیتی و کارتون‌های مشهور دیگر.
شخصیت‌هایی مثل باگزبانی، اسکوبی و میگ میگ و کایوت را همه دوست دارند و از بخش‌های پرطرفدار پارک محسوب می شوند که با رفتن به این مجموعه می توانید با تمامی آنها دیداری داشته باشید و با گرفتن عکس های یادگاری بسیار زیبا این خاطرات و لحظات خوش را به ثبت برسانید.
علاوه بر قسمت های مهیج و بازی های متنوع در این پارک همچنین می توانید از فروشگاه های آن نیز استفاده نمایید و برای یادگاری و سوغاتی خریدهایی را به انجام برسانید.
در این مجموعه همچنین فود کورت با رستوران های متنوع و غذاهایی لذیذ و کافه هایی نیز وجود دارند که برای استراحت می توانید از آنها نیز استفاده نمایید.
ساعات فعالیت این پارک معمولا از 11 صبح الی 8 شب می باشد که قابل ذکر است در ایام تعطیل و در برخی روزها این ساعات فعالیت امکان تغییر پیدا کردن را دارا می باشند.
برای رفتن به داخل این مجموعه هر فرد باید ورودی جداگانه ای پرداخت نماید.
ورودی به این مجموعه برای بزرگسالان 295 درهم و کودکان 230 درهم می باشد که قابل ذکر است قیمت ارزانی نمی باشد اما ارزش یکبار استفاده کردن را دارا می باشد.

آیا برای سفر به دبی به ویزا نیاز است :

هموطنان با پاسپورت ایرانی می بایستی قبل از سفر به دبی اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند و امکان سفر به دبی بدون ویزا و یا دریافت ویزا در فرودگاه های امارات برای ایرانیان عزیز وجود ندارد .

شرایط اخذ ویزای دبی :

ویزای دبی برای تمام سنین و جنسیت ها قابل دریافت می باشد و تمام افراد بالای 18 سال شامل مرد یا زن ( مجرد و یا متاهل ) امکان سفر به دبی را دارند :

فقط افراد زیر 18 سال جهت دریافت ویزای دبی نمی توانند به تنهایی اقدام کنند و حتما می بایستی پدر یا مادر یا کفیل قانونی به همراه آنان به دبی سفر کنن و هنگام ثبت درخواست ویزای دبی با همدیگر اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند  .

آیا امکان دریافت ویزای دبی از سفارت امارات در تهران وجود دارد ؟

سفارت امارات در تهران خدمات صدور ویزای دبی ندارد و کلیه ویزاهای دبی بوسیه کفیل یا کارگزاران دبی و به صورت الکترونیکی انجام می شود . و ویزا در پاسپورت چسبانده نمی شود بلکه به صورت فابل پی دی اف برای مسافران ارسال م گردد و مسافران گرامی می بایستی از ویزای دبی ارسالی پرینت تهیه نمایند .

قیمت ویزای دبی

در جدول زیر نرخ و هزینه ویزای دبی ( ویزای دبی قیمت ) به تومان در مشاهده انواع و ویزاها آمده است .

قیمت انواع ویزا های دبی

بروزرسانی قیمت : 1402/05/27

نوع ویزا دبی

بزرگسال

          زیر 18 سال          

ویزای 10 روزه عادی دبی 
3/820/000 تومان
1/000/000 تومان
ویزای 10 روز فوری دبی 
5/100/000 تومان
1/100/000 تومان
ویزای 1 ماهه عادی دبی 
3/940/000 تومان 
1/050/000 تومان
ویزای 1 ماهه فوری دبی 
5/200/000 تومان 
2/000/000 تومان
ویزای 1 ماهه مولتی دبی
6/600/000 تومان
3/000/000 تومان
ویزای 2 ماهه سینگل دبی 
6/450/000 تومان
2/500/000 تومان
ویزای 2 ماهه مولتی  دبی 
11/200/000 تومان
6/500/000 تومان
ویزای 48 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
ویزای 96 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
بیمه برای ویزای 48 و 96 ساعته (اختیاری)
0 تومان
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open