بلاگ

هزینه های دقیق سفر به دبی

اطلاعات – قیمت و هزینه های دقیق سفر به دبی ( اطلاعات و رزرو هزینه های سفر به دبی – قیمت ویزای دبی – قیمت بلیط دبی – هزینه های روزانه در دبی و … )

هزینه های دقیق سفر به دبی

تمامی مسافران در حین سفر خود به دبی ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در این کشور می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به روسیه با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول دبی چیست؟

هزینه های دقیق سفر به دبی
واحد پول دبی

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی که در شهر دبی مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد پول رسمی مورد استفاده مردم و ساکنین در دبی درهم می باشد و به وسیله این ارز به انجام معمالات و خرید های خود می پردازند.
به بسیاری از گردشگرانی که به دبی سفر می کنند پیشنهاد می شود به همراه خود برای راحتی بیشتر دلار به دبی برده و سپس یا در فرودگاه و یا صرافی های معتبر دلار خود را به ارز رایج دبی که درهم می باشد تبدیل نمایند.
در این شهر از کشور دبی مردم به دو نوع از ارزهای خود که سکه ای و اسکناسی می باشند استفاده می کنند.
در حال حاضرقابل ذکر است که سکه‌های موجود در دبی 5، 10، 25، 50 فلسی و همچنین 1 درهمی می باشند.
اسکانس‌ها نیز در انواع 5، 10، 20، 50، 100، 500 و 1000 درهمی در این شهر و کشور امارات ارائه و مورد استفاده قرار می گیرند.

هزینه رزور هتل و اقامت در دبی

هزینه رزور هتل و اقامت در دبی
قیمت هتل های دبی

برای اقامت در دبی گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران و گردشگران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این شهر از کشور امارات نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند که در ادامه به قیمت هایی حدودی اقامت به ازای هر شب این هتل ها اشاره خواهیم کرد.

اقامت در هتل های 3 ستاره دبی

برای اقامت در هتل های 3 ستاره در این کشور گردشگران به ازای هر شب اقامت باید حدود 700.000 الی 4.000.000 تومان و یا بیشتربسته به نوع ارائه خدمات و محل احداث هتل هزینه نمایند.

اقامت در هتل های 4 ستاره دبی

اقامت در هتل های 4 ستاره در دبی به ازای هر شب اقامت برای مسافرانی هزینه ای حدود 800.000 الی 6.000.000 تومان و یا بیشتربسته به نوع ارائه خدمات و محل احداث هتل در بر خواهد داشت.

اقامت در هتل های 5 ستاره دبی

اقامت در هتل های لوکس و مجلل 5 ستاره در شهر دبی بر اساس میزان ارائه خدمات و محل احداث متفاوت می باشد که حدودا” برای هر شب اقامت 1.000.000 الی 10.000.000 و یا بیشتر می باشد.

به این نکته می بایست اشاره کرد که هزینه ها در دبی بر اساس فصول سال و میزان حضور گردشگران و همچنین محل احداث و میزان سرویس دهی و امکانات هتل ها متغییر می باشد.

هزینه غذا در دبی

هزینه غذا در دبی
هزینه غذا های دبی

برای خورد و خوراک و استفاده از رستوران ها نیز در این شهر گزینه های بسیار متنوعی پیش روی مسافران قرار میگیرد که هر فرد بنا به نوع ذائقه، سلیقه و همچنین میزان بودجه می تواند از هر یک که مایل بود استفاده نماید.
برای استفاده از رستوران هایی ارزان قیمت و همچنین سطح کیفیتی متوسط می بایست به ازای هر وعده غذایی حدود 35 الی 50 درهم هزینه پرداخت شود.
برای رفتن و لذت بردن از طعم غذاهای رستوران های لوکس در شهر دبی برای مثال برای دو نفر هزینه ای معادل و حدودی 190 الی 220 درهم باید هزینه شود.
اگ هم علاقه مند به غذاهای فست فود هستید با پرداخت هزینه ای حدود 25 الی 35 درهم می توانید این غذاهای لذیذ را نیز در دبی امتحان نمایید.

خرید سوپرمارکتی در دبی

خرید سوپرمارکتی در دبی
خرید های سوپر مارکتی

برای خورد و خوراک متفرقه در دبی به برخی از هزینه هایی که پیش رویتان قرار میگیرد در ادامه اشاره خواهیم کرد.
برای خرید یک قرص نان در دبی باید 10 درهم هزینه نمایید.
یک لیتر شیر نیز در این شهر هزینه ای معادل 10 الی 15 درهم خواهد داشت.
خرید یک کیلوگرم برنج نیز هزینه ای معادل 15 الی 20 درهم را در بر خواهد داشت.
یک بطری آب معدنی در این شهر 5 درهم می باشد.
گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی به ترتیب دارای هزینه ای معادل 7 و 5 درهم می باشد.

هزینه تفریحات در سفر به دبی

هزینه تفریحات در سفر به دبی
هزینه های تفریح در دبی

برای بازدید از برج خلیفه که یکی از مهمترین و مشهور ترین آسمان خراش های ساخته شده در دبی محسوب می شود باید حدود 150 الی 650 و بسته به میزان بازدید که خواهید داشت هزینه نمایید.
آکواریوم دبی نیزیکی از محبوب ترین مراکز گردشگری در دبی محسوب می شود که برای رفتن به داخل آن باید هزینه حدود 180 الی 400 درهم ورودی پرداخت نمایید.
یکی از مجذوب کننده ترین مجموعه هایی که در دبی می توانید از آن بازدید نمایید باغ گل میراکل می باشد که به میراکل گاردن شهرت دارد و هزینه ورودی آن 60 الی 70 درهم می باشد.
پارک آبی وایلد وادی نیز یکی دیگر از مجموعه هایی است که در میان بزرگسالان و کودکان پر طرفدار می باشد و بسیاری از گردشگرانی که به دبی سفر می کنند حتما یکبار به آنجا سر می زنند و قابل ذکر است هزینه ورودی پارک آبی وایلد وادی 300 درهم می باشد.

هزینه حمل و نقل در دبی

هزینه حمل و نقل در دبی
هزینه حمل و نقل در دبی

برای حمل و نقل در این شهر گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران و گردشگران قرار میگیرد که از هر کدام که مایل بودین می توانید برای رفت و آمد های خود استفاده نمایید.
هزینه بلیط اتوبوس در دبی بسته به نوع مسافت از 5 الی 10 درهم آغاز می شود.
برای استفاده از متروی دبی نیز با پرداخت هزینه 5 الی 10 درهم می توانید از این خدمات عمومی استفاده نمایید.
در این شهر تاکسی های بسیاری وجود دارد اما به بسیاری از گردشگران پیشنهاد می شود از تاکسی هایی استفاده نمایند که به رنگ خاکستری می باشد و ورودی اولیه آنها 5 درهم می باشد و برای هر یک کیلومتر با تاکسیمتر هزینه مسافران محاسبه می شود.

هزینه موبایل و سیم کارت در دبی

خرید سیم کارت در دبی
خرید سیم کارت های دبی

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در این کشور می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی دبی از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایندو
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر دبی اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open