بلاگ

دهکده‌ میراث و غواصی دبی

راهنما و اطلاعات کامل درباره دهکده‌ میراث و غواصی دبی

دهکده‌ میراث و غواصی دبی Heritage and Diving Village

درباره دهکده میراث و غواصی دبی

یکی از قدیمی ترین مناطق در دبی می باشد که طی گذر سال ها مورد بازسازی های متعددی قرار گرفته است.
بافت سنتی در این دهکده باعث شده هرساله بازدید کنندگان بسیاری را از اکثر نقاط جهان به خود جلب کند.
در قسمت ورودی این دهکده که دارای معماری بسیار چشم نوازی می باشد و برج نگهبانی وجود دارد که بر زیبایی آنجا افزوده است و وقتی وارد شوید نیز می توانید قلعه و مسجد زیبایی را نیز در آنجا شاهد باشید. 
همچنین با رفتن به این مجموعه بهترین موقعیت برای شما به وجود می آید تا بتوانید با انواع صنایع دستی سنتی از جمله بافندگی و سفالگری آشنا شوید و اطلاعاتی در رابطه با صید مروارید بدست خواهید آورد.
آداب و رسوم مردم بومی و نحوه زندگی آنها از گذشته تا به امروز نیز در این دهکده توسط مدل های استخدامی در آنجا برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می شود.

در دهکده میراث و غواصی دبی با چه چیزهایی آشنا می شوید؟

دهکده‌ میراث و غواصی دبی
دهکده‌ میراث و غواصی دبی

یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری ساخته شده در دبی می باشد که با رفتن به داخل این مجموعه می توانید با امکانات و موارد بسیار جذابی را مشاهده نمایید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.
در این مجموعه با آداب، رسوم و نحوه زیستن عرب های بادیه نشین در زمان های گذشته آشنایی پیدا خواهید کرد.
مراحل ساخت کشتی، ماهی گیری، صید مروارید و دیگر فعالیت‌های دریایی که منبع درآمد مردم ساکن در دبی بوده است به بازدید کنندگان نمایش داده می شود.
بعد از انجام بازدید خود می توانید در قسمت غرفه های نساجی،موسیقی های سنتی، سفالگری،نجاری رفته و از آنها نیز دیدن نماید و در صورت تمایل از آنها خریداری نمایید و همچنین در قسمت نوشیدنی ها و عرقیجات سنتی نیز استفاده نمایید.
این مجموعه بهترین مکان برای آشنایی مردم با نحوه زندگی مردم در زمان های گذشته در دبی می باشد که قابل ذکر است در برخی مناطق دبی همچنان برخی مردم به این روش ها و پیروی از قوانین سنتی زندگی می کنند.

آدرس دهکده میراث و غواصی دبی

اگر مایل هستید از این مجموعه بازدید نمایید باید اشاره نماییم که دهکده میراث و غواصی دبی در منطقه الشندغه و در نزدیکی دهانه نهر دبی و خانه شیخ سعید آل مکتوم حاک پیشین دبی که در حال حاضر به موزه تبدیل شده است قرار دارد.
با استفاده از خط سبز متروی دبی می توانید به راحتی بعد از رسیدن و با کمی پیاده روی به این مجموعه زیبا دسترسی داشته باشید.
ساعت ورود به این دهکده در طول هفته از روزهای شنبه الی پنج‌ شنبه از هشت صبح تا هشت شب است و در روزهای تعطیل و همچنین روز جمعه‌ ساعت سه بعد از ظهر تا ده شب می ‌باشد.

بهترین زمان بازدید از دهکده میراث و غواصی دبی

بهترین زمان بازدید از دهکده میراث و غواصی دبی

همانند بسیاری از مراکز دیدنی و گردشگری در دبی قابل ذکر است که اوایل پاییز تا اواخر بهار بهترین زمان برای بازدید این مجموعه برای مسافران، توریست ها و گردشگران محسوب می شود.
هر بازدید کنندگان برای به اتمام رساندن بازدید خود از این مجموعه زیبا حداقل به دو ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

ارزانترین قیمت ویزای دبی در سایت Onlinedubaievisa.com

دبی یکی از شهرهای توریستی جهان می باشد و ایرانیان زیادی بریا گردشگری – تجارت – وقت سفارت – خرید ملک و … به کشور امارات سفر می کنند .

هموطنان گرامی برای سفر به امارات می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .

خوشبختانه دریافت ویزای دبی بسیار راحت می باشد و امکان دریافت ویزای الکترونکی دبی با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در سایت ویزای دبی برای هموطنان گرامی فراهم می باشد . 

[ads1]

شرایط صدور ویزا دبی برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال تنها در شرایط زیر می توانند ویزا دبی را دریافت نمایند :

  • به همراه پدر یا مادر جهت دریافت ویزا اقدام نمایند .
  • پدر یا مادر در دبی اقامت دارد .
  • ویزای پدر یا مادر قبلا دریافت شده است .
  • به همراه کفیل قانونی خود جهت دریافت ویزای دبی اقدام نمایند و یا کفیل در دبی اقامت دارد و یا قبلا ویزای دبی دریافت نموده است . ویزای فوری دبی

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای دبی به تنهایی و یا به همراه بستگان درجه 1 خود از جمله (پدر بزرگ – مادر بزرگ – دایی – عمو – عمه – خاله و ….) را ندارند و تنها با پدر یا مادر و کفیل قانونی خود امکان سفر به دبی را دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open