بلاگ

فصول سال در دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره فصول سال در دبی

فصول سال در دبی

دبی در طی چندین سال اخیر بعنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شهر های توریستی در دنیا شناخته شده است که سالانه میزبان تعداد بسیار بالایی از توریست ها و گردشگرانی است که برای گذراندن تعطیلات خود سفر به این شهر زیبا در کشور امارات متحده عربی را جزو اولویت های خود قرار می دهند. ویزای دبی
در تمامی فصول و در طول تمامی ماه ها امکان سفر مسافران و گردشگران به این کشور امکان پذیر می باشد.
دبی دارای آب و هوای بیابانی گرمسیری می باشد و بارندگی های بسیاری کمی را در طول سال این کشور شاهد می باشد که همین امر یکی از دلایل آب و هوای گرمسیری و بیابانی آنرا شامل می شود.
یکی از مهمترین نکاتی که هر مسافر قبل از سفرباید آن را نیز در نظر بگیرد بررسی آب و هوای آن شهر و یا کشور مد نظر می باشد تا بتواند سفری خوب و بدون مشکلی را تجربه نماید.
مسافرانی نیز که مایل به سفر به شهر توریستی دبی می باشند بهتر است تا اطلاعات آب و هوایی مناسبی را داشته باشند تا بتوانند نهایت لذت را در مدت زمان حضورشان در دبی تجربه نمایند.
دبی شهری است که دارای آب و هوایی کاملا خشک و بیابانی می باشد.
همانطور که اشاره شد آب و هوای دبی گرمسیری بیابانی می باشد و دارای تابستان هایی گرم با دمای حدودی روزانه 40 درجه و شب ها در حدود 30 درجه می باشد.
همچنین زمستان های آن نیز تا حدودی گرم می باشد و روزانه حدود 25 درجه و شب ها نیز در حدود 15 درجه دما را دارا می باشد.
ما برای آگاهی بیشتر شما عزیزان در رابطه با آب و هوای دبی، در این مطلب به بررسی دما و آب و هوای شهر دبی در طی فصول مختلف سال می پردازیم تا کمکی باری تصمیم گیری بهتر برای سفری رویایی به شهر دبی در کشور امارات متحده عربی را داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

فصل بهار در دبی

فصل بهار در دبی
فصل بهار در دبی

فصل بهار را در دبی می توان بعنوان بهترین بازه زمانی از سال برای سفر به این شهر زیبا از کشور امارات متحده عربی دانست که این شهر در این بازه زمانی و هرساله میزبان تعداد بالایی از گردشگران از سرتاسر دنیا می باشد.
در این زمان و در فصل بهار بهرتین زمان باری لذت بردن از تفریحات آبی، دریایی و رفتن به ساحل برای آفتاب گرفتن در طول روز می باشد.
در شب ها نیز بواسطه آب و هوایی که وجود دارد بهرتین زمان برای رفتن به مراکز خرید و استفاده و بهره مندی از برخی تفریحات شبانه می باشد.
در این فصل و مخصوصا در روزهای نوروز این شهر میزبان تعداد بالایی از گردشگران ایرانی می باشد که برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود به این شهر از کشور امارات متحده عربی سفر می کنند.
ماه های فروردین و اردیبهشت شلوغ ترین زمان مسافرت ایرانیان به دبی است و تورها معمولا در این بازه زمانی از سال به نسبت دیگر زمان های کمی گران تر خواهند بود.

فصل تابستان در دبی

فصل تابستان در دبی
فصل تابستان در دبی

دبی بواسطه آب و هوای خشک و بیابانی که دارا می باشد تابستان های گرمی را نیز دارا می باشد و سفر به این شهر از کشور امارات متحده عربی در فصل تابستان پیشنهاد نمی شود.
بیشترین لذتی که از تفریحات و مراکز خرید می توانید در این فصل تجربه نمایید در هنگام شب و می باشد که کمی هوا مطلوبتر می باشد، البته باید اشاره نماییم که در این فصل ساعات کاری مراکز خرید و غیره تغییراتی نخواهند داشت و قابل ذکر است که مراکز دارای تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی مناسب و عالی هستند که بودن شما در این مجموعه های را مطلوب تر می گردانند.
قیمت ها در این فصل از سال کمی پایین تر از دیگر فصول و مخصوصا فصل بهار می باشد اما باز هم به نسبت سفر به دبی برای مسافران ارزان تمام نمی شود.
در امارات متحده عری و به خصوص شهر دبی می توانید تابستان بسیار گرم و مرطوب را تجربه نمایید و گردشگران بسیاری را نیز در حین سفرتان ببینید و قابل ذکر است قیمت ها در این فصل کمی بالاتر می باشد چون بعنوان فصل شلوغ گردشگری شناخته شده و محبوب می باشد.
این نکته نیز قابل ذکر است که ممکن است گرمای بیش از حد و آب و هوای شرجی در تابستان در دبی مسافران بسیاری را اذیت کند پس باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید.

فصل پاییز در دبی

فصل پاییز در دبی
فصل پاییز در دبی

پاییز بواسطه اینکه بعد از فصل تابستان می باشد هوایی همچنان گرم اما مقبولی را دارا خواهد بود.
امکان اندکی بارش در این فصل وجود دارد که می تواند موجب داشتن سفری مطلوب و قابل قبول و همچنین خوبی برای گردشگران باشد.
اواسط مهرماه تا اواخر اسفند ماه و فروردین را می توان بعنوان بهترین بازه های زمانی از سال برای سفر به دبی دانست

فصل زمستان در دبی

فصل زمستان در دبی
فصل زمستان در دبی

دبی نیز بواسطه سال نو میلادی بعنوان یکی از محبوب ترین بازه های زمانی برای سفر گردشگران و توریست ها به این شهر از کشور امارات متحده عربی می باشد، زیرا برنامه های مهیج و تزیینات کریسمسی که در این بازه در دبی برقرار می باشد باعث جذب این توریست ها و گردشگران محسوب می شود.
میانگین هوا در زمستان در طول روز در حدود 25 درجه می باشد که فضای و هوایی مطلوب را برای گردشگری محسوب می شود.
آب و هوای دبی در نواحی ساحلی مرطوب می شود که می توانید این تجربه را در حین سفرتان و مدت زمان حضورتان در سواحل دب تجربه نمایید.
زمستان ها با آب و هوای متعادل و عالی که دبی دارا می باشد نیز زمان مناسبی برای سفر می باشد، که این فصل نیز به علت وجود فستیوال ها و اعیادی نظیر سال نو وکریسمس در بین گردشگران محبوب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open