بلاگ

رزرو هتل در دبی

ارزانترین و بهترین قیمت رزرو هتل در دبی

رزرو هتل در دبی Book a hotel in Dubai

دبی بعنوان یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی شناخته شده می باشد که در طی چندین سال اخیر بعنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل گردیده است و هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مسافرانی می باشد که بواسطه مقاصد متعدد به این شهر سفر می کنند.
یکی از گزینه های پیش روی مسافران در سفر به دبی برای اقامت انتخاب هتل های این شهر می باشد که می توانند بسته به میزان بودجه خود و مدت زمانی که مایل به اقامت در دبی هستند انها را رزرو نمایند.
این هتل های دارای ستاره های متنوع و گوناگون می باشند و بسته به نوع محله و میزان خدماتی که ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی می باشند.
این نکته نیز لازم به ذکر است که رزرو هتل به تنهایی برای مسافران گران قیمت تر حساب می شود اما با گرفتن تورهای دبی در هزینه های هنل نیز می توانید کمی صرفه جویی نمایید. 
پس به این نکته مجدد می توان اشاره نمود که به خاطر تقاضای بالای مسافران برای سفر به دبی، هتل های متنوعی در کلاس های قیمتی و خدمات بسیار متفاوت در گوشه و کنار شهر ساخته شده است که می توانید هرکدام را که دوست داشته باشید رزرو کرده و اقامتی خوش و به یاد ماندی را در آنجا داشته باشید.
بهترین زمان سفر به دبی به نظر هر فرد می تواند زمان های متفاوتی باید اما اگر بخواهید زمانی به دبی بروید که قیمت ها ارزانتر می باشد تابستان بهترین زمان می باشد زیرا بواسطه گرمای هوای این بازه زمانی از سال قیمت تورها، هتل، و همچنین بلیط ها به نسبت دیگر فصول سال ارزانتر می باشد.
اگر هم مایل به سفر به دبی در فصلی هستید که دارای آب و هوایی مطلوب و دلپذیر می باشد اواخر آبان تا اوایل فروردین می تواند مناسب ترین زمان سفر به دبی محسوب گردد.

ما در این مطلب می خواهیم شما عزیزان را با تعدادی از هتل هایی که می توانید در حین سفرتان به دبی آنها را برای اقامت انتخاب نمایید اشاره خواهیم نمود، سپس هر فرد می تواند بسته به نوع بودجه خود یا به صورت شخصی هتل را رزو نمایید و یا بوسیله رزرو تور دبی هتل مد نظرش را از طریق آژانس هواپیمایی انتخا و خریداری نماید.

هتل های 5 ستاره دبی Five star hotels in Dubai

هتل گلدن سندز Golden Sands Hotel Creek

بهترین هتل های دبی
هتل گلدن سندز Golden Sands Hotel Creek

این هتل 5 ستاره در شهر دبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین مجموعه به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران می پردازد.
این هتل زیبا با دارا بودن یک استخر و بار روی پشت بام با منظره پانوراما از نهر دبی، شهر و دریای عرب، در قسمت شلوغ و پرتردد اما بسیار زیبای دبی واقع شده است.
فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیه بوسیله رانندگی با ماشیم می باشد.
از امکانات قابل دسترس مسافران در این هتل می توان به پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی و ورزش، سالن مخصوص افرادی که میخواهند سیگار بکشند، رستوران، کافی شاپ، سالن اسپا و ماساژ،لابی بزرگ و مجهز اشاره نمود.
تمامی اتاقها نیز در این هتل دارای دکوراسیونی زیبا و محیطی جا دار و مناسب می باشند و همچنین مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، تلویزیونت صفحه تخت، بالکن در برخی اتاق ها، تخت خواب برای استراحت، حمام اختصاصی که مسافران می توانند از انها در حین اقامتشان استفاده نمایند.
مسافران با رفتن به رستوران این هتل می توانند از طعم و مزه غذاهای اصیل امارات و همچنین غذاهای بین المللی نوش جان کرده و نهایت لذت را ببرند.
در قسمت کافی شاپ این هتل نیز می توانید از طعم دسرها و شیرینی های آنجا و همچنین نوشیدنی های گرم و سرد نیز سفارش داده و لذت ببرید.

هتل کارلتون پالاس Carlton Palace Hotel

رزرو هتل در دبی
هتل کارلتون پالاس Carlton Palace Hotel

هتل کارلتون پالاس، مجموعه ایت 5 ستاره که در شهر دبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و از زمان تاسیس تاکنون در همین شهر و منطقه افتتاح خود به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات متبط خود به مسافران می پردازد.
پذیرش 24 ساعته هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین و بهترین خدمات به آنها می باشد.
هتل کارلتون پالاس فقط 10 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی و 8 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو دارای فاصله می باشد.
از امکاناتی که مسافران با ورود به هتل می توانند از انها بهره مند شوند می توان به: پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ؛ رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، استخر روباز، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، سالن مخصوص افرادی که مایل به کشیدن سیگار میباشند، بار اشاره نمود.
اتاق های این هتل دارای دکوراسیون زیبا می باشند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، قهوه و چای ساز.

هتل گرند حیات دبی Grand Hyatt Dubai

قیمت هتل های دبی
هتل گرند حیات دبی Grand Hyatt Dubai

این هتل 5 ستاره مجلل و لوکس در شهر دبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین مجموعه به انجام فعالیت های مرتبط خود و ارائه خدماتش به مسافرانی می باشد که در سفر به دبی اقامت در این هتل باشکوه را انخاب می کنند.
منظره این هتل به قدری زیبا و چشم نواز می باشند که تمامی مسافران را مجذوب زیبایی و طراحی منحصر به فردش می کند.
فاصله این هتل تا کلوب گلف و قایق بادبانی نهر کمتر از 2 کیلومتر، دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین، مرکز خرید وافی 15 دقیقه می باشد.
از امکانات در دسترس مسافرانی مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ، آلاچیق های کنار استخر در باغ، استخر روباز، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان،لابی بزرگ و مجلل، سالن ماساژ و اسپا، اتاق مخصوص افرادی که مایل به کشیدن سیگار می باشند، رستوران، کافه، بار می باشد.
با رفتن به رستوران این هتل می توانید غذاهای خوشمزه اماراتی و همچنین بین المللی را سفارش داده، نوش جان نمایید و از طعم آنها نهایت لذت را ببرید.
کافی شاپ مجموعه نیز با ارائه خوشمزه ترین دسرها، شیرینی ها در کنار نوشیدنی های گرم و سرد اوقاتی خوش و آرام بخشی را برایتان به ارمغان می آورد.
اتاق های این هتل دکوراسیونی بسیار زیبا دارند که لذت حضورتان در این مجموعه را چندین برابر می کند و قابل ذکر است این اتاق ها تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی، قهوه و چای ساز.

هتل ماریوت الجداف دبی Marriott Hotel Al Jaddaf Dubai

لیست هتل های ارزان دبی
هتل ماریوت الجداف دبی Marriott Hotel Al Jaddaf Dubai

این هتل 5 ستاره مجلل و لوکس در شهر دبی از کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین شهر و در محوطه ای که ساخته شده است به ارائه خدمات مرتبط با مسافران با بهترین و مجرب ترین کارکنان می پردازد.
هتل ماریوت دبی الجداف که در 5 دقیقه رانندگی از مرکز مالی بین المللی دبی بعنوان یکی از محبوب ترین هتل های این شهر در بین مسافران و توریست ها شناخته شده می باشد.
هتل ماریوت دبی الجداف 10 دقیقه با ماشین از دبی مال و مرکز شهر دبی فاصله دارد و فرودگاه بین المللی دبی نیز دارای فاصله 6 کیلومتری از این هتل بین المللی می باشد.
هر مسافر با وارد شدن به این هتل و با دیدن معماری و دکوراسیون زیبایش مجذوب آنجا می شود.
در این هتل امکاناتی برای مسافران وجود دارد که از مهمترین و پرکاربردترین آنها می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، رستوران، کافه، بار، سالن بدنسازی، استخر، سالن اسپا و ماساژ اشاره نمود.
اتاق ها در این هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب، مینیبار، صندوق امانات، قهوه و چای ساز، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی.

هتل اواکس آی بی ان باتوتا گیت دبی Oaks Ibn Battuta Gate Dubai

بهترین قیمت هتل های دبی
هتل اواکس آی بی ان باتوتا گیت دبی Oaks Ibn Battuta Gate Dubai

این هتل 5 ستاره درکشور امارات و در شهر زیبا و توریستی دبی ساخته شده است و هر ساله میزبان تعداد بسیاری از مسافران و گردشگرانی است که به دبی سفر می کنند و در این ضمینه با بهترین خدمات در کنار کادری مجرب در کنار مسافران ارائه می دهد.
این هتل دارای امکانات بسیاری نظیر: پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار و کافه می باشد که مسافران با اقامت در این هتل می توانند از آنها بهره مند شده و استفاده نمایند.
اتاق های این هتل نیز دارای دکوراسیونی زیبا و مجلل می باشد و همچنین تماما” مجهز هستند به: سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز و چای ساز، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی.
مرکز خرید ابن بطوطه در مجاورت هتل قرار دارد و مارینا دبی و جبل علی با ماشین 5 دقیقه با هتل دارای فاصله می باشند.
مرکز خرید امارات 10 دقیقه با ماشین و همچنین فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه با ماشین و فرودگاه بین المللی آل مکتوم 15 دقیقه دارای فاصله از این هتل می باشند.

هتل های 4 ستاره دبی Four star Hotels in Dubai

هتل لندمارک پریمیر Landmark Premier Hotel

هزینه رزرو هتل در دوبی
هتل لندمارک پریمیر Landmark Premier Hotel

هتل لندمارک پریمیر هتلی است 4 ستاره که در شهر دبی ساخته شده و به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات مرتبط به مسافران می پردازد.
این هتل تا موزه دبی 2 کیلومتر و تا مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر فاصله دارد، همچنین فرودگاه بین المللی دبی نیز دارای فاصله 4 کیلومتری از این هتل می باشد.
اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی زیبا با رنگبندی گرم می باشد که لذت حضورتان در انجا را چندین برابر می کند.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی و قهوه و چای ساز.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، لابی بزرگ و زیبا، استخر روباز، سالن بدنسازی، رستوران، بار، کافه اشاره نمود.
این هتل هر ساله تعداد بالایی از گردشگران و توریست ها را در کنار کادر زحمت کش و خوش رو میزبانی می کند و برترین خدمات را در اختیار تک تک مسافران قرار می دهد تا همه با رضایت کامل در این هتل اقامت داشته باشند.

دلتا هتل بای ماریوتجمیرا بیچ، دبی Delta Hotels by Marriott Jumeirah Beach, Dubai

بهترین هتل های 4 ستاره دبی
دلتا هتل بای ماریوتجمیرا بیچ، دبی Delta Hotels by Marriott Jumeirah Beach, Dubai

این هتل 4 ستاره در شهر دبی ساخته شده است و در همین شهر و منطقه ای که ساخته شده است به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود به مسافران، گردشگران و توریست ها می نماید.
هتل دلتا بای ماریوت جمیرا بیچ 10 دقیقه با ماشین تا مرکز خرید امارات فاصله دارد و همچنین با رانندگی 30 دقیقه ای از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی دبی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید.
استخر روباز، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، رستوران، کافه، بار، شاتل فرودگاهی از جمله امکانات قابل دسترس تمامی مسافرانی است که در سفر خود به دبی اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند.
اتاق ها نیز در این هتل دارای دکوراسیونی زیبا می باشند و قابل ذکر است در تمامی اتاق های هتل تجهیزاتی نظیر:
سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب، میز و صندلی راحتی و کار، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی.
این هتل هر ساله و در تمامی فصول آماده میزبانی از مسافران می باشد و با ارائه خدمات خود به نحو عالی و بدن نقص خاطراتی بیاد ماندنی را برای همه گردشگران و توریست ها رقم می زند.

هتل میلینیوم آتریا بیزینس بی Millennium Atria Business Bay

نرخ هتل در دبی
هتل میلینیوم آتریا بیزینس بی Millennium Atria Business Bay

این مجموعه هتلی است 4 ستاره که در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی ساخته شده است و در همین هتل به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
مرکز مالی بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی 7 کیلومتر و همچنین فرودگاه بین المللی دبی دارای فاصله 16 کیلومتری از این هتل می باشند.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، لابی بزرگ و زیبا، استخر روباز، سالن بدنسازی، رستوران، بار، کافه اشاره نمود.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی و قهوه و چای ساز.
هرساله کادر مجرب این هتل میزبان تعداد بالایی از مسافران، توریست ها و گردشگرانی می باشند که برای مقاصد مختلف به شهر دبی سفر می کنند.

هتل میسان Maisan Hotel

هتل ارزان در دبی
هتل میسان Maisan Hotel

این هتل 4 ستاره در شهر دبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام خدمات مرتبط با مسافران و ارائه خدمات به انها می پردازد.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی دبی به این هتل فرودگاه آل مکتوم می باشد که در فاصله 23 کیلومتری از این هتل واقع شده است.
از امکاناتی که مسافران سفر به دبی با ورود و اقامت در این هتل میتوانند از تک تک آنها بهره مند شوند میتوان به پذیرش 24 ساعته (که در تمامی شبانه روز آماده میزبانی و ارائه برترین خدمات به مسافران می باشند)، وای فای رایگان، بار، رستوران، کافه، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ اشاره نمود.
اتاق ها نیز در این هتل دارای دکوراسیونی زیبا بوده و تمامی آنها مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی و قهوه و چای ساز.

هتل فلوار آی ان ان Flora Inn Hotel Dubai Airport

بهترین هتل های دبی
هتل فلوار آی ان ان Flora Inn Hotel Dubai Airport

این هتل ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی دارای 4 ستاره بوده و به ارائه خدمات به مسافران و توریست هایی می پردازد که برای سفر به دبی می روند و اقامت در این هتل را انتخاب میکنند.
با رانندگی 10 دقیقه ای از این هتل به راحتی می توانید به مرکز خرید دیره سیتی سنتر، مرکز خرید فستیوال سیتی و الغریر دسترسی داشته باشید.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران (رستوران غذاهای عربی، آسیایی و بین المللی را سرو می کند) بار، کافه، سالن بدنسازی، استخر، سالن اسپا و ماساژ و شاتل فرودگاهی اشاره نمود.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی و قهوه و چای ساز.

هتل های 3 ستاره دبی three star hotel in Dubai

هتل گاردن سیتی دبی Garden City Hotel Dubai

رزرو آنلاین هتل در دبی
هتل گاردن سیتی دبی Garden City Hotel Dubai

این هتل 3 ستاره در شهر دبی ساخته شده است و در همین شهر به انجام فعالیت ها ارائه خدمات خود می پردازد.
پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، رستوران، بوفه از جمله امکانات این هتا در دبی می باشند.
اتاقهای هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، کتری برقی.
برج برج العرب 20 کیلومتر تا هتل گاردن سیتی دبی و مرکز خرید امارات 21 کیلومتر فاصله دارد.
نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 5 کیلومتر با هتل دارای فاصله می باشد.

هتل سیتی مکس بور دبی Citymax Hotel Bur Dubai

رزرو اینترنتی هتل های دوبی
هتل سیتی مکس بور دبی Citymax Hotel Bur Dubai

هتل سیتی مکس بور هتلی 3 ستاره می باشد که در شهر دبی ساخته شده و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود به توریست ها و گردشگران می پردازد.
در تمامی طول سال کادر مهمان نواز و پذیرش 24 ساعته این هتل آماده میزبانی مسافرانی میباشند که در سفر به دبی اقامت خود را در این هتل انتخاب می کنند.
مرکز خرید برجمان 10 دقیقه پیاده و مرکز تجارت جهانی دبی 3 کیلومتر با این هتل دارای فاصله می باشند.
استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ، رستوران، بوفه، بار، پذیرش 24 ساعته، وای فای از جمله امکانات قابل دسترس مسافران در این هتل می باشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی و چای ساز.

هتل هیو Hive Hotel

لیست ارزانترین هتل های دبی
هتل هیو Hive Hotel

این مجموعه هتلی است 3 ستاره که در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی ساخته شده است و به ارائه خدمات به مسافران مقیم در این هتل به نحوه احسنت می پردازد.
مسجد جامع دارای فاصله 3.5 کیلومتری، مرکز تجارت جهانی دبی دارای فاصله 6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی دبی دارای فاصله 4 کیلومتری از این هتل می باشد.
پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، رستوران، بوفه از جمله امکانات این هتا در دبی می باشند.
اتاقهای هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، کتری برقی.

هتل ایبیز آل بارشا Ibis Al Barsha

رزرو هتل های خوب دبی
هتل ایبیز آل بارشا Ibis Al Barsha

این هتل کمتر از 500 متر تا بیمارستان الزهرا و چند دقیقه تا ایستگاه مترو شرف دی جی فاصله دارد.
فرودگاه بین المللی دبی و منطقه آزاد جبل علی حدود 25 کیلومتر و مرکز خرید امارات حدود 2 کیلومتر با هتل ایبیز آل بارشا فاصله دارد.
از امکانات در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، بوفه اشاره نمود.
اتاق های هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، کتری برقی.

هتل ویستا سیتی Vista City Hotel

بهترین هتل در دبی
هتل ویستا سیتی Vista City Hotel

این هتل 3 ستاره می باشد و در شهر دبی ساخته شده است و به ارائه خدمات به مسافران در همین هتل می پردازد.
مرکز تجارت جهانی دبی در 3.5 کیلومتری هتل و مرکز خرید سیتی واک در 7 کیلومتری هتل قرار دارند.
فرودگاه بین المللی دبی دارای فاصله 6 کیلومتری از این هتل می باشد.
از امکانات در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، بوفه اشاره نمود.
اتاق های هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، کتری برقی.

قیمت ویزای آنلاین دبی :

ویزای دبی توریستی در حال حاضر در 3 نوع ویزای 10 روزه – ویزای 1 ماهه و ویزای 2 ماهه صادر می شود و ویزای های 10 روزه و 30 دارای دو نوع عادی و فوری می باشند .

قیمت ویزا دبی به تومان و درهم در جدول زیر برای مسافران گرامی قابل مشاهده می باشد .

قیمت انواع ویزا های دبی

بروزرسانی قیمت : 1402/05/27

نوع ویزا دبی

بزرگسال

          زیر 18 سال          

ویزای 10 روزه عادی دبی 
3/820/000 تومان
1/000/000 تومان
ویزای 10 روز فوری دبی 
5/100/000 تومان
1/100/000 تومان
ویزای 1 ماهه عادی دبی 
3/940/000 تومان 
1/050/000 تومان
ویزای 1 ماهه فوری دبی 
5/200/000 تومان 
2/000/000 تومان
ویزای 1 ماهه مولتی دبی
6/600/000 تومان
3/000/000 تومان
ویزای 2 ماهه سینگل دبی 
6/450/000 تومان
2/500/000 تومان
ویزای 2 ماهه مولتی  دبی 
11/200/000 تومان
6/500/000 تومان
ویزای 48 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
ویزای 96 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
بیمه برای ویزای 48 و 96 ساعته (اختیاری)
0 تومان
 

فرق بین ویزا عادی و فوری دبی در چیست :

ویزاهای عادی و فوری در نوع ویزا تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها در مدت زمان صدور می باشد . به طوری که ویزای عادی از زمان ثبت درخواست 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری از زمان ثبن سفارش حدودا 24 ساعت زمان نیاز دارند تا صادر شوند .

چه مدارکی برای اخذ ویزای دبی مورد نیاز است :

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دبی اسکن یا عکس از صفحه اول پاسپورت ( با اعتبار حداقل 6 ماه ) – شناسنامه – عکس پرسونلی و کارت ملی می باشد 

افزاد زیر 18 سال به دلیل نداشتن کارت ملی  نیازی به ارائه تصویر کارت ملی ندارند 

افرادی که کارت ملی آنها قدیمی می باشد و یا هنوز کارت ملی جدید دریافت نکرده اند می توانند با استفاده است کارت ملی قدیمی و یا فیش تعویض درخواست ویزا دهند 

در مورد پاسپورت ارسالی توجه داشته باشید تمام قسمت های پاسپورت باید خوانا باشد و همچنین 2 خط زیر پاسپورت که به صورت کد می باشد حتما می بایستی در تصویر ارسالی به طور کامل وجود داشته باشد .

توجه داشته باشید :

  • برای دریافت ویزا نیاز به ارسال بلیط هواپیما و رزرو هتل نمی باشد .
  • جهت ارسال مدارک می توانید با گوشی خود از مدارک عکس گرفته و ارسال بفرمائید (به شرط با کیفیت بودن عکس ارسالی)
  • در صورتی که مدارک شما مورد تائید کارشناسان قرار نگیرد می بایستی در قسمت ارسال مجدد مدارک تصویر با کیفیت تر از مدارک خود برای ما ارسال فرمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open