بلاگ

منطقه میراث شارجه امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره منطقه میراث شارجه امارات

منطقه میراث شارجه امارات Sharjah Heritage Area

درباره منطقه میراث شارجه امارات 

یکی از محبوب ترین و مورد توجه ترین موزه های ساخته شده در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی می باشد که قابل ذکر است، نشانگر آداب و رسوم این شهر با الهام از مردم این شهر و سنت ها و نحهوه زندگی آنها می باشد. 
منطقه میراث شارجه مکانی دلپذیر برای گشت و گذار در اطراف و درک معماری محلی، به ویژه برج باد سنگی است.
پیاده روی کوتاه شامل بازدید از یک بازار کوچک و یک نقطه عکس در فورت الحسن خواهد بود.
موزه میراث شارجه، موزه مدرسه الاصلاح، موزه خوشنویسی شارجه از قسمت های محبوب و پرطرفدار در این مجموعه سنتی محسوب می شوند.
این مکان که در نزدیکی کورنیش بین خیابان برج و جاده المرایجا واقع شده است، تجربه جالبی را برای علاقه مندان به تاریخ ارائه می دهد.

مجموعه آثار، نمایشگاه ها و اطلاعات موزه در شش گالری موضوعی نمایش داده شده است.

چشم انداز

محیط طبیعی شارجه، از سواحل، جزایر، بیابان ها گرفته تا کوه ها، وادی ها و دره ها و تأثیر آن بر زندگی مردم را نشانگر می باشد.

سبک زندگی

جنبه‌های اجتماعی، ارزش‌ها و آداب و رسوم مذهبی، از جمله نمونه‌ هایی از مهمان‌ نوازی اماراتی، آیین‌های مبتنی بر اعتقادات مذهبی، و همچنین سرگرمی و اوقات فراغت را نمایشگر می باشد.

جشن ها

میراث و سنت های شارجه در مناسبت های خاص و اعیاد مذهبی، از عروسی تا تولد فرزند، زیارت حج، رمضان، عید فطر و عید قربان در این قسمت نمایش داده می شوند.

معیشت

نمایشگاه‌های این گالری بر مجموعه‌ای از فعالیت‌ها برای تامین نیازهای زندگی (از غواصی مروارید، خرما تا مشاغل مبتنی بر خدمات)، از جمله اهمیت تجارت و وسایل سفر، و نقش زنان در کمک به مکمل خانواده تمرکز دارند.

دانش سنتی

نمایشگاه ها اهمیت روش های درمانی سنتی، مشاهده آسمان، آب و هوا و زمین و دانش “ردیابی” در بیابان را به تصویر می کشند.

سنت های شفاهی

گالری تعاملی با تمرکز بر داستان ها و خاطرات مهم فرهنگی و تاریخی، که از طریق کلام از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند، مانند افسانه ها، افسانه ها، شعرها، ضرب المثل ها، معماها و موسیقی.

این موزه همچنین دارای یک گالری برای نمایشگاه های موقت هنرها و صنایع دستی با الهام از میراث، و همچنین یک اتاق سینما است که می تواند برای بازدید کنندگان بسیار جذاب باشد.

دسترسی به این مجموعه به وسیله تاکسی و ماشین های شخصی به راحتی امکان پذیر می باشد و هر ساله این مجموعه میزبان تعداد بالایی از بازدید کنندگانی می باشد که به شهر شارجه سفر می کنند و علاقه مند به آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم این شهر و کشور امارات و نحوه زندگی سنتی مردم می باشند.

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای دبی :

برای دریافت ویزای امارات نیازی به ارائه سند مالکیت – چک ضمانت – بلیط رفت و برگشت – رزرو هتل و غیر ندارد و تنها مدارک مورد نیاز عبارتند از :

  1. پاسپورت 
  2. شناسنامه
  3. کارت ملی
  4. عکس پرسونلی

مسافران گرامی توجه داشته باشید به اصل مدارک برای ویزای دبی مورد نیاز نمی باشد و تنها اسکن مدارک می بایستی ارسال گردد .

ارزانترین قیمت ویزا دبی در سایت ویزای آنلاین دبی :

ارزانترین قیمت ویزای دبی در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

آیا صدور ویزای دبی تضمینی می باشد :

سایت ویزای دبی ( و کلیه سایت های دیگر ) تنها درخواست دهنده ویزا به اداره جوازات دبی می باشد و صدور و عدم صدور ویزا بر عهده اداره جوازات امارات می باشد .

ولی در صورتی که سفرهای قبلی خود به دبی مشکل اقامت و یا اور استی نداشته باشید 99/9 درصد از درخواست های ویزای دبی صادر می شود .

آیا در صورت ریجکتی مبلغی به مسافر قابل استرداد می باشد :

خیر در صورت ریجکتی ویزا دبی متاسفانه هیچ مبلغی قابل استرداد نمی باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open