بلاگ

بازار طلای دبی امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره بازار طلای دبی امارات

بازار طلای دبی Dubai Gold Market

درباره بازار طلای دبی

یکی از محبوب ترین مناطق خرید ساخته شده در شهر دبی کشور امارات متحده عربی می باشد که هر ساله تعداد بسیار بالایی از گردشکرات و توریست ها نیز در حین سفرشان به دبی از فروشگاه ها و مغازه های این بازار طلا خرید هایی را بسته به نوع بودجه و سلیقه خود به انجام میرسانند. 
طلاهایی که در این بازار برای فروش ارائه می شوند به رنگ طلایی می باشند و طلای سفید و همچنین دیگر رنگ ها در این مجموعه به ندرت به فروش می رسد، زیرا مردم ساکن در دبی و کلا در امارات متحده عربی عقیده ای که دارند این موضوع است که طلا فقط زیباییش به رنگ طلایی آن می باشد ( رنگ طلایی در این کشور برای طلا ها خیلی بیشتر از طلاهایی است که در ایران به فروش می رسند).
النگو، گردنبند، گوشواه، دستبند، انگشتر و زیور آلات دیگر از جمله مجموعه هایی هستند که در مغازه ها و فروشگاه های بازار طلا به مشتران برای خرید ارائه می شوند.
برای اطلاع بسیاری از شما عزیزان می توان اشاره نمود که هر چه عیار طلا بیشتر باشد طلا خالص تر محسوب میگردد و طلای 24 عیار طلای خالص به شمار می رود و ارزش بالاتری را دارا می باشد که اکثرا در دبی طلاهای 24 عیار به فروش می رسند.
برای خرید طلا در دبی می توانید تا حدود درصدی از مغازه داران تخفیف بخواهید و این امر در دبی برای خرید طلا بسیار عادی می باشد و اگر مبلغی مه برای تخفیف مد نظرتان است مورد قبول مغازه دار و فروشنده واقع نشد شما می توانید از مغازه خارج شوید و این همان زمانی است که فروشنده از شما خواهد پرسید که تا چه مبلغی مایل به پرداخت هستید و بعد از اعلام قیمت شما آنها نیز مبلغی خواهند گفت و می توانید بعد از آن برای خرید طلایی که ازش خوشتان امده به توافق برسید.
بازار طلای دبی که در منطقه دیره و بخش قدیمی دبی قرار گرفته است می تواند برای افراد علاقه مند به طلا و جواهرات منحصر به فرد گزینه ای بسیار مناسب برای خرید های شخصی و همچنین خرید هدیه و سوغات نیز محسوب گردد.
بازار طلای دیره به فروش طلای ارزان نسبت به مناطق همسایه خود معروف است و یکی از دلایلی است که مردم، توریست ها و گردشگران را برای خرید به خود جذب می کند.
کیفیت طلاهایی که در این بازار به فروش میرساند دارای بهترین کیفیت ها می باشند.
این بازار تقریبا و در حدود صد سال است که وجود دارد و بعنوان یکی از شلوغ‌ ترین و پرتردد ترین بازارهای قدیمی این شهر و کشور امارات متحده عربی شناخته شده می باشد.
بوسیله تاکسی و اتوبوس به راحتی می توانید به بازار طلای دبی دسترسی داشته باشید و بسته به میزان بودجه و سلیقه ای که دارا می باشید طلای مد نظرتان را خریداری نمایید.
فروشگاه‌ها در بازار طلای دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب کار می‌ کنند.
این نکته نیز قابل اشاره می باشد که برخی از فروشگاه ها در بازار طلا بین ساعت 13 تا 16 تعطیل می باشند.

کارگزار رسمی ویزای دبی :

یکی از مشکلات هموطنان گرامی برای اخذ ویزای دبی پیدا کردن کارگزار با سابقه و مطمئن برای اخذ ویزا دبی می باشد .

ویزای دبی به عنوان کارگزار رسمی صدور ویزای دبی در تهران خدمات صدور ویزای دبی را با تضمین کمترین قیمت ویزا دبی و سریع ترین زمان صدور ویزا دبی را به ایرانیان عزیز ارائه می نماید .

آیا ویزا های دبی ثبت شده در سایت قابل راستی آزمایی و چک کردن می باشد ؟

بله کلیه ویزاهای صادر شده در سایت قابل رساتی آزمایی از سایت اداره جوازات دبی می باشد .

پس از ورود به این سایت با زدن شماره پاسپورت و شماره ویزا می توانید از اصالت ویزا هود اطمینان کسب نمائید .

مدارک مورد نیاز ویزای امارات :

برای دریافت ویزای دبی مدارک زیر مورد نیاز است :

پاسپورت – شناسنامه – کارت ملی و عکس

قیمت ویزای امارات :

قیمت ویزای دبی به صورت روزانه به دلیل نوسانات نرخ درهم در حال تغییر می باشد .

در جدول زیر هزینه ویزای امارات قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open