بلاگ

بلیط کشتی دبی

اطلاعات کامل درباره خرید بلیط کشتی به دبی ( هزینه بلیط بندرلنگه به دبی – روزهای حرکت کشتی به دبی – ساعت حرکت از کشتی به دبی )

بلیط کشتی دبی Dubai ferry ticket

برای سفر به دبی دو گزینه برای انتخاب مسافران وجود دارد.
یکی استفاده از هواپیما و دیگری استفاده از کشتی می باشد.
ما در این متن می خواهیم در رباطه با سفر به دبی بوسیله کشتی اطلاعاتی را پیش روی شما قرار دهیم، پس با ما همراه باشید. 

برای انجام سفر دریایی بوسیه کشتی از ایران ابتدا باید بوسیله خرید بلیط اتوبوس و یا قطار خود را به بندر لنگه در استان هرمزگان برسانید و سپس با تهیه بلیط که یا از همان مکان و یا قبل از سفر از طریق آژانس های معتبر اقدام به شروع سفر دریایی لذت بخش خود به سمت دبی نمایید.
برای انجام سفر مسافران بوسیله کشتی از ایران به دبی میزبان بار مجاز قابل حمل 50 کیلوگرم می باشد.
اگر چمدان شما دارای باری بیشتر از 50 کیلوگرم باشد به ازای هر کیلوگرم و بر اساس تبصره های مخصوص از شما اضافه بار دریافت خواهد شد.
هزینه های خرید بلیط کشتی نسبت به هواپیما ارزانتر می باشد لذا می توان سفر با کشتی به دبی را مقرون به صرفه تر دانست.
مدت زمانی که سفر با کشتی از بندر لنگه به دبی به طول می انجامد بیشتر از زمانی است که بوسیبه هواپیما طی خواهید نمود.
مدت زمان سفر دبی از بندرعباس به دبی با کشتی تندرو از زمان حرکت حدودا 7 تا 8 ساعت می باشد.
در این رابطه به این نکته و موضوع نیز باید اشاره نماییم که این مدت زمان وابستگی زیادی به شرایط دریا از نظر وزش باد و مواج بودن دریا دارا می باشد.
اگر مایل هستید از کشتی های کند رو استفاده نمایید که هزینه اش نیز کمتر می باشد نسبت به کشتی های تند رو قابل ذکر است مدت زمان سفر با کشتی های کند رو زمان بیشتری طول میکشد.
هر فرد باری سفر با کشتی نیز باید در ابتدا ویزای دبی را اخذ نماید و سپس اقدام به انجام سفر خود نماید.
بعد از گرفتن ویزا دبی باید خودتان را به بندر لنگه برسانید که آن هم هزینه های خاص خودش را دارد.
بسته به اینکه شهر شما چقدر از بندر لنگه دور است و اینکه شما با چه وسیله ای می خواهید به بندر لنگه بروید، این هزینه برای شما متفاوت خواهد شد پس باید قبل از اقدام به اخذ ویزا و انجام سفر با کشتی ر رابطه با تمامی هزینه هایی که پیش رویتان خواهد بود اطلاعات لازم را کسب نمایید.

روزهای حرکت کشتی های ایران به دبی

روزهای حرکت کشتی های ایران به دبی - بلیط کشتی دبی
برنامه حرکت کشتی های بندر لنگه به دبی

کشتی هایی که از بندر لنگه به دبی حرکت می کنند در روزهای شنبه و چهارشنبه سفر خود را آغاز کرده و همچنین برای بازگشت از دبی به بندر لنگه روزهای یکشنبه و پنج شنبه این سفر صورت می پذیرد.
به نکته مهمی نیز در این رابطه می توان اشاره نمود که این روزهای حرکتی یک هفته درمیان در مسیر بندرلنگه به دبی به جای شنبه به دوشنبه و در مسیر دبی به بندرلنگه به جای یکشنبه به سه شنبه تغییر می یابند.

نکته های مهم خرید بلیط کشتی دبی

نکات مهم درباره خرید بلیط کشتی
نمای داخلی کشتی های مسافربری از ایران به دبی

در رابطه با خرید بلیط سفر با کشتی به دبی نکاتی قابل ذکر است که در ادامه ما به برخی از مهمترین آنها برای اطلاعات بیشتر شما مسافران عزیز اشاره خواهیم نمود.

هر مسافر باید برای انجام سفر به دبی مخصوصا در تابستان بلیط های خود را زودتر رزور نمایید زیرا در این بازه زمانی از سال سفر به دبی با کشتی با ازدحام جمعیت و شلوغی فصل روبرو می باشد.
هر مسافر در روز سفر باید 3 الی 4 ساعت قبل از حرکت به محلی که کشتی وجود دارد رسیده باشد.
اگر در زمستان به دبی با کشتی سفر می کنید حتما لباس های گرم با خود به همراه داشته باشید.
بواسطه اینکه در زمان حرکن کشتی روشنایی زیادی وجود خواهد داشت و اینکه فیلم و موسیقی نیز در برخی ساعات در داخل و خارج کشتی پخش خواهد شد اگر دوست دارید استراحت کنید چشم بند و یا وسیله ای به همراه داشته باشید تا از صدایی که پخش می شود شما را ناراحت نکند.
یک بوفه نیز در این کشتی ها وجود دارد که قبل از شام و صبحانه باز می شود که می ‌توانید خوراکی های خود را از آنجا تهیه و خریداری نمایید و از آنها در حین سفر استفاده نمایید.

اگر شما دارای ماشین و یا موتور می باشید می توانید با گرفتن گواهینامه بین المللی و همچنین پرداخت تمامی هزینه های و گرفتن مجحوز های لازم بوسیله همین کشتی ماشین و یا موتور خود را نیز به همراهتان به دبی ببرید (اما تمامی این موارد ملزم به داشتن مجوز هم از ایران و هم از دبی برای استفاده به محض رسیدن می باشد، در غیر این صورت اجازه انجام همچین کاری را نخواهید داشت).

قیمت ویزای آنلاین دبی :

ویزا دبی توریستی در حال حاضر در 3 نوع ویزای 10 روزه – ویزای 1 ماهه و ویزای 2 ماهه صادر می شود و ویزای های 10 روزه و 30 دارای دو نوع عادی و فوری می باشند .

قیمت ویزا دبی به تومان و درهم در جدول زیر برای مسافران گرامی قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

فرق بین ویزا عادی و فوری دبی در چیست :

ویزاهای عادی و فوری در نوع ویزا تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها در مدت زمان صدور می باشد . به طوری که ویزای عادی از زمان ثبت درخواست 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری از زمان ثبن سفارش حدودا 24 ساعت زمان نیاز دارند تا صادر شوند .

چه مدارکی برای اخذ ویزای دبی مورد نیاز است :

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دبی اسکن یا عکس از صفحه اول پاسپورت ( با اعتبار حداقل 6 ماه ) – شناسنامه – عکس پرسونلی و کارت ملی می باشد 

افزاد زیر 18 سال به دلیل نداشتن کارت ملی  نیازی به ارائه تصویر کارت ملی ندارند 

افرادی که کارت ملی آنها قدیمی می باشد و یا هنوز کارت ملی جدید دریافت نکرده اند می توانند با استفاده است کارت ملی قدیمی و یا فیش تعویض درخواست ویزا دهند 

در مورد پاسپورت ارسالی توجه داشته باشید تمام قسمت های پاسپورت باید خوانا باشد و همچنین 2 خط زیر پاسپورت که به صورت کد می باشد حتما می بایستی در تصویر ارسالی به طور کامل وجود داشته باشد .

توجه داشته باشید :

  • برای دریافت ویزای دبی نیاز به ارسال بلیط هواپیما و رزرو هتل نمی باشد .
  • جهت ارسال مدارک می توانید با گوشی خود از مدارک عکس گرفته و ارسال بفرمائید (به شرط با کیفیت بودن عکس ارسالی)
  • در صورتی که مدارک شما مورد تائید کارشناسان قرار نگیرد می بایستی در قسمت ارسال مجدد مدارک تصویر با کیفیت تر از مدارک خود برای ما ارسال فرمائید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open