بلاگ

پارک آبی آکواونچر آتلانتیس

راهنما و اطلاعات کامل درباره پارک آبی آکواونچر آتلانتیس دبی ( قیمت بلیط پارک های آبی دبی – روزها و ساعات کاری – راه های دسرتسی – قوانین و مقررات ورود به پارک آبی آتلانتیس )

پارک آبی آکواونچر آتلانتیس Atlantis Aquaventure Waterpark

درباره پارک آبی آکواونچر آتلانتیس

یکی از مهیج ترین و زیباترین پارک های آبی ساخته شده در دبی می باشد که در خاورمیانه نیز بواسطه وسعت بزرگ، طبیعت سرسبز و زیبا و همچنین تفریحات و امکاناتی که دارای می باشد بسیار شناخته شده، محبوب و پرطرفدار می باشد. 
پارک آبی آکواونچر در فضایی به مساحت 17 هکتار ساخته شده و برای تمامی رده های سنی اعم از کودکان و بزرگسالان تفریحات برای تجربه کردن و لذت بردن از هر کدام از آنها را دارا می باشد.
برای رفتن به این پارک افراد و بازدید کنندگان باید از قوانینی خاص پیروی کنند که در ادامه به برخی از مهمترین این قوانین اشاره خواهیم نمود.
افرادی که دارای قدی حدود 1.2 متر می باشند بعنوان بزرگسال شناخته شده و افرادی با قدهایی کوتاه تر از رقم ذکر شده بعنوان کودک محسوب شده و از برخی بازی ها امکان استفاده نمی باشد.
در هنگام ورود به تمامی بازدید کنندگان کارت های مخصوص هر فرد داده می شود که تا زمان خروج از این مجموعه باید آنرا نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز به مسئولین این پارک بتوانید آنرا نشان دهید.
ترن های هوایی، سرسره های آبی، استخر های موج و انواع تفریحات دیگر از جمله وسایل تفریحی و قابل استفاده در این پارک آبی می باشد.
در این پارک آبی همانطور که گفته شد تفریحات بسیاری وجود دارد که این نکته نیز قابل ذکر است که در کنار این تفریحات بخشی نیز برای کودکان وجود دارد که می توانند از آنجا استفاده کرده و نهایت لذت خود را ببرند.
در هنگام ورود به این مجموعه نمی توانید هیچگونه خوراکی و نوشیدنی را به همراه به داخل ببرید ولی نگران نباشید زیرا در داخل این پارک آبی رستوران و کافه برای استفاده همه بازدید کنندگان قابل دسترس می باشد.
حوله، کمد و جلیقه غریق نجات برای شنا وجود دارند که می توانید از غرفه های مربوطه، آنها را اجراه کرده و قبل از خروج از مجموعه آنرا تحویل مجدد دهید.
این نکته نیز قابل ذکر است چنانچه شما قبل از رسیدن به این مکان بلیط ورودی این مجموعه را خریداری نمایید و نتوانید به آنجا بروید هیچ مبلغی به شما عودت داده نمی شود.
پارک آبی ذکر شده همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب آماده میزبانی از مردم است.
این پارک در روزهای آخر هفته ( جمعه و یکشنبه) از ساعت 1 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر فعالیت دارد و به بازدید کنندگان خدمات ارائه می دهند.
بواسطه آب و هوایی که دبی دارد در تمامی بازه های زمانی از سال به غیر از وقت هایی که باد های سردی ممکن است در آنجا بوزد کمی استفاده از این پارک سخت می باشد اما با این حال غیر ممکن نیز نمی باشد.

قسمت های مختلف پارک آبی آتلانتیس

 

سرسره پرش LEAP OF FAITH

هزینه ورود به پارک آبی آکواونچر
سرسره پرش LEAP OF FAITH

یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین قسمت های ساخته شده در این پارک آبی می باشد که دارای طرفداران بسیاری در میان مردم ساکن در دبی، توریست ها و گردشگران دارا می باشد.
ساختمان این سرسره بر اساس معبد قوم مایا ها یکی از معروفترین معبد های جهان ساخته شده است که بسیار عظیم و چشم نواز می باشد.
با استفاده از این سرسره همزمان می توانید سرعت و جرات بودن در ارتفاع بالا را تجربه نمایید.
به افرادی که ناراحتی قلبی و یا هرگونه بیماری دارا می باشند استفاده از این سرسره ها پیشنهاد نمی شود.

سرسره آکوکندا aquaconda

آدرس پارک آبی آتلانتیس
سرسره آکوکندا aquaconda

سرسره دریایی غول پیکر و مار پیچ مانندی می باشد که با استفاده از ان می توانید آدرنالین بالایی را در خود حس نمایید.
شما با استافده از تیوپ های بزرگ به صورت تک نفره و یا حتی گروهی می توانید از این سرسره استافده کرده و نهایت و اوج هیجان را تجربه نمایید.
در این پارک در تمامی بازی ها و تفریحان این موضوع قید میگردد که اگر هر گونه بیماری و یا ناراحتی دارید باید اعلام نمایید تا در صورتی که آن بازی برای شما مناسب نباشد قبل از استفاده اعلام گردد تا بعدا هیچگونه مشکلی برایتان پیش نیاید.

سرسره زوم رنگو Zoomerango

بهترین بازی در پارک آبی آتلانتیس
سرسره زوم رنگو Zoomerango

این سرسره که می تواند تجربه ای جدید برای هر فرد محسوب شود با نام سرسره خشمگین خدای دریاها نیز شناخته شده می باشد.
مسیر این سرسره همانند یو انگلیسی می باشد و باید بوسیله تیوپ که چندین نفره می باشد به حالت عمودی از این سرسره حرکت کرده و مانند تاب خوردن به سمت های مخالف بروید.

سرسره انتقام Poseidon’s Revenge

پارک آبی آکواونچر آتلانتیس
سرسره انتقام Poseidon’s Revenge

یکی از پر هیجان ترین بازی ها و سرسره های تفریحی موجود در این پارک آبی می باشد که همانطور که از نام آن می توانید متوجه شوید با استفاده از آن آدرنالین بالایی در شما به وجود می آید.
برای انجام این بازی داخل کپسول های مخصوصی می شوید و زمانی که در کپسول بسته شد شمارش معکوسی برای شما بخش می شود و زمانی که این شمارش به صفر رسید سقوط شما و شروع هیجانتان آغاز می گردد.

سرسره رقابت Slitherine

بهترین پارک آبی دبی
سرسره رقابت Slitherine

این بازی و تفریح با نام سرسره رقابت نیز شناخته شده و محبوب در میان مردم، توریست ها و گردشگران می باشد.
در این قسمت شما به صورت دو نفره می توانید با هم به رقابت بپردازید و قابل ذکر است این سرسره با دو لاین جدا از هم از بالای آن به استخر پایین منتهی می شود و هر فرد زودتر به داخل استخر بیافتد بعنوان برنده شناخته می شود.

سرسه حمله کوسه Shark Attack

سرسه حمله کوسه Shark Attack
سرسه حمله کوسه Shark Attack

یکی از زیباترین قسمت های این مجموعه می باشد که هیچ پارک آبی دیگر نمی توانید پیدا کنید که همچنین بازی را داشته باشد.
برای انجام این بازی ابتدا به صورت تک و یا دو نفره سوار تیوپ می شوید و بعد از آن با وارد شدن به یک تونل تاریک و سپس به یک آکواریوم گویی وارد دنیایی خیالی و بسیار زیبایی می شوید.
در این آکواریوم ماهی ها و همچنین کوسه هایی در اطراف شنا می کنند که ممکن است به شما حمله کنند اما نگران نباشید زیرا محفظه ای که شما در آن قرار دارید بسیار امن بوده و با بالاترین کیفیت و استاندارد های جهانی ساخته شده است.

سرسره ترن آبی Water Coasters

بهترین سرسره پارک آبی آتلانتیس دبی
سرسره ترن آبی Water Coasters

این قسمت نیز می تواند به عنوان یکی از مهیج ترین بخش های پارک آبی محسوب شود.
در این بازی با پمپاژها آب به بالا هدایت میشود و شما با سوار شدن بر روی تیوپ های یک یا دو نفره و سر خوردن از روی آن نهایت و اوج لذت را می توانید تجربه نمایید.

دنیا و کلوپ کودکان

بازی های کودکان در پارک آبی آتلانتیس
دنیا و کلوپ کودکان

در این پارک آبی همچنین محدوده و محوطه ای برای بازی کودکان وجود دارد که دارای مربیان آموزش دیده و حرفه ای می باشد که می توانید با خیال راحت کودکان خود را در قسمت کلوپ به آنها سپرده و به تفریح خود در مجموعه پارک آبی بپردازید اما در قسمت سرسره های آبی کودکان می بایست به همراه یک فرد بزرگسال همراه از این بازی ها استفاده کنند.

ویزای دبی را چطور بگیریم ؟

برای اخذ ویزا دبی نیاز به مراجعه به سفارت امارات در تهران و یا مراجعه حضوری به دفتر کارگزار – آژانس و … نمی باشد و مسافران براحتی می توانند به صورت آنلاین اقدام به دریافت ویزا دبی نمایند .

چه مدارکی برای گرفتن ویزای دبی نیاز است ؟

برای دریافت ویزای دبی تنها به اسکن یا عکس با کیفیت از مدارک زیر نیاز دارید :

  1. پاسپورت 
  2. شناسنامه 
  3. کارت ملی
  4. عکس پرسونلی

توجه داشته باشید برای دریافت ویزا نیاز به ارائه چک ضمانت برگشت – سند – تمکن مالی – بلیط هواپیما رزرو هتل و … نمی باشد و تنها 4 مدرک بالا برای دریافت ویزا کفایت می کند .

آیا امکان دریافت اقامت و یا ویزای کاری دبی در سایت ویزای دبی وجد دارد :

متاسفانه در حال حاضر تنها امکان دریافت ویزای توریستی دبی در سایت وجود دارد و سایر ویزاهای دبی قابل انجام نمی باشد 

ویزاهای توریستی قابل دریافت در سایت Onlinedubaievisa.com عبارتند از :

  1. ویزای 10 روزه عادی و فوری دبی ( ویزای فوری دبی )
  2. ویزای 1 ماهه عادی و فوری دبی
  3. ویزای 2 ماهه سینگل ( یک بار ورود ) دبی

قیمت ویزای دبی :

قیمت ویزای دبی به تومان در جدول زیر به صورت بروز شده قابل مشاهده می باشد .

قیمت انواع ویزا های دبی

بروزرسانی قیمت : 1402/05/27

نوع ویزا دبی

بزرگسال

          زیر 18 سال          

ویزای 10 روزه عادی دبی 
3/820/000 تومان
1/000/000 تومان
ویزای 10 روز فوری دبی 
5/100/000 تومان
1/100/000 تومان
ویزای 1 ماهه عادی دبی 
3/940/000 تومان 
1/050/000 تومان
ویزای 1 ماهه فوری دبی 
5/200/000 تومان 
2/000/000 تومان
ویزای 1 ماهه مولتی دبی
6/600/000 تومان
3/000/000 تومان
ویزای 2 ماهه سینگل دبی 
6/450/000 تومان
2/500/000 تومان
ویزای 2 ماهه مولتی  دبی 
11/200/000 تومان
6/500/000 تومان
ویزای 48 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
ویزای 96 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
بیمه برای ویزای 48 و 96 ساعته (اختیاری)
0 تومان
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open