بلاگ

حواله پول به دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره انتقال و حواله پول به دبی

حواله پول به دبی

یکی از چالش هایی که باری برخی مسافران در طول سفر به دبی از کشور امارات متحده عربی رخ می دهد حواله و یا ارسال پول به این شهر می باشد. 
اگر مایل به ارسال حواله درهم به یکی از بانک های شهر دبی در کشور امارات متحده عربی هستید باید مراحب مخصوصی را برای اینکار طی نمایی که ما در این مطلب سعی داریم شما را با این مراحل آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.
برای ارسال پول به دبی روش های مختلفی وجود دارد که از پرکاربرد ترین آنها می توان به انتقابل به صورت بانکی اشاره نمود.
برای انتقال پول به دبی باید حواله درهمی مورد استفاده قرار بگیرد و به صورت درهم باشد و اگر پولی به صورت دلار و یا هر ارز دیگیر دارا می باشید باید آنرا به صورت تبدیل شده به درهم حواله نمایید.
از مهم ‌ترین دلایل انجام حواله ‌های پولی به کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی میتوان به تجارت و مهاجرت اشاره نمود که مهمترین کاربرد ها را در این شهر به خود اختصاص داده اند.
حواله‌ پولی این امکان را به هر فرد خواهد داد تا بتوانند در بانک‌ های کشورهای خارجی و به خصوص کشور امارات متحده عربی اعتبار پیدا کرده و امکان شارژ حساب بانکی خود را داشته باشند و همچنین محدودیت های خاصی نیز در رابطه با میزان حواله پولی وجود دارد که قبل از انجام کارهای خود باید در رابطه با تمامی این موارد اطلاعات لازم را کسب نمایید.

حواله های پولی در انواع مختلفی مانند حواله پولی صادره، حواله پولی وارده، سوئیفت و روش غیر مستقیم تقسیم بندی می شوند.

حواله پولی صادره:

این نوع حواله برای افرادی صادر میگردد که حساب و فرد مقصد در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی باشد.
بعد از انجام کارهای مربوطه شخص مورد نظر می تواند با مراجع به بانکب که این پول به آن حسال منتقل و حواله شده است رفته و با ارائه مدارک مبلغ مد نظر خود را برداشت نموده و یا در همان بانک کارهای مربوطه خود را در این ضمینه به انجام برساند.

انتقال و حواله پول به دبی
انتقال و حواله پول به دبی

حواله پولی وارده:

این گزینه نیز همانند حواله صادره می باشد و فرد حتما شماره شناسایی خود باید برای انجام کارهای مربوطه به پول دریافت شده و یا برداشت آن به مسئولین بانک ارائه دهد.

سوئیفت:

این گزینه این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن حواله پولی خود را به انجام برسانید و مبلغ مورد نظر را به کشور و شهر مقصد و فرد مد نظرتان برسانید.
داشتن کد سوئیفت یکی از مزیت های این گزینه می باشد که این امکان را می دهد تا بتوانید همیشه در سریعترین زمان ممکن کارهای پولی خود را انجام دهید.

روش غیر مستقیم حواله درهم :

با استفاده از این روش هزینه های کمتری را نسبت به گزینه های دیگر باری حواله پولی خود پرداخت خواهید نمود و مسلما” مدت زمان بیشتری نیز به طول خواهد انجامید تا حواله شما و انتقال وجه به بانک مد نظر انجام گیرد.

در دبی بانک های متفاوتی وجود دارد که هر فرد می تواند حواله های خود را به آن بانک ها ارسال نمایید اما در طی چندین سال اخیر پر استفاده ترین بانک مخصوصا برای ایرانیان بانکی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.
NBD BANK بانک ان بی دی
این مجموعه بانک دولتی دبی است و بعنوان یکی از بزرگترین گروه های بانکی در خاورمیانه از نظر دارایی شناخته شده می باشد.
این بانک که در شهر دبی کشور امارات متحده عربی واقع شده است، در 19 ژوئن سال 1963 میلادی توسط حاکم وقت دبی شیخ راشد بن سعید آل مکتوم تشکیل شد و اولین بانک ملی را به وجود آورد که در دبی تأسیس گردید.
بانک ان بی دی در ششم مارس سال 2007 میلادی با امارات بانک بین المللی ای بی آی ادغام گردید و ان بی دی امارات متحده عربی را تشکیل داد.
ان بی دی یک گروه بانکی پیشرو در منطقه منات (خاور میانه، شمال آفریقا و ترکیه) با حضور در 13 کشور است و به بیش از 14 میلیون مشتری خدمات ارائه می دهد.
در حال حاضر، بیش از 9000 نفر متشکل از حدود هفتاد ملیت در امارات و بانک ان بی دی مشغول به کار می باشند.

شماره حساب , نام صاحب حساب و بانک مهمترین اطلاعاتی است که هر فرد برای ارسال حواله به شهر دبی باید به صرافی ها و یا آژانس های و شرکت های مرتبط مسئول و متخصص در این ضمینه ارائه دهد و البته استعلام قیمت نیز از مهمترین مراحل قبل از شروع انجام حواله پولی به دبی محسوب می شود.
اگر فردی در خارج از روزهای تعطیلی اقدام به انجام حواله پول به دبی نماید نهایتا” یک روز کاری طول خواهد کشید تا این پول جا به جا شود اما چنانچه در روز تعطیلی اقدام به جا به جایی پول خود نمایید باید منتظر شوید تا روز کاری در دبی آغاز شود و پس از آن همانند روزهای عادی بعد از یک روز کاری حواله پولی شما به دبی انجام خواهد پذیرفت که این حواله های میتوانند به کلیه حساب های شخصی، شرکتی و غیره که مورد تایید دولت کشور امارات متحده عربی باشند واریز شوند.
بعد از اینکه پول به دبی حواله گردید فرد مورد نظر با ارائه مدارک مربوطه می تواند نسبت به برداشت وجه ارسال شده اقدامات لازم را به انجام برساند.
این موضوع نیز قابل ذکر است که بعد از انجام کار خود حتما برگه حواله انجام شده را نزد خود نگه دارید تا در صورت لزوم بتوانید از آن برای انجام کارهای خود استفاده کرده و آنرا ارائه دهید.

قیمت ویزای دبی :

[ads1]

برای اخذ ویزای دبی به چه مدارکی نیاز است :

برای گرفتن ویزای دبی هیچ نیازی به ارائه ضمانت نامه – سند – تمکن مالی – بلیط هواپیما – رزرو هتل و …. نمی باشد . قیمت ویزای دبی

تنها مدارک مورد نیاز دریافت ویزای دبی پاسپورت – شناسنامه – کارت ملی و عکس می باشد .

آیا برای دریافت ویزای دبی نیازی به حضور در سفارت و یا آژانس می باشد ؟

هیچ نیازی به حضوری مسافر در سفارت و یا آژانس برای دریافت ویزای دبی نمی باشد و کل پروسه اخذ ویزای دبی به صورت آنلاین می باشد .

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open