بلاگ

دلفیناریوم دبی

اطلاعات کامل و راهنمای دلفیناریوم دبی ( هزینه و قیمت بلیط دلفیناریوم دبی – ساعات و روزهای کاری دبی – آدرس و لوکیشن دلفینارریوم دبی – راه های رفتن به دلفیناریوم دوبی )

دلفیناریوم دبی Dubai Dolphinarium

درباره دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی اولین مجموعه دلفیناریوم سرپوشیده با دارا بودن تهویه مطبوع کامل در خاورمیانه است که زیستگاه دلفین ‌ها و فوک‌ ها را فراهم می آورد و همچنین به عموم مردم و بازدید کنندگان (اعم از مردم بومی دبی، توریست ها و گردشگران) اجازه می‌ دهد تا از طریق اجرای نمایش ‌های زنده و اجازه عکس گرفتن به تماشای آنها بپردازند . با بودن در این مجموعه بتوانند خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود به رقم برسانند.
دلفیناریوم دبی در 21 می 2008 میلادی توسط شهرداری دبی افتتاح شد و این نکته نیز قابل ذکر است که این مجموعه تفریحی توسط دولت دبی حمایت و پشتیبانی می شود تا سرگرمی های عمومی را برا بازدید کنندگان فراهم آورد و همچنین به آنها در مورد دلفین ها، فوک ها و دیگر موجودات دریایی آموزش دهد. 
دلفیناریوم دبی یک مرکز دریایی مدرن با مساحت 5000 متر مربع با ظرفیت حدود 1250 صندلی برای میزبانی از بازدید کنندگان می باشد.
این نکته قابل ذکر است که دلفین ها در این مجموعه زیستگاه خصوصی خود را با 600 متر مکعب آب دریا دارا می باشند که به استخر اصلی مجموعه متصل می گردد.
یک استخر پزشکی جداگانه و استخر فوک با توجه به رفاه این پستانداران دریایی در این مجموعه ساخته شده است.
مجموعه دلفیناریوم همچنین دارای فعالیت های گروهی بزرگسالان و کودکان، جشن تولد برای بچه ها، سفرهای مدرسه ای، رویدادهای گروهی، ترامپولین، شنا با دلفین ها، پیچ و خم آینه، نمایش پرندگان و … می باشد.
در این مجموعه همچنین رستورانی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آن نیز بهره مند شوید و در کنار این مجموعه همچنین امکان استفاده از سینمای 5 و 7 بعدی نیز می توانید استفاده کنید.
دلفیناریوم دبی محل زندگی دلفین های پوزه بطری (دلفین پوزه‌ بطری از معروف ترین گونه های خانواده دلفین‌ سانان است که آن ها را بسیار در آکواریوم‌ ها و برنامه های نمایشی مشاهده می کنید) و فوک های خز شمالی است و طبق گزارش ها، این دلفین ها و فوک ها از کشوری متعلق به کشورهای مشترک المنافع خریداری شده اند و در بهترین موقعیت و وضعیت نگهداری می شوند و تحت آموزش مربیان مجرب و حرفه ای می باشند.
برا رفتن به داخل این مجموعه باید در قسمت ابتدایی ورودی جداگانه ای پرداخت نمایید که این قیمت برای بزرگسالان 70 درهم و برای کودکان از 2 الی 11 سال 45 درهم می باشد و کودکان زیر 2 سال نیاز به پرداخت ورودی ندارند اما در تمامی مدت اجرای برنامه ها می بایست در کنار والدین و یا همراهان خود بمانند.
نمایش هایی که در این مجموعه برگزار می شوند از روزهای دوشنبه الی شنبه ( یکشنبه های مجموعه تعطیل می باشد) از ساعت 11 صبح می باشد و مدت زمان اجرای این نمایش ها در حدود 45 دقیقه الی یک ساعت ( در صورت تمایل به گرفتن عکس با دلفین ها و فوک ها) می باشد.
شما می توانید هم از طریق تورهای مسافراتی و هم به صورت شخصی نسبت به خرید بلیط های خود اقدامات لازم را به انجام برسانید.

دلفیناریوم دبی
دلفیناریوم دبی

دلیل انتخاب دلفیناریوم توسط گردشگرها و توریست ها

این مجموعه بواسطه تفریحات هیجان انگیز و مورد علاقه تمامیرده های سنی بعنوان یکی از محبوب ترین و پرتردد ترین مکان های برای بازدید شناخته شده می باشد و دلایل بسیاری در این رابطه وجود دارد که به برخی از انها اشاره می نماییم.

این مجموعه بهترین گزینه برای تفریح خانوادگی یک روزه در شهر دبی می باشد.
در این مجموعه امکان عکس گرفتن و حتی شنا کردن با دلفین ها با آموزش های از قبل داده شده و در کنار مربیان حرفه ای وجود دارد.
ماهانه بیش از 40 هزار نفر از دلفیناریوم دبی بازدید می کنند و این مجموعه جذابیت بسیار بالایی برای تمامی رده های سنی (اعم از بزرگسالان و کودکان) را دارا می باشد.
این مجموعه بعنوان یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی در خاورمیانه نیز شناخته شده می باشد.

ارزانترین قیمت ویزای دبی در سایت Onlinedubaievisa.com

دبی یکی از شهرهای توریستی جهان می باشد و ایرانیان زیادی بریا گردشگری – تجارت – وقت سفارت – خرید ملک و … به کشور امارات سفر می کنند .

هموطنان گرامی برای سفر به امارات می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .

خوشبختانه دریافت ویزای دبی بسیار راحت می باشد و امکان دریافت ویزای الکترونکی دبی با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در سایت ویزای دبی برای هموطنان گرامی فراهم می باشد . 

[ads1]

شرایط صدور ویزا دبی برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال تنها در شرایط زیر می توانند ویزا دبی را دریافت نمایند ویزا فوری دبی :

  • به همراه پدر یا مادر جهت دریافت ویزا اقدام نمایند .
  • پدر یا مادر در دبی اقامت دارد .
  • ویزای پدر یا مادر قبلا دریافت شده است .
  • به همراه کفیل قانونی خود جهت دریافت ویزای دبی اقدام نمایند و یا کفیل در دبی اقامت دارد و یا قبلا ویزای دبی دریافت نموده است .

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای دبی به تنهایی و یا به همراه بستگان درجه 1 خود از جمله (پدر بزرگ – مادر بزرگ – دایی – عمو – عمه – خاله و ….) را ندارند و تنها با پدر یا مادر و کفیل قانونی خود امکان سفر به دبی را دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open