بلاگ

پیست اسکی دبی

اطلاعات و راهنما درباره پیست اسکی دبی ( فیلم و عکس درباره پیست اسکی دوبی – هزینه و قیمت بلیط – آدرس و لوکیشن و … )

پیست اسکی دبی Dubai Ski Resort

اسکی دبی، یک پیست اسکی سرپوشیده با 22500 متر مربع فضای داخلی می باشد که در طول سال دمایی بین -1 تا 2 درجه سانتیگراد را حفظ می کند.
این پیس اسکی بعنوان بخشی از مرکز خرید امارات، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است که در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. 
این مجموعه سرپوشیده که در نوامبر 2005 افتتاح شد، دارای یک کوه سرپوشیده به ارتفاع 85 متر (معادل یک ساختمان 25 طبقه) با 5 شیب سخت و مقاوم برای اسکی کردن می باشد.
در این پیست اسکی بالابر چهارگانه و بالابر یدک‌ کش اسکی ‌بازان و اسنوبورد ها را به بالای کوه برای اسکی کردن می‌ برد.
تجهیزاتی مانند اسکی و کاپشن همراه با بلیط به متقاضیان ارائه می شود و می توان تجهیزات را از فروشگاه های اطراف این پیست اسکی و از داخل پاساژ نیز تهیه نمایید.
در مجاورت دامنه ها، یک منطقه بازی پارک برفی به مساحت 3000 متر مربع است که شامل مسیرهای سورتمه، سرسره بدنه یخی، برج های کوهنوردی، گلوله های برفی غول پیکر و یک غار یخی است نیز برای استفاده قابل دسترس می باشند.
پیست اسکی دبی همچنین تعدادی پنگوئن را در خود جای داده است و از آنها نگهداری می کند که چندین بار در روز از محوطه خود خارج می شوند و اگر مایل به دبدن از انها می باشید باید از قبل و با هماهنگی برای تهیه بلیط این قسمت اقدامات لازم را به انجام برسانید و با تهیه بلیط مورد نظر علاوه بر بازدید از این پنگوئن ها همچنین در حضور مربیان حرفه ای می توانید به آنها غذا نیز بدهید.
به این نکته نیز می توان اشاره نمود که این مجموعه بعنوان سومین پیست اسکی سرپوشیده جهان و اولین پیست اسکی داخل سالن در خاورمیانه شناخته شده می باشد.

پیست اسکی دبی Dubai Ski Resort
پیست اسکی دبی Dubai Ski Resort

در این مجموعه افرادی هم به صورت حرفه ای و هم به صورت آماتور در کنار همدیگر فعالیت کرده و به تفریح می پردازند و قابل ذکر است که مربیان حرفه ای در این مجموعه برای آموزش دادن مبتدیان در دسترس می باشند.
در این مجموعه همچنین قوانینی وجود دارند که تمامی مردم قبل از ورود باید از انها اطلاع داشته و تمامی نکات را به صورت کامل رعایت کنند.
کودکان زیر 2 سال نمی توانند به این مجموعه بروند و افرادی که بین 2 الی 8 سال دارا می باشند فقط به همراه شخصی بزرگسال و در حضور او می توانند از این مجموعه استفاده کنند.
در کشورهایی که مردم به راحتی می توانند اسکی کنند این امر فقط در فصل زمستان امکان پذیر می باشد اما در دبی بواسطه سرپوشیده بودن مجموعه در طول تمامی بازه های زمانی از سال امکان استفاده از آن وجود دارد ولی بیشتر مردم بواسطه برف و سرمایی که برای همه وجود دارد ترجیحشان استفاده از این مجموعه در فصل زمستان می باشد.
اتاقهای خصوصی برای میهمانی بچه‌ ها ، کمد های لباس ، فروشگاه خرده‌ فروشی، کافه از جمله امکاناتی هستند که در کنار تفریح خود در این مجموعه می توانید از آنها نیز بهره مند شده و استفاده نمایید.
هر ساله این مجموعه میزبان تعداد بسیار بالایی از مردم، توریست ها و گردشگرانی است که در حین سفر خود از این مجموعه نیز بازدید و استفاده می کنند.

ویزای دبی را چطور بگیریم ؟

برای اخذ ویزا دبی نیاز به مراجعه به سفارت امارات در تهران و یا مراجعه حضوری به دفتر کارگزار – آژانس و … نمی باشد و مسافران براحتی می توانند به صورت آنلاین اقدام به دریافت ویزا دبی نمایند .

چه مدارکی برای گرفتن ویزای دبی نیاز است ؟

برای دریافت ویزای دبی تنها به اسکن یا عکس با کیفیت از مدارک زیر نیاز دارید :

  1. پاسپورت 
  2. شناسنامه 
  3. کارت ملی
  4. عکس پرسونلی

توجه داشته باشید برای دریافت ویزا نیاز به ارائه چک ضمانت برگشت – سند – تمکن مالی – بلیط هواپیما رزرو هتل و … نمی باشد و تنها 4 مدرک بالا برای دریافت ویزا کفایت می کند .

آیا امکان دریافت اقامت و یا ویزای کاری دبی در سایت ویزای دبی وجد دارد :

متاسفانه در حال حاضر تنها امکان دریافت ویزای توریستی دبی در سایت وجود دارد و سایر ویزاهای دبی قابل انجام نمی باشد 

ویزاهای توریستی قابل دریافت در سایت Onlinedubaievisa.com عبارتند از :

  1. ویزای 10 روزه عادی و فوری دبی 
  2. ویزای 1 ماهه عادی و فوری دبی
  3. ویزای 2 ماهه سینگل ( یک بار ورود ) دبی

قیمت ویزای دبی :

ارزانترین قیمت ویزای دبی ( ویزای ارزان دبی ) به تومان در جدول زیر به صورت بروز شده قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open