هتل

هتل آراوی دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره هتل آراوی دبی

هتل آراوی دبی Aravi Hotel

این هتل 4 ستاره با ساختار زیبای خود در شهر دبی کشور امارات متحده عربی واقع شده است و در کنار کادر مجرب و حرفه ای خود به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات مرتبط با مسافران، توریست ها و گردشگران مشغول می باشند. 
پذیرش 24 ساعته هتل آراوی دبی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به تک تک آنها می باشد و در ضمینه رزرو اتاق و هتل و در صورت نیاز و تمایل راهنمایی های لازم را می رسانند.
با انجام 9 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی دبی دسترسی داشته باشید.
با رانندگی 13 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به مرکز تجارت جهانی، 13 دقیقه ای به مرکز خرید فستیوال، 14 دقیقه ای دنیای آبی و باغ وحش دبی و 15 دقیقه ای به دبی مال دسترسی داشته باشید.
اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی ساده اما جذاب می باشد ولی این نکته قابل ذکر کردن می باشد و آن این موضوع است که تمامی اتاق های این هتل زیبا که در شهر دبی ساخته شده اند مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام اختصاصی، وای فای، وسایل بهداشتی، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار، کمد دیواری، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، قهوه و چای ساز.
استخر روباز ، شاتل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی، بار، بوفه، رستوران، اسپا و سالن ماساژ، سالن تناسب اندام و بدنسازی، امکانات مختص افراد کم توان، سالن همایش و اتاق کنفرانس، اتاق نگهداری چمدان ها از جمله مهمترین و قابل دسترس ترین امکانات این هتل محسوب می شوند که مسافران می توانند از آنها بهره مند شوند.
ساعت تحویل دادن اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هر کدارم از آنها 12 ظهر انجام می گیرد.

قیمت ویزای دبی :

قیمت انواع ویزاهای دبی شامل 10 روزه – 30 روزه ( 1 ماهه ) و 60 روزه ( 2 ماهه ) در جدول زیر به صورت بروز قابل مشاهده می باشد . 

[ads1]

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی دبی :

برای دریافت ویزای دبی تنها مدارک مورد نیاز عبارتند از :

  • اسکن پاسپورت
  • اسکن شناسنامه
  • اسکن کارت ملی
  • عکس پرسونلی

مدت زمان صدور ویزای دبی :

صدور ویزای دبی در دو نوع عادی و فوری انجام می شود 

ویزای عادی بین 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری بین 1 تا 2 روز برای صدور زمان نیاز دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open