بلاگ

جزیره ال ریم ابوظبی امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره جزیره ال ریم ابوظبی امارات

جزیره ال ریم ابوظبی امارات Al Reem Island

درباره جزیره ال ریم ابوظبی امارات

جزیره الریم، جزیره ای طبیعی در 600 متری ساحل جزیره ابوظبی است.
این شهر که در سواحل شمال شرقی شهر ابوظبی واقع شده است، یک جامعه ترکیبی با واحدهای مسکونی، خرده فروشی و تجاری می باشد که بسیار مورد توجه و علاقه ساکنین ابوظبی، توریست ها و گردشگران می باشد. 
این نکته قابل ذکر است که در حدود 30 میلیون دلار هزینه برای ساخت این جزیره صرف شده است.
در دسامبر سال 2018 میلادی، پارک مرکزی ریم، یک فضای تفریحی با مساحت یک میلیون فوت مربع، در این جزیره افتتاح گردید.
این پارک تفریحی ساخته شده، شامل یک مسیر پیاده روی، پارک اسکیت برد، سه زمین بسکتبال، یک زمین فوتبال، زمین تنیس روی میز و غیره و چندین فروشگاه غذا از جمله پیتزا فروشی، آشپزخانه مکزیکی و غذاهای دریایی می باشد.
قابل ذکر است که این جزیره در فاصله 300 متری از سواحل شمالی شهر ابوظبی و همچنین 20 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی ابوظبی می باشد.
پروژه و ساخت و سازهایی در این جزیره انجام شده است که به خریداران واحد های مسکونی این امکان را می دهد تا ملک را به صورت اجاره 50 ساله خریداری کنند و به همین واسطه این موضوع مورد توجه بین المللی برای سرمایه گذاری در این جزیره گردیده است.
مدارس، مراکز پزشکی، رستوران ها و مغازه ها، و همچنین هتل ها و اقامتگاه ها از دیگر امکانات موجود و قابل دسترس در این جزیره زیبا می باشد که هر فرد با رفتن به آنجا از تمامی موارد ذکر شده می تواند بهره مند شود.

آیا برای سفر به دبی به ویزا نیاز است :

هموطنان با پاسپورت ایرانی می بایستی قبل از سفر به دبی اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند و امکان سفر به دبی بدون ویزا و یا دریافت ویزا در فرودگاه های امارات برای ایرانیان عزیز وجود ندارد .

شرایط اخذ ویزای دبی :

ویزای دبی برای تمام سنین و جنسیت ها قابل دریافت می باشد و تمام افراد بالای 18 سال شامل مرد یا زن ( مجرد و یا متاهل ) امکان سفر به دبی را دارند :

فقط افراد زیر 18 سال جهت دریافت ویزای دبی نمی توانند به تنهایی اقدام کنند و حتما می بایستی پدر یا مادر یا کفیل قانونی به همراه آنان به دبی سفر کنن و هنگام ثبت درخواست ویزای دبی با همدیگر اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند .

آیا امکان دریافت ویزای دبی از سفارت امارات در تهران وجود دارد ؟

سفارت امارات در تهران خدمات صدور ویزای دبی ندارد و کلیه ویزاهای دبی بوسیه کفیل یا کارگزاران دبی و به صورت الکترونیکی انجام می شود . و ویزا در پاسپورت چسبانده نمی شود بلکه به صورت فابل پی دی اف برای مسافران ارسال م گردد و مسافران گرامی می بایستی از ویزای دبی ارسالی پرینت تهیه نمایند .

قیمت ویزای دبی

در جدول زیر نرخ و هزینه ویزای امارات به تومان در مشاهده انواع و ویزاها آمده است .

[ads1]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open