بلاگ

سنترال مارکت شارجه امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره سنترال مارکت شارجه امارات

سنترال مارکت شارجه امارات Central Market

درباره سنترال مارکت شارجه امارات

وقتی به این فکر می کنید که در شارجه چه کاری انجام دهید، بازار مرکزی می تواند بعنوان یکی از اولین مراکزی باشد که برای تفریح و سرگرمی آنجا را برای رفتن، خرید کردن و لذت بردن از مدت زمان حضورتان در آنجا انتخاب نمایید. 
بازار مرکزی شارجه که در سال 1978 میلادی ساخته شد، یک نقطه خرید قابل توجه و مهم و همچنین شناخته شده در امارت و شهر شارجه است.
معماران مشهور بریتانیایی، مایکل لیل و شرکا، با راهنمایی و دستورات حاکم شارجه، شیخ دکتر سلطان بن محمد القاسمی، طراحی این مرکز خرید بزرگ را ارائه کردند.
بازار مرکزی به عنوان یک مجموعه فرهنگی نمادین در نظر گرفته می شود که دارای دو ساختمان بازار بزرگ است که از طریق پل های عابر پیاده به هم متصل می شوند.
یک ساختمان مشرف به تالاب زیبای خالد است، در حالی که ساختمان دیگر رو به مسجد معروف ملک فیصل می باشد.
این بازار باشکوه با وسعت بیش از 80000 متر مربع، از دو طبقه تشکیل شده است.
این بازار مرکزی که با نمای آبی کاشی کاری شده خود در شارجه خود نمایی می کند بعنوان یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید ساخته شده در این شهر نیز شناخته شده می باشد.
این بازار همچنین نمادی از تاریخ امارات متحده عربی است که بر روی اسکناس پنج درهم نیز برجسته شده است.
این مرکز خرید در دو طبقه ساخته شده است و دارای حدود 600 فروشگاه می باشد که برترین و به روز ترین برند های بین المللی و عربی را به مشتریان ارائه می دهند.
لوستر تزیین شده در راهرو یکی از ویژگی های چشمگیر بازار آبی است.
از محصولاتی که در این مرکز خرید می توانید پیدا نمایید باید به انواع زیور آلات، وسایل دکوری و تزیینی، ساعت، انواع خوراکی ها، ادویه ها، اسباب بازی، لباس های زنانه و مردانه و همچنین بچگانه، منسوجات دستباف و فرش‌ها و گلیم‌ ها، صنایع دستی، انواع سوغاتی ها، وسایل ورزشی، وسایل منزل و غیره اشاره نمود.
علاوه بر خرید مشتریان با رفتن به این مرکز خرید همچنین می توانند از دیگر امکانات ان نظیر رستوران ها، کافه ها و دیگر امکانات ان نیز استفاده کرده و از بازه زمانی که در انجا حضور دارند نهایت لذت را ببرند.
ساعات کاری بازار مرکزی شارجه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روز جمعه از ساعت 5 بعد از ظهر الی 11 شب می باشد.

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای دبی :

برای دریافت ویزای امارات نیازی به ارائه سند مالکیت – چک ضمانت – بلیط رفت و برگشت – رزرو هتل و غیر ندارد و تنها مدارک مورد نیاز عبارتند از :

  1. پاسپورت 
  2. شناسنامه
  3. کارت ملی
  4. عکس پرسونلی

مسافران گرامی توجه داشته باشید به اصل مدارک برای ویزای دبی مورد نیاز نمی باشد و تنها اسکن مدارک می بایستی ارسال گردد .

ارزانترین قیمت ویزا دبی در سایت ویزای آنلاین دبی :

ارزانترین نرخ ویزا دبی در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

آیا صدور ویزای دبی تضمینی می باشد :

سایت ویزای دبی ( و کلیه سایت های دیگر ) تنها درخواست دهنده ویزا به اداره جوازات دبی می باشد و صدور و عدم صدور ویزا بر عهده اداره جوازات امارات می باشد .

ولی در صورتی که سفرهای قبلی خود به دبی مشکل اقامت و یا اور استی نداشته باشید 99/9 درصد از درخواست های ویزای دبی صادر می شود .

آیا در صورت ریجکتی مبلغی به مسافر قابل استرداد می باشد :

خیر در صورت ریجکتی ویزا دبی متاسفانه هیچ مبلغی قابل استرداد نمی باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open