بلاگ

آکواریوم دبی

 

آکواریوم دبی Dubai Aquarium

درباره آکواریوم دبی

درباره آکواریوم دبی
درباره آکواریوم دبی

یکی از بزرگترین، محبوب ترین، پر تردد ترین و زیباترین آکواریوم های داخلی ساخته شده در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی می باشد.
این آکواریوم در مرکز خرید دبی مال واقع شده است و قابل ذکر است که در سال 2018 بعنوان یکی از بهترین مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری این کشور شناخته شده است که هم در میان کودکان و هم در میان بزرگسالان طرفداران بسیاری دارا می باشد. 
این آکواریوم دارای گنجایش حدود 10 میلییون لیتری آب و در بر گیرنده هزاران حیوان آبزی در این آکواریوم می باشد.
این آکواریوم دارای تونلی محبوب و شناخته شده می باشد که دارای 51 متر طول، 20 متر عرض و همچنین 11 متر ارتفاع می باشد که با رفتن به آنجا هم می توانید از دنیای متنوع و گوناگون اقیانوس دیدن کرده و لذت ببرید و هم عکسهای یادگاری بسیار خاص و زیبایی را بگیرید و به یادگار برای خود نگه دارید و خاطراتی خوش از بودن در این آکواریوم چشم نواز را به ثبت برسانید.
یکی دیگر از قسمت های محبوب و معروف در این آکواریوم باغ وحش دریایی آن می باشد که در برگیرنده حیواناتی مثل سمور آبی ، اختاپوس بزرگ اقیانوسی ، کروکودیل ، شیر ماهی ، اسب آبی ، خرچنگهای بسیار بزرگ ، ستاره دریایی ، عروس دریایی ، پنگوئن ، ماهیهای بسیار متنوع می باشد و قابل ذکر است که به طور بسیار خاص و عالی از این حیوانات هم در این قمست هم در قسمت های دیگر نگهداری می شوند.
بعد از اتمام بازدید از این آکواریوم همچنین می توانید از فروشگاه آنجا که وسایل بسیار زیبا و مرتبط با آکواریوم را به فروش می رسانند نیز وسایلی بعنوان سوغات خرید کرده و با خود به کشورتان ببرید.
هر ساله گردشگران بسیاری که به کشور امارات و شهر دبی سفر می کنند بازدید از این مجموعه چشم نواز و زیبا را در لیست اولویت برنامه های خود قرار می دهند.

تفریحات آکواریوم دبی

هزینه و قیمت بلیط آکواریوم دوبی
تفریحات آکواریوم دبی

همانند بسیاری از مراکز دیدنی و گردشگری ساخته شده در دبی در این مجموعه نیز بازدید کنندگان علاوه بر دیدن این دنیای زیبای دریایی همچنین می توانند از تفریحاتی که در آنجا وجود دارد نیز استفاده کرده و خاطره حضور خود را در این آکواریوم بسیار زیباتر گردانند.
در ادامه به برخی از محبوب ترین این تفریحات که در میان بازدید کنندگان پرطرفدار می باشند برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان اشاره خواهیم نمود.

غواصی در آکواریوم دبی Diving in Dubai Aquarium

قیمت ورود به آوکواریوم دبی مال
غواصی در آکواریوم دبی

اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه مند به انجام غواصی می باشید اما انجام دادن آنرا بلد نمی باشید نگران نباسید زیرا در این مجموعه غواصی را می توانید به صورت سطحی و تحت آموزش و نظارت مربیا و در کنار انها تجربه نمایید که نی توان اشاره نمود این موضوع می تواند تجربه بسیار خاص و به یاد ماندی برای هر فرد محسوب شود.
اگر هم مایل نیستید غواصی انجام دهید و دوست دارید دنیای زیر آب را از نزدیک ببینید قفس های محافظت شده و بسیار امنی وجود دارند که در کنار مربیان حرفه ای و اموز دیده می توانید استفاده کرده و به این دنیای آبی بسیار زیبا بروید.
برای انجام این کار باید هر فرد حداقل دارای 8 سال سن باشد و قابل ذکر است خانم های باردار امکان استفاده از این تفریح را برای امنیت و مراقبت از آنها و نوزادشان دارا نمی باشند.
هر فرد باید قبل از انجام این کار هزینه مربوطه را که مختص این بخش هست را پرداخت نمایند.

غواصی با کوسه‌ ها Diving with sharks

آدرس آواریوم در دبی
غواصی با کوسه‌ ها

برای انجام این نوع از غواصی مردم معمولا بودن در داخل قفس را انتخاب می کنند.
قابل ذکر است که درون قفس نیز مربیان به همراه تمامی شرکت کنندگان می باشند تا اطمینان کامل از امنیت و درست بودن همه چیز را داشته باشند.
چشم تو چشم شدن با این شکارچی قدرتمند دریاها می تواند در عین حال که بسیار ترسناک و خطرناک می باشد همچنین تجربه ای بینظر برای هر فرد نیز محسوب شود اما قابل ذکر است به افرادی که امکان بد شدن حالشان در صورت ترس از این حیوان دارند پیشنهاد استفاده از این نوع غواصی داده نمی شود.
این نکته نیز قابل ذکر است مشاروان و مربیان خاصی قبل از انجام این کار با شما صحبت های لازم را به انجام میرسانند تا در حین و بعد از انجام این کار مشکلی برایتان پیش نیاید.
هر فرد در صورت تمایل به استفاده از این نوع غواصی در ابتدا باید هزینه مرتبط به آن را پرداخت نماید.

ملاقات با سمور آبی پنجه کوچک Meet the little blue paw otters

آکواریوم دبی
ملاقات با سمور آبی پنجه کوچک

این موجود ریز نقس و زیبا بعنوان یکی از انواع گونه های آبی و همچنین بومی قاره آسیا شناخته شده می باشد.
وزن این موجو خیلی کم می باشد و حتی ممکن است به پنج کیلوگرم هم نرسد و برای دیدن این موجود از نزدیک می توانید به دبی مال رفته و در قسمت باغ وحش آکواریوم آنجا رفته و با این موجودان ریز تقس زیبا دیدار کنید.
برای انجام این کار باید هزینه جداگانه ای پرداخت نمایید اما برای کودکان زیر 2 سال رفتن به این قسمت به صورت رایگان می باشد.
بچه‌ های زیر 15 سال باید حتما به ‌همراه یک فرد بزرگتر از خود به بازدید از این بخش بروند.

دیدن از پنگوئن ها Meet the penguins

بلیط اواریوم دبی مال
دیدن از پنگوئن ها

پنگوئن ها بعنوان یکی از موجودات بسیار مهربان و بامزه در دنیا شناخته شده می باشند و دیدن آنها از نزدیک می تواند تجربه ای بسیار عالی برای همه باشد.
در اکواریوم دبی این امکان با پرداخت هزینه ای جداگانه برای علاقه مندان میسر گردیده است و می توانید این تجربه را در مجموعه آکواریوم دبی داشته باشید.
افرادی که دوست دارند به این قسمت بروند و دارای سنی پایین تر از 15 سال می باشند به همراه یک بزرگسال می توانند به راحتی به این قیمت بروند.

سواری بر قایق‌های کف شیشه‌ای آکواریوم دبی Riding on Dubai Aquarium glass bottom boats
سواری با این قایق های شیشه ای می تواند بسیار مهیج و خاره انگیز باشد زیرا می توانید بدون ترس و دلواپسی به همراه هر کسی که دوست داشته باشید به دنیای حیرت انگیز زیر دریا بروید و این دنیا را با چشمان خود ببینید.
برای قایق سواری شیشه‌ای به طبقه دوم به باغ وحش زیر آب در آکواریوم دبی باید بروید و برای استفاده از ان نیز قابل ذکر است که باید ورودی جداگانه پرداخت نمایید.
این قایق ‌ها هر 10 تا 20 دقیقه حرکت می ‌کنند و ظرفیت آنها نیز نهایتا” برای 10 نفر می باشد.

تور مجازی آکواریوم دبی Dubai Aquarium Virtual Tour

تور مجازی آکواریوم دبی
تور مجازی آکواریوم دبی

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید از این مکان زیبا و خارق العاده دیدن نمایید اما امکان سفر به دبی و توانایی پرداخت هزینه ها را ندارید این مجموعه امکانی بینظیر برای این گونه افراد برای دیدن از قسمت هایی از این مجموعه به صورت مجازی را فرآهم اورده که می توانید از این طریق سفری به این دنیای زیابی زیر آب و دریا داشته باشید.

نکاتی در رابطه با بازدید از آکواریوم دبی Tips for visiting the Dubai Aquarium

بازدید از این آکواریم می تواند نکاتی در بر داشته باشد که ما در این قسمت به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.
هر فرد برای بازدید و رفتن به داخل باید هزینه بپردازد و اگر شما نمی خواهید این هزینه را پرداخت نمایید می توانید از بیرون این مجموعه و در داخل پاساژ از ماهی های بزرگ و قابل دیدن در آنجا تماشا کنید.
مدت زمان بازدید از این مجموعه معمولا 2 ساعت می باشد اما اگر بخواهید هر قسمت را دقیق ببینید بیشتر هم می باشد این زمان ولی محدودیتی برای در داخل ماندن وجود ندارد ولی در صورتی که قبل از اتمام بازدید از آکواریون خارج شده و بخواهید مجدد به داخل بروید باید دوباره هزینه ورودی بپردازید پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.
امکانات رفاهی لازم برای سالمندان و افراد کم توان در آکواریوم بزرگ دبی وجود دارد و قابل دسترس تمامی عزیزان و بازدید کنندگان می باشد.
برای رفتن به این آکواریوم حتما باید دوربین با خود داشته باشید تا تمامی لحظه های بودن در این دنیای زیبا را بتوانید به ثبت برسانید.
اگر دوست دارید در زمانبازدید از راهنما استفاده نمایید باید از قبل این موضوع را اطلاع داده و رزرو نمایید چون افراد بسیاری برای تور بازدید از آکواریون مایل به همراهی راهنما را دارا می باشند.
در قسمت خروجی باغ وحش زیر آبی آکواریوم دبی یک فروشگاه سوغاتی قرار دارد که شما می ‌توانید و این امکان برایتان وجود دارد که از آن هدایای زیبای ارائه شده و به نمایش گذاشته شده در آنجا برای خود و یا به صورت سوغات برای دیگران و بسته به نوع و میزان بودجه خود خرید نمایید.

مسیر دسترسی به آکواریوم دبی

برای بازدید از این آکواریوم مشهور و بسیار چشم نواز در ابتدا شما باید خود را به دبی مال در این شهر برسانید.

مترو:

راه های رفتن به آکواریم دبی
ایستگاه مترو دبی مال

اگر بخواهید با مترو به این مکان بروید باید تا ایستگاه نزدیکی برج خلیفه بروید و سپس با پیاده روی حدود پانزده دقیقه ای به دبی مال رسیده و سپس با وارد شدن به این مجموعه به آکواریوم بروید.

تاکسی:

قیمت تاکسی به دبی مال
تاکسی

در صورتی که مایل باشید با تاکسی به این مکان برای بازدید بروید به راحتی با دادن مسیر نهایی بدون هیچ مشکلی به این مکان دسترسی خواهید داشت.

اتوبوس:

ایستگاه اتوبوس دبی مال
اتوبوس:

اگر هم مایل به استفاده از اتوبوس برای رسیدن به آکواریوم دبی می باشید باید بوسیه دو خط متروی شماره 27 و 29 به آنجا دسترسی پیدا نمالیید.
این نکته و موضوع قابل توجه نیز باید قید شود که خط شماره بیست و هفت از بازار طلا فروشان این شهر و خط اتوبوس شماره 29 از ایستگاه غبیبه و به صورت هر 15 دقیقه یکبار به سمت دبی مال و آکواریوم آن حرت دارد.

مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری اطراف آکواریوم دبی
همانند تمامی مراکز دیدنی در دبی در نزدیکی این مجموعه نیز اماکن توریستی و گردشگری بسیاری وجود دارد که بعد از به اتمام رسیدن بازدید از اکواریوم همچنین از انها نیز در صورت تمایل می توانید دیدن نمایید.
در ادامه ما به برخی از مهمترین، شناخته شده ترین و پرتردد ترین آنها برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان اشاره خواهیم نمود.

مرکز خرید دبی مال Dubai Mall

مرکز خرید دبی مال Dubai Mall
مرکز خرید دبی مال Dubai Mall

آبنمای دبی Dubai Waterfall

آبنمای دبی Dubai Waterfall
آبنمای دبی Dubai Waterfall

برج خلیفه Burj Khalifa

برج خلیفه Burj Khalifa
برج خلیفه Burj Khalifa

اپرای دبی Dubai Opera

اپرای دبی Dubai Opera
اپرای دبی Dubai Opera

باغ وحش گرین پلنت Green Planet Zoo

باغ وحش گرین پلنت Green Planet Zoo
باغ وحش گرین پلنت Green Planet Zoo

ارزانترین قیمت ویزای دبی در سایت Onlinedubaievisa.com

دبی یکی از شهرهای توریستی جهان می باشد و ایرانیان زیادی بریا گردشگری – تجارت – وقت سفارت – خرید ملک و … به کشور امارات سفر می کنند .

هموطنان گرامی برای سفر به امارات می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .

خوشبختانه دریافت ویزای دبی بسیار راحت می باشد و امکان دریافت ویزای الکترونکی دبی با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در سایت ویزای دبی برای هموطنان گرامی فراهم می باشد ویزای ارزان دبی

قیمت انواع ویزا های دبی

بروزرسانی قیمت : 1402/05/27

نوع ویزا دبی

بزرگسال

          زیر 18 سال          

ویزای 10 روزه عادی دبی 
3/820/000 تومان
1/000/000 تومان
ویزای 10 روز فوری دبی 
5/100/000 تومان
1/100/000 تومان
ویزای 1 ماهه عادی دبی 
3/940/000 تومان 
1/050/000 تومان
ویزای 1 ماهه فوری دبی 
5/200/000 تومان 
2/000/000 تومان
ویزای 1 ماهه مولتی دبی
6/600/000 تومان
3/000/000 تومان
ویزای 2 ماهه سینگل دبی 
6/450/000 تومان
2/500/000 تومان
ویزای 2 ماهه مولتی  دبی 
11/200/000 تومان
6/500/000 تومان
ویزای 48 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
ویزای 96 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
بیمه برای ویزای 48 و 96 ساعته (اختیاری)
0 تومان
 

شرایط صدور ویزا دبی برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال تنها در شرایط زیر می توانند ویزا دبی را دریافت نمایند :

  • به همراه پدر یا مادر جهت دریافت ویزا اقدام نمایند .
  • پدر یا مادر در دبی اقامت دارد .
  • ویزای پدر یا مادر قبلا دریافت شده است .
  • به همراه کفیل قانونی خود جهت دریافت ویزای دبی اقدام نمایند و یا کفیل در دبی اقامت دارد و یا قبلا ویزای دبی دریافت نموده است .

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای دبی به تنهایی و یا به همراه بستگان درجه 1 خود از جمله (پدر بزرگ – مادر بزرگ – دایی – عمو – عمه – خاله و ….) را ندارند و تنها با پدر یا مادر و کفیل قانونی خود امکان سفر به دبی را دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open