بلاگ

اپرای دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره اپرای دبی ( قیمت بلیط در اپرای دبی – آدرس و لوکیشین اپرا – فیلم و عکس از سالن اپرای دوبی و … )

اپرای دبی Dubai Opera

درباره اپرای دبی

سالن اپرای دبی بعنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین سالن های اجرای هنرهای نمایشی در دبی و کشور امارات متحده عربی شناخته شده می باشد.
این مجموعه علاوه بر کشور امارات در خاورمیانه و آسیا نیز در میان مردم و مخصوصا هنرمندان شناخته شده می باشد. 
نمای داخلی و معماری بیرونی این مجموعه به قدری زیبا و منحصر به فرد و در عین حال چشم نواز می باشد که چشم همه را خیره و مجذوب به خود می گرداند.
در هر اجرا در این اپرا گنجایش و توانایی پذیرش حدود 2000 نفر امکان پذیر می باشد و هر ساله برنامه های متعددی توسط برترین هنرمندان در این مجموعه اجرا می گردد.
بواسطه نمای این مجموعه که شبیه به کشتی می باشد و بواسطه موقعیت مکانی آن بسیار جذاب برای تمامی اقشار جامعه و مخصوصا گردشگرانی می باشد که به این کشور و شهر زیبا سفر می کنند.
به نکته مهمی نیز در رابطه با این سالن اپرا وجود دارد که باید اشاره نماییم و آن این موضوع است که سالن اپرا دبی در سال 2015 میلادی برنده جایزه برترین پروژه خاورمیانه و در سال 2016 جایزه برترین و زیباترین طراحی را به خود اختصاص داده است.
سالن کنسرت های آکوستیک، اتاق تمرین هنرمندان، یک رستوران در پشت مجموعه و رو به برج خلیفه و در فضای باز و سالن کنفرانس از امکاناتی در این مجموعه می باشند که هنرمندان و افراد عادی می توانند از هریک که مایل بودند استفاده کرده و بهره مند شوند و لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم زده و خاطراتی خوش برای خود در این مجموعه رقم بزنند.
به این نکته نیز میتوان اشاره نمود که در هر بازه زمانی از سال که به دبی سفر کنید می توانید از این بنای بسیار زیبا و اجراهایی که در آنجا برگزار می شود دیدن کرده و نهایت لذت را از حضورتان در آنجا برده و خاطراتی به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

تفریحات و برنامه های اپرای دبی

اپرای دبی
اپرای دبی

اپرای دبی بعنوان یکی از مجموعه های محبوب و مشهور در دبی شناخته می شود و با رفتن به آنجا می توانید از برنامه ها تفریحات بسیاری استفاده کرده و لذت حضورتان در آنجا را چندین برابر نمایید.
از جمله امکانات، تفریحات و برنامه هایی که در این مجموعه قابل دسترس بازدید کنندگان و علاقه مندان می باشد می توان به: تئاترهای متنوع، اپرا، ارکستر، کنسرت، نمایش مد و فشن، اجراهای باله، موزیکال و تئاتر، خانوادگی و کمدی و … اشاره نمود.

نکات قابل توجه در اپرای دبی

هزینه و قیمت بلیط اپرا دبی
نکات قابل توجه در اپرای دبی

برای نمایش های معمولی حضور بازدید کننده از نهایت 30 دقیقه قبل از اجرا ملزم می باشد اما زمانی که در آن بازه نمایش ها و مراسم های مهمی قرار بر اجرا شدن دارد هر بازدید کننده ملزم میباشد که حداکثر 2 ساعت قبل از اجرا در سالن حضور داشته باشد تا مراسم در زمان تعیین شده برگزار گردد.
اگر بوسیله ماشین شخصی به این مجموعه میروید نگران جای پارک نباشید زیرا اپرا دبی دارای پارکینگ مجهزی می باشد که با پرداخت ورودی مربوطه می توانید از آن برای پارک کردن خودروی خود استفاده نمایید.
برای وارد شدن به داخل مجموعه حتما می بایست بلیط ورودی خود را که تهیه نموده اید به همراه داشته باشید.
نکته بسیار مهمی که قابل ذکر است این موضوع می باشد که، اگر پس از شروع برنامه به سالن برسید به شما اجازه ورود داده نخواهد شد این قانون به خاطر آسایش دیگر حاضران در سالن می باشد و برای همین موضوع است که به تمامی بازدید کنندگان گفته می شود که تا قبل از شروع هر برنامه در سالن اپرا حضور داشته باشند تا بدون پیش آمدم مشکلی بتوانند به داخل رفته و از برنامه مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند.

بایدها و نبایدهای ورود به سالن اپرای دبی

فیلم و عکس از سالن اپرا در دوبی
بایدها و نبایدهای ورود به سالن اپرای دبی

همانند بسیاری از مراکز دیدنی و گردشگری برای رفتن به این مجموعه هنری هر بازدید کننده باید نکاتی را رعایت نماید که در ادامه به برخی از مهمترین این نکات اشاره خواهیم نمود.

اگر بلیطی تهیه می کنید و نمی توانید در آن زمان تعیین شده به اپرا بروید امکان تعویض وجود ندارد زیرا هر بلیط مختص به برنامه ای که در همان بازه قرار بر اجرا داشته صادر میگردد.
اگر به سالن رسیدین و در همان روزی که برنامه بلیط تهیه شده در دستتان قرار بر اجرا دارد و زودتر هم به سالن رسیدید اما بلیط شما دچار خرابی و یا آسیب دیدگی جزیی باشد نگران نباشید زیرا با برسی این بلیط ها توسط مامورین مربوطه قبول خواهند شد.
برای برخی از اجرا های شرایط سنی خاصی وجود دارد و در صورتی که این نکته را رعایت نکنید و فردی به همراه داشته باشید که سنش به برنامه ای که اجرا می شود نخورد از ورود او به داخل سالن جلوگیری می شود.
به داخل برده هر نوع اشیا و وسایل ممنوعه و خطرناک اکیدا ممنوع می باشد و به دلیل اینکه در ابتدا ورود بازرسی انجام می شود در صورتی که هر نوع وسیله ممنوع شده به هوراه داشته باشید از شما گرفته می شود.
هیچ گونه خوراکی و نوشیدنی را نمی توانید به همراه خود به داخل سالن ببرید.
نباید در زمان اجرا فیلم برداری انجام دهید و در صورتی که مسئولین متوجه این موضوع شوند دوربینتان را از شما خواهند گرفت.
هر فرد حتما باید قبل از شروع برنامه در اپرا حاضر شود.

امکانات رفاهی سالن اپرای دبی

امکانات رفاهی سالن اپرا در دبی
امکانات رفاهی سالن اپرای دبی

در هنگامی که به اپرای دبی می روید می توانید مطمئن باشید که امکانات آنجا بسیار مجهز می باشد و هیچگونه مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد.
از این امکانات و به مهمترین آنها می توان اشاره نمود که عبارتند از:
مناسب سازی راه ها برای افرادی با ناتوانی حرکتی، سرویس بهداشتی( مختص بانوان، آقایان و معلولین)، پارکینگ، آسانسور و پله برقی برای استفاده و رفتن به طبقات بالا.
صندلی های راحت برای بازدید کنندگان تا در زمان اجرای برنامه های این اپرا راحت باشند.

ارزانترین قیمت ویزای دبی در سایت Onlinedubaievisa.com

دبی یکی از شهرهای توریستی جهان می باشد و ایرانیان زیادی بریا گردشگری – تجارت – وقت سفارت – خرید ملک و … به کشور امارات سفر می کنند .

هموطنان گرامی برای سفر به امارات می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .

خوشبختانه دریافت ویزای دبی بسیار راحت می باشد و امکان دریافت ویزای الکترونکی دبی با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در سایت ویزای دبی برای هموطنان گرامی فراهم می باشد . 

[ads1]

شرایط صدور ویزا دبی برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال تنها در شرایط زیر می توانند ویزا دبی را دریافت نمایند :

  • به همراه پدر یا مادر جهت دریافت ویزا اقدام نمایند .
  • پدر یا مادر در دبی اقامت دارد .
  • ویزای پدر یا مادر قبلا دریافت شده است .
  • به همراه کفیل قانونی خود جهت دریافت ویزای دبی اقدام نمایند و یا کفیل در دبی اقامت دارد و یا قبلا ویزای دبی دریافت نموده است .

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای دبی به تنهایی و یا به همراه بستگان درجه 1 خود از جمله (پدر بزرگ – مادر بزرگ – دایی – عمو – عمه – خاله و ….) را ندارند و تنها با پدر یا مادر و کفیل قانونی خود امکان سفر به دبی را دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open