بلاگ

بهترین پارک های آبی دبی

زیباترین و بهترین پارک های آبی دبی (آدرس – هزینه بلیط – قوانین و مقررات – ساعات کاری و …)

بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی Wild Wadi Water Park

بهترین پارک های آبی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی Wild Wadi Water Park

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که امکان ندارد گردشگری به دبی برود و سری به این مجموعه زیبا و هیجان انگیز نزند و قابل ذکر است افتتاح این پارک آبی در سال 1998 میلادی بوده است.
سقوط آزاد، رودخانه‌ی مواج و سرسره‌های گوناگون و … از تفریحات هیجان انگیز در این پارک آبی می باشد که توجه بازدید کنندگان بسیاری در تمامی رده های سنی را برای تفریح و گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی به خود جلب می کند.
این پارک آبی همچنین دارای سه استخر بزرگ برای بزرگسالان و استخری کوچکتر برای کودکان می باشد که می توانید از آنها استفاده کرده و همچنین در کنار استخر و بر روی صندلی های مخصوص آفتاب بگیرید و لذت ببرید.
علاوه بر وسایل تفریحی در این مجموعه بازدید کنندگان می توانند از دیگر امکانات قابل دسترس نظیر کافه، رستوران، فروشگاه، رختکن، کمد های قفل دار، خدمات اسپا و ماساژ، روزر و اجاره آلاچیق های مختلف و …بهره مند شده و لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.
بزرگسالان و کودکان برای وارد شدن به پارک آبی وایلد وادی می بایست هزینه هایی جداگانه پرداخت نمایند.
این مجموعه در طی چندین سال گذشته بعنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر دبی در میان مردم، توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.
علاوه بر جذابیت این مجموعه مناظر و ساختمان های اطراف این نظیر ساحل جمیرا، برج العرب و … نیز بر چشم نواز بودن آن نیز افزوده است.
یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سرسره های ساخته شده در این پارک آبی سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا می باشد که قابل ذکر است دارای حدود یکصد و بیست متر طول می باشد و در حین استفاده از آن به سرعتی حدود هشتاد کیلومتر بر ساعت دست خواهید یافت.
این مجموعه در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد اما مابقی روزها از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر باز و آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط به بازدید کنندگان می باشد.

پارک آبی آتلانتیس دبی Atlantis Dubai Water Park

پارک آبی رایگان در دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی Atlantis Dubai Water Park

یکی دیگر از محبوب ترین پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از بازدید کنندگان و علاقه مندان به تفریحات هیجان انگیز می باشد.
این پارک آبی بخش و جزوی از مجموعه هتل آتلانتیس دبی محسوب می شود و در منطقه جزیره پالم جمیرا واقع شده است.
در این مجموعه قسمت های گوناگونی وجود دارد که مختص به هر سنی می باشد و با رفتن به این مجموعه افراد مختلف در رده های سنی گوناگون را می توانید ببینید که در کنار هم در این مجموعه به تفریح و لذت بردن از هر یک از آنها می پردازند.
انواع سرسره ها، استخرها (مختص بزرگسالان و کودکان)، فروشگاه های متنوع، کافه ها، رستوران ها و … از جمله امکانات قابل دسترس بازدید کنندگانی است که به پارک آبی آتلانتیس دبی سر میزندد.
در این مجموعه همچنین کلبه های کوچکی نیز وجود دارند که در صورت نیزا می توانید برای استراحت آنها را نیز اجاره نمایید و لذت حضورتان در این مجموعه تفریحی را دو چندان نمایید.

قابل به ذکر است هر فرد بسته به نوع سنی که دارد در ابتدای ورود می بایست هزینه جداگانه ای را پرداخت نماید.
ساعت کاری این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر می باشد.
دسترسی به این مجموعه بسیار آسان می باشد و دارای آدرسی مقبول برای یافتن می باشد که آدرس آن (امارات، دبی، جزیره پالم جمیرا، پارک آبی آتلانتیس) می باشد.

پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی Splash n Party Water Park

هزینه و قیمت پراک های آبی در دبی
پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی Splash n Party Water Park

این پارک آبی که در دبی ساخته شده است مختص کودکان می باشد ولی این بدان معنی نیست که والدین نمی توانند به داخل مجموعه بروند بر عکس می توانند به راحتی با پرداخت هزینه ورودی به پارک آبی وارد شده و مراقب کودکان خود در حین بازی و لذت بردن از تفریحات بپردازند.
از امکانات این مجموعه انواع بازی های آبی کودکان، سرسره های مختص بچه ها، استخر ها بچه ها، کافه، رستوران و … از جمله امکانات قابل دسترس بازدید کنندگان در این مجموعه می باشد.
ساعات کاری و فعالیت در این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 8 شب می باشد.

پارک آبی آیس لند دبی Ice Land Water Park

جدیدترین پارک آبی در دبی
پارک آبی آیس لند دبی Ice Land Water Park

همانطور که معنی نام آن می توانید متجوه شوید این پارک آبی نمایی شبیه به منطقه ای یخی دارد که به صورت تمام سفید و همانند برف های باریده و یخ بسته شده می باشد.
این مجموعه دارای استخرهای عالی، سرسره های پر سرعت می باشد که بودن در این مجموعه را برای تمامی بازدید کنندگان مهیج تر و خاطره انگیزتر می کند.
در اطراف محوطه این پارک آبی همچنین مجسمه های پنگوئین هایی زیبا و دوست داشتنی نیز گذاشته شده تا در مدت زمان حضورتان در این مجموعه حس بودن در یک منطقه یخی و سرد را بتوانید تجربه نمایید.
این مجموعه همچنین دارای فروشگاه هایی برای خرید و رستوران و کافه هایی برای استفاده مراجعین می باشد.
این مجموعه واقع شده در امارت، دبی، راس الخیمه، جزیره الحمرا بوده و از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده میزبانی از بازدید کنندگان محترم می باشد.

پارک آبی اسپلش پد دبی Splash Pad dubai

ارزانترین پارک آبی دبی
پارک آبی اسپلش پد دبی Splash Pad dubai

پارک آبی اسپلش پد واقع شده در امارات، دبی، ساحل جمیرا و نزدیک سینما روکسی ساخته شده است.
این مجموعه دارای فضایی کوچک اما دلنشینی می باشد که بیشتر مختص کودکان میباشد و با رفتن به آنجا می توانید تجربه یک روز خاطره انگیز را به ثبت برسانید.
از امکانات در این مجموعه می توان به استخر، وسایل بازی کودکان، رستوران، کافی شاپ و فروشگاهی برای خرید اشاره نمود.
ساعات کاری در این مجموعه تفریحی و هیجان انگیز از 9 صبح الی 8 شب می باشد.

پارک آبی لاگونا دبی laguna waterpark

معروف ترین پارک آبی دبی
پارک آبی لاگونا دبی laguna waterpark

یکی دیگر از پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که درست است دارای فضایی کم می باشد اما در همین محیط می توانید خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.
سرسره‌های رقابتی، سرسره‌ سقوط آزاد، سرسره‌ فضایی و استخر امواج از جمله امکانات قابل دسترس در این مجموعه می باشد.
علاوه بر وسایل تفریحی که در بالا اشاره کردیم از دیگر امکانات آنجا می توان به رستوران، کافه، فروشگاهیی برای خرید نیز اشاره نمود
برای رفتن به این مجموعه هر بازدید کننده باید ورودیه اولیه ای را پرداخت نماید و قابل ذکر است ساعت فعالیت این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر می باشد.

پارک آبی لگولند دبی legoland waterpark dubai

پارک آبی برای کودکان در دبی
پارک آبی لگولند دبی legoland waterpark dubai

یکی دیگر از پارک های آبی ساخته شده در سال 2016 میلادی در دبی می باشد که در طی چندین سال اخیر توانسته علاقه مندان و طرفداران بسیاری را به خود جلب کند به نحوی که بسیاری علاقه مند هستند تا برای یکبار هم که شده در حین سفرشان حتما به این مجموعه هیجان انگیز سر بزنند و خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.
همانطور که می توانید از نام آن ببینید این پارک دارای تمی از لگو می باشد که بیشتر مورد توجه کودکان و البته بزرگسالانی است که دوستدار و طرفدار بازی لگو می باشند.
قایق سواری در رودخانه مصنوعی، سرسره های آبی و … از جمله بازی ها و تفریحات قابل استفاده در این مجموعه می باشند.
علاوه بر موارد بالا همچنین می توانید از رختکن، حمام، رستوران، کافه، سایه بان و صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن نیز در حین حضورتان در این مجموعه استفاده نمایید.
برای ورود به این پارک آبی در ابتدا باید ورودی مخصوصی به نسبت سن خود پرداخت کرده و سپس به داخل آن رفته تا بتوانید از بازی های در دسترس آنجا استفاده نمایید.
این مجموعه در دبی، خیابان شیخ زاید، مقابل مجمع الجزایر جبل علی، پارک آبی لگولند واقع شده است و از ساعت 10 صبح الی 7 شب باز و آماده میزبانی از مسافران می باشد.

پارک آبی آکوافان دبی AquaFun WaterPark

زیباترین پارک آبی دبی
پارک آبی آکوافان دبی AquaFun WaterPark

یکی دیگر از پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی، پارک آبی آکوافان می باشد که از زمان تاسیس خود تا به امروز طرفداران و علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است.
مساحت این مجموعه حدود دو هزار و هفتصد متر مربع می باشد و دارای حدود 74 بازی و تفریح هیجان انگیز برای استفاده بازدید کنندگان می باشد.
ساختار این مجموعه به گونه ای می باشد که اگر از بالا به آن نگاه کنید شبیه نوشته انگلیسی به معنی من دبی را دوست دارم می باشد که بعنوان یکی از جذابیت ها و خواص این پارک آبی شمارده می گردد.
خاص بودن تفریحات و متفاوت بودنهریک از آنها می تواند تجربه ای به یاد ماندی برای همه به ثبت برساند.
این پارک آبی واقع شده در دبی، مقابل اقامتگاه ساحلی جمیرا، پارک آبی آکوافان می باشد و از ساعت 10 صبح الی 7 شب باز بوده و آماده میزبانی از مراجعین می باشد.

پارک آبی دریم لند دبی Dreamland Aqua Park

این پارک آبی زیبا و هیجان انگیز در کشور امارات و شهر دبی ساخته شده است و دارای طرفداران مختص به خود در طول چندین سال بعد از افتتاح خود می باشد.
این پارک بواسطه دارای بودن تفریحاتی متعدد از جمله استخر ها، سرسره های آبی و … مناسب برای تمامی گروه های سنی می باشد و با پرداخت ورودی اولیه هر فرد می تواند وارد آنجا شده و از تمامی تجهیزات، بازی ها و امکانات استافده نماید.
از دیگر امکانات در دسترس بازدید کنندگان در این پارک آبی می توان به رستوران، فروشگاه، کافی شاپ و…. اشاره نمود
این پارک آبی واقع شده در امارات، ام القیوین، پارک آبی دریم لند می باشد و در روز های عادی از 10 صبح الی 7 بهد از ظهر و در روزهای تعطیل و آخر هفته ها ار ساعت 10 صبح الی 8 شب باز و آماده ارائه خدمات و میزبانی از بازدیدکنندگان می باشد.

دلایل ریجکتی ویزای دبی :

دلایل زیادی ممکن است باعث ریجکت شدن درخواست ویزای دبی شود که متداول ترین آنها در زیر توضیح داده شده است .

  • داشتن پرونده باز در کارگزاری دیگر و یا داشتن ویزای فعال .
  • کیفیت پایین و ناخوانا بودن مدارک ارسالی به خصوص پاسپورت مسافر .
  • در صورتی که در سفر های قبلی بیشتر از مدت اقامت ویزا در امارات مانده باشید یا اور استی (Over stay) داشته باشید .
  • اگر قبلا ویزای دبی گرفته باشید و از آن استفاده نکرده باشید .
  • در صورت داشتن تشابه اسمی با فردی در امارات که قبلا پرونده قضایی در امارات داشته است .
  • داشتن سابقه کیفری در دبی
  • داشتن سابقه کیفری در کشور های خلیج فارس (پیمان تعاون)
  • داشتن ویزای اقامت در دبی و دم کنسل کردن آن ویزا

تفاوت ویزای عادی و فوری دبی همچنین تفاوت بین ویزای سینگل ( یک بار ورود ) و مولتی ( چند بار ورود ) چیست ؟

 

تفاوت ویزای عادی و فوری دبی :

ویزای عادی و فوری دبی در نوع ویزا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند تنها تفاوت این 2 ویزا در مدت زمان صدور آنها می باشد . شرایط و مدارک ویزای دبی

ویزای عادی معمولا بین 1 تا 3 روز کاری

ویزای فوری معمولا بین 1 تا 2 روز

بررسی می شود .

 

تفاوت ویزای سینگل و مولتی دبی در چیست ؟

در ویزای سینگل (یک بار ورود) : مسافر پس از 1 بار ورود به خارج شده از دبی (امارات) دیگر امکان استفاده از این ویزای را ندارد و جهت ورود مجدد می بایستی ویزای جدید در خواست دهد – حتی اگر تعداد روزهای اقامت در دبی از روزهای اقامت ویزا کمتر بوده باشد.

به عنوان مثل : مسافر ویزای 1 ماهه امارات را داشته و 1 هفته پس از ورود به دبی از کشور خارج شده است و 20 روز از زمان اقامت در دبی را دارد .

ولی به دلیل خارج شدن از کشور امارات و به علت سینگل بودن ویزای با توجه به اینکه 20 روز از زمان اقامت خود در دبی مانده است امکان ورود مجدد به همین ویزا به داخل امارات را ندارد و می بایستی مجدد ویزا دریافت نمایند .

اما در ویزای مولتی ( چند بار ورود ) : مسافر پس از ورود می تواند به تعداد نامحدود به شریط که از مدت اقامت ویزای خود بیشتر نشود به کشور امارات وارد و از آن خارج شود .

به عنوان مثل : مسافر ویزای 1 ماهه امارات را داشته و 1 هفته پس از ورود به دبی از کشور خارج شده است و 20 روز از زمان اقامت در دبی را دارد . 

در صورت داشتن ویزای مولتی مسافر مجدد می تواند وارد دبی شده از از اعتبار 20 روزه ماقی مانده خود استفاده نماید .

هزینه ویزای توریستی دبی :

هزینه و نرخ ویزای دبی به تومان و درهم در سایت قابل مساهده می باشد .

قیمت انواع ویزا های دبی

بروزرسانی قیمت : 1402/05/27

نوع ویزا دبی

بزرگسال

          زیر 18 سال          

ویزای 10 روزه عادی دبی 
3/820/000 تومان
1/000/000 تومان
ویزای 10 روز فوری دبی 
5/100/000 تومان
1/100/000 تومان
ویزای 1 ماهه عادی دبی 
3/940/000 تومان 
1/050/000 تومان
ویزای 1 ماهه فوری دبی 
5/200/000 تومان 
2/000/000 تومان
ویزای 1 ماهه مولتی دبی
6/600/000 تومان
3/000/000 تومان
ویزای 2 ماهه سینگل دبی 
6/450/000 تومان
2/500/000 تومان
ویزای 2 ماهه مولتی  دبی 
11/200/000 تومان
6/500/000 تومان
ویزای 48 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
ویزای 96 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
بیمه برای ویزای 48 و 96 ساعته (اختیاری)
0 تومان
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open