بلاگ

مراکز خرید دبی

اوت لت مال دبی Dubai Outlet Mall  

یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین مراکز خریدی است که در دبی ساخته شده است و حدود 1200 برند از انواع مختلف کشور ها را در فروشگاه ها ارائه می دهد.
در اکثر اوقات در این مرکز خرید می توانید فروشگاه هایی پیدا کنید که اجناس تخفیف دار را به مشتریان ارائه می دهند.
دسترسی به این مرکز خرید برای مردم این شهر و همچنین گردشگران بسیار آسان می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، گل، لوازن تزیینی و دکوری، ساعت، زیور آلات، وسایل ورزشی، خوراکی و … از جمله وسایلی هستند که در این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید برای استراحت نیز می توانید از فود کورت این مجموعه استفاده نمایید و نهایت لذت را از حضورتان در این مرکز خرید ببرید.

اوت لت ویلیج Outlet Village 

یکی دیگر از پرتردد ترین مراکز خرید در دبی که فعالیت خود را از سال 2016 و در جبل علی آغاز کرده است.
این مجموعه در مساحتی حدود 13 هکتار ساخته شده است و از انواع بسیاری از برندهای مطرح بین المللی در این مرکز خرید به فروش می رسند.
از انواع وسایل دکوری و تزیینی گرفته تا کیف، کفش، خوراکی، لوازم ورزشی، وسایل الکترونیکی، زیور آلات و … در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان برای استراحت همچنین می توانند از فود کورت این مجموعه استفاده کرده و تهایت لذت خود را در آنجا ببرند.
ساعات کاری این مرکز خرید از شنبه تا چهارشنبه از 10 صبح الی 10 شب و روز های تعطیل و آخر هفته از 10 صبح الی 12 نیمه شب می باشد.

دراگون مارت Dragon Mart 

ساخت نمای این مرکز خرید به صورت اژدها می باشد و اجناسی که در آنجا به فروش می رسند تماما” چینی می باشند.
این مجموعه همچنین بعنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش و ارائه اجناس چینی در خارج از کشور چین شناخته شده می باشد.
وسایلی که در این مرکز خرید ارائه می شوند ارزان و مقرون به صرفه می باشند و می توانید از پوشاک گرفته تا کیف، کفش، اسباب بازی، وسایل تزیینی و دکوری، زیور آلات، عینک، خوراکی، وسایل الکترونیکی، وسایل ورزشی و … را در فروشگاه های موجود در آنجا پیدا کرده و خرید های خود را انجام دهید.
رستوران ها، بوفه غذا و کافه ها، سینما و تعداد واحد مسکونی از دیگر امکاناتی است که در این مرکز خرید می توانید از آنها بهره مند شوید.
ساعت کاری این مرکز خرید از شنبه الی چهارشنبه از 10 صبح الی 10 شب و روز های تعطیل و آخر هفته ها از 10 صبح الی 12 نیمه شب می باشد.

مرکز خرید دبی مال The Dubai Mall 

یکی از محبوب ترین، مشهور ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید ساخته شده در خاورمیانه می باشد که از انواع برند های مطح بین المللی و داخلی فروشگاه های متعددی را می توانید در این مجموعه پیدا کرده و بر اساس میزان بودجه و نیازتان از هریک که مایل بودین خرید هایتان را انجام دهید.
این مجموعه عظیم و بزرگ در سال 2010 بعنوان بهترین مرکز خرید در جهان شناخته شده می باشد.
از انواع محصولات نظیر پوشاک، کیف، کفش، عینک، عطر، گل، لوازم دکوری و تزیینی، زیور آلات، اسباب بازی، وسایل الکترونیکی، وسایل منزل و … در فروشگاه های این مرکز خرید قابل ارائه و تهیه می باشند.
از دیگر امکانای مه مشتریان با رفتن به انجا می توانند بهره مند شوند می توان به رستوران، بوفه، آکواریوم، سینما، سالن اسکیت رو یخ، اتاق بازی کودکان و پارکینگ نیز اشاره کرد.
این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 نیمه شب باز بوده و مشتریان می توانند از آنجا استفاده نمایند.

مرکز خرید امارات مال Mall of the Emirates 

این مجموعه نیز با دارای بودن فروشگاهی بزرگ ارائه دهنده محصولات برند های شناخته شده از دیگر مراکز خرید معتبر و زیبایی است که در کشور امارات و شهر دبی ساخته شده است و هر روز میزبان مشتریان متعدد اعم از مردم یومی و حتی گردشگرانی می باشد که برای گذراندن تعطیلات خود به این شهر از کشور امارات سفر می کنند.
پوشاک، لوازم التحریر، مبلمان، عطر، کتاب، لوازم منزل، اسباب بازی، کیف، کفش، وسایل تزیینی و دکوری و … از جمله محصولات و اجناسی محسوب می شوند که در این مرکز خرید به مشتریان ارائه می شوند.
از دیگر امکاناتی که در دسترس مشتریان در این مرکز خرید قرار میگیرند می توان به رستوران، کافی شاپ، سینما، پارکینگ، شهر بازی، سالن اسکی اشاره کرد.
ارائه خدمات به مشتریان در این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب می باشد و دسترسی به آن نیز بوسیله ماشین و حتی وسایل نقلیه عمومی به راحتی امکان پذیر می باشد.

سیتی سنتر دیره Deira City Centre 

این مرکز خرید محبوب در مساحتی حدود یکصد و بیست هزار متر مربع و در سال 1996 ساخته شده است و از آن تاریخ به بعد با ارائه برترین برندهای بین المللی و داخلی به فعالیت خود ادامه داده است.
در این مجموعه محصولاتی همچون پوشاک، زیور آلات، کفش، کیف، وسایل دکوری و تزیینی، وسایل الکتروتیکی، اسباب بازی و … به فروش می رسند.
از دیگر امکانات در این مرکز خرید بطرگ که در اختیار و دسترس مشتریان قرار میگیرد می توان به پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، شهربازی، هتل، سینما و سالن بولینگ اشاره کرد.
این فروشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 بپشب باز و آماده ازپرائه خدمات مربوطه به مشتریان می باشد.

مرکز خرید مارینا مال Dubai Marina Mall 

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در دبی می باشد که دارای معماری بسیار خاص و زیبایی می باشد که تمامی مشتریان را مجذوب خود می گرداند.
پوشاک، زیور آلات، اسباب بازی، کیف، کفش، وسایل دکوری و تزیینی، وسایل الکترونیکی، گل، خوراکی و … محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مرکز خرید برای مشتریان ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند از دیگر امکانات مرکز خرید مارینا مال نظیر پارکینگ، سالن بازی و تفریح، سینما، رستوران و کافی شاپ نیز استفاده نمایند.
یکی دیگر از جذابیت های این مرکز خرید که آن را بسیار شناخته شده و محبوب می گرداند دسترسی آسان آن به ساحل می باشد.
این مرکز خرید از روز شنبه الی چهارشنبه فعالیتش را از ساعت 10 صبح الی 10 شب به انجام میرساند و همچمسم آخر هفته ها و روزهای تعطیل نیز فعالیت خود را از ساعت 10 صبح آغاز کرده و در ساعت 12 نیمه شب به پایان می رساند.

مرکز خرید الغریر Al Ghurair Centre 

یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در دبی می باشد که مختص علاقه مندان به مد و فشن طراحی و ساخته شده است.
بهترین و محبوب ترین برند های مطرح بین المللی و داخلی در این مجموعه فروشگاه هایی برای ارائه محصولاتشان به مشتریان دارا می باشند.
سینما، سالن ورزشی، پارکینگ، سالن تفریح، رستوران، کافی شاپ از دیگر امکانات قابل دسترس مشتریان این مرکز خرید محسوب می شوند.ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح الی 12 نیمه شب می باشد.

مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall 

این مرکز خرید زیبا در سال 2002 و در مساحتی حدود 23 هزار متر مربع فعالیت و ارائه خدماتش به مشتریان را آغاز کرده است.
علاوه بر فروشگاه های زیبا و متنوع معماری خاص این مجموعه نیز نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.
علاوه بر فروشگاه های این مرکز خرید مشتریان می توانند از دیگر امکانات ان نظیر سینما، رستوران، فورد کورت، کافی شاپ، پارکینگ، سینما، زمین بازی و … نیز بهره مند شوند.
این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 نمیه شب باز می باشد و به مشتریان خدمات مربوطه به این مرکز خرید را ارائه می دهد.

فستیوال سیتی Festival City 

یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در دبی می باشد که از تمامی مایحتاج خود نظیر پوشاک، کیف، کفش، وسایل تزیینی و دکوری، اسباب بازی، عینک، خوراکی و … از برترین برند های مطرح جهانی و داخلی را می توانند پیدا کرده و بسته به نوع بودجه و سلیقه از هریک از آنها که مایل بودند خرید نمایند.
سینما، زمین بازی کودکان، رستوران، کافی شاپ،پارکینگ از دیگر امکانات موجود و قابل دسترس مشتریان در این مرکز خرید می باشد.
این مرکز خرید در طول هفته از ساعت 10 صبح الی 10 شب و ایام تعطیل و آخر هفته ها از ساعت 10 صبح الی 11 شب باز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open