بلاگ

رزرو هتل در ابوظبی

ارزانترین و بهترین قیمت رزرو هتل در ابوظبی

رزرو هتل در ابوظبی Hotel reservation in Abu Dhabi

اگر جزو افرادی هستید که مایل به سفر به کشور امارات متحده عربی و شهر ابوظبی می باشید قبل از انجام سفر خود به مهترین نکته ای که باید بعد از اخذ ویزا توجه نمایید رزرو هتل و محلی برای اقامت در طی مدت زمان حضورتان در این شهر را نیز با انجام بررسی ها پیدا نمایید تا به محض رسیدن بتوانید به انجا رفته، استراحت کنید و سچپس به گشت و گذار و یا انجام کارهایی که بواسطه آنها به ابوظبی سفر کرده اید برسید.
در این شهر هتل های مختلفی وجود دارند که در محله ها و نقاط مختلف ساخته شده اند و دارای ستاره های گوناگونی می باشند که بسته به نوع فعالیت ها و ارائه خدماتشان به انها داده می شود.
هر مسافر بر اساس میزان بودجه ای که دارا می باشد می تواند نسبت به رزرو هتل در ابوظبی اقدامات لازم را انجام دهد.
ما در این مطلب به برخی از هتل های محبوب در رده های سه، چهار و پنج ستاره را برای آگاهی بیشتر شما مسافران عزیز اشاره خواهیم نمود تا کمی برای تصمیم گیری راحت تر برای اقامتتان در شهر زیبای ابوظبی گردد، پس با ما همراه باشید.

هتل های 5 ستاره در ابئظبی Five star Hotels in Abu Dhabi

هتل باب ال قصر رزیدنس ابوظبی Bab Al Qasr Residence

هتل باب ال قصر رزیدنس ابوظبی Bab Al Qasr Residence
رزرو هتل در ابوظبی

این هتل 5 ستاره مجلل، لوکس و بسیار شیک در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است.
این هتل دارای کادری حرفه ای و مجرب می باشد و در طول 24 ساعت شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به تمامی آنها می باشد.
فاصله این هتل با کلوپ ساحلی 1 کیلومتر و نزدیکترین فرودگاه بین المللی که فرودگاه بطین می باشد 19 کیلومتر میباشد.
نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی این هتل به قدری خاص، زیبا و منحر به فرد می باشد که از نظر مسافران چشم نواز بوده و همه را مجذوب خود میگرداند.
از امکانات قابل دسترس مسافرانی که در طول اقامتشان در ابوظبی این هتل را انتخاب می کنند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، رستوران، بار، کافه، بوفه، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، اتاق مخصوص افرادی که مایل به کشیدن سیگار می باشند، سالن اسپا و ماساژ اشاره نمود.
اتاقهای مجلل این هتل نیز دارای دکوراسیونی خاص می باشند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز.
این هتل هرساله میزبان تعداد بالایی از گردشگران و توریست هایی می باشد که بواسطه مقاصد مختلف به ابوظبی سفر می کنند و به آنها برترین و به روزترین خدمات را در حین اقامتشات ارائه می دهند.

هتل دبی تری بای هیلتون ابوظبی Doubletree By Hilton Abu Dhabi Yas Island Residences

ارزانترین هتل های ابوظبی
هتل دبی تری بای هیلتون ابوظبی Doubletree By Hilton Abu Dhabi Yas Island Residences

هتل دبل تری بای هیلتون مجموعه ای است 5 ستاره ای که در شهر ابوظبی ساخته شده است و در همین هتل به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات مرتبط با مسافران پرداخته و به روز ترین و بهترین خدمات را به تمامی مسافران مقیم در آن ارائه می دهد.
نقاط دیدنی محبوب نزدیک این هتل عبارتند از فراری ورلد ابوظبی، دنیایر آب یاس و همچنین مرکز خرید یاس.
فرودگاه بین المللی ابوظبی نیز دارای فاصله 8 کیلومتری از این هتل میباشد.
این هتل دارای نما و دکوراسیونی منحصر به فرد می باشد و ارزش امتحان کردن را برای اقامت دارا می باشد.
استخر روباز، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، رستوران، بار، بوفه، کافه، پارکینگ، فضای سرسبز و چشم نواز، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، سالن همایش و کنفرانس از جمله امکانات مهم و قابل دسترس مسافرانی است که اقامت در این هتل را در طول سفرشان به ابوظبی انتخاب می نمایند.
همچنین از امکانات در اتاق های این هتل زیبا می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز، کمد لباس، تخت خواب، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی اشاره نمود.

هتل گرند میلینیوم ابوظبی Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi

قیمت هتل های 5 ستاره ابوظبی
هتل گرند میلینیوم ابوظبی Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi

این هتل 5 ستاره در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و به انجام فعالیت های مرتبط با مسافران و ارائه برترین خدمات در کنار کادری مجرب و حرفه ای می پردازد تا تمامی گردشگران اقامتی خوش و رویایی را در این هتل داشته باشند و با خاطراتی خوش آنجا را بتوانند ترک کنند و کشور خود باز گردند.
فاصله نزدیکترین ساحل به این هتل 7 کیلومتر، باشگاه گلف شهر ابوظبی 10 کیلومتر، مسجد جامع شیخ زاید 14 کیلومتر می باشد.
همچنین با رانندگی 30 دقیقه ای از این هتل می توانید به پارک جهانی فراری، دنیای آبی یاس و فرودگاه بین‌المللی ابوظبی دسترسی داشته باشید.
این هتل دارای امکانات بسیاری برای استفاده مسافرانی است که در سفر خود به ابوظبی اقامت در هتل گرند میلینیوم را انتخاب می کنند.
این امکانات عبارتند از:
پذیرش 24 ساعته، وای فای، پارکینگ، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، بوفه، کافه، بار، شاتل فرودگاهی و سالن اسپا و ماساژ.
سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز، کمد لباس، تخت خواب، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی نیز از امکانات قابل دسترس مسافران در اتاق های زیبای این هتل می باشد.

هتل و ریزورت شرایتون ابوظبی Sheraton Abu Dhabi Hotel & Resort

لیست هتل های ابوظبی
هتل و ریزورت شرایتون ابوظبی Sheraton Abu Dhabi Hotel & Resort

این هتل 5 ستاره میباشد و در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده و به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش به مسافران و گردشگران می پردازد.
محوطه این هتل به قدری رویایی می باشد که با وارد شدن به داخل مجموعه دوست خواهید داشت که مدت زمان بیشتری را در هتل بمانید و از امکانات موجود در آن استفاده نمایید.
به این نکته نیز می توان اشاره نمود که این هتل 5 ستاره در مرکز شهر ابوظبی در یک ساحل خصوصی و در فاصله چند قدمی مناطق تجاری و خرید واقع شده است که دسترسی به آنها را به آسانی میسر گردانده است.
پذیرش 24 ساعته در این هتل نیز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات در کنار کادری حرفه ای و مجرب اقامتی رویایی را برایتان در هتل شرایتون فرآهم می آورند.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بوفه، رستوران، کافه، بار، سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ، استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، ساحل اختصاصی و خصوصی مهمانان و شاتل فرودگاهی اشاره نمود.
اتاق در این هتل نیز بسیار دکوراسیونی زیبا دارند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، تخت خواب، کمد دیواری، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز.

هتل گرند حیات ابوظبی Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel & Residences Emirates Pearl

خرید اینترنتی هتل های ابوظبی
هتل گرند حیات ابوظبی Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel & Residences Emirates Pearl

این هتل 5 ستاره در شهر ابوظبی ساخته شده است و در همین شهر و مجموعه به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود به مسافران توسط کادری حرفه ای و مجرب می پردازد.
با پیاده روی دقیقه ای از این هتل می توانید به ساحلی زیبا و رویایی دسترسی داشته باشید.
این هتل همچنین به راحتی به مرکز تجاری شهر، محله‌ های خرید سطح بالا دسترسی دارد و قابل ذکر است که با 35 دقیقه رانندگی از آن می توانید به فرودگاه بین المللی ابوظبی برسید.
مرکز خرید مارینا 3.5 کیلومتر و مرکز خرید بوتیک دارای فاصله 10 کیلومتری از هتل گرند حیات ابوظبی می باشد.
ساحل اختصاصی و خصوصی، استخر، پذیرش 24 ساعته، وای فای، بار، بوفه، رستوران، کافه، پارکینگ، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، شاتل فرودگاهی و … از جمله امکانات در اختیار مسافران مقیم در این هتل می باشد.
اتاق در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، تخت خواب، کمد دیواری، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز.

هتل های 4 ستاره ابوظبی Abu Dhabi four star Hotels

هتل نووتل آل بوستان ابوظبی Novotel Abu Dhabi Al Bustan

هزینه هتل 5 ستاره در ابوظبی
هتل نووتل آل بوستان ابوظبی Novotel Abu Dhabi Al Bustan

این هتل 4 ستاره می باشد و در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی به انجام فعالیت ها و ارائه بهترین خدمات به مسافرانی می پردازد که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انخاب می کنند.
کادری که در این هتل فعالیت می کنند بسیار مجرب، حرفه ای و آموزش دیده می باشند و پذیرش 24 ساعته آن نیز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به انها در تمامی ضمینه های مرتبط با هتل می باشند.
به این نکته نیز می توانیم اشاره نماییم که این هتل در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی ابوظبی، هتلی مجلل با 361 اتاق و سوئیت مدرن است.
هتل در فاصله 5 دقیقه ای از مکان های دیدنی کلیدی مانند شرکت نمایشگاه ملی ابوظبی، منطقه سفارت، شهر ورزشی زاید و مسجد جامع شیخ زاید واقع شده است.
مرکز شهر ابوظبی 15 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارد و جاذبه‌ های توریستی و گردشگری معروفی مانند فراری ورلد، یاس واترورلد، مرکز خرید یاس مال و برادران وارنر و موزه لوور در فاصله 20 کیلومتری از این هتل قرار دارند.
از امکانات در دسترس مسافران مقیم در این هتل میتوان به استخر روباز، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، بار، بوفه، تراس سرسبزو زیبا با طبیعت و چشم اندازی فوق العاده، رستوران، کافه، سالن همایش و کنفرانس، سالن اسپا و ماساژ، پارکینگ اشاره نمود.
اتاق های این هتل نیز دارای دکوراسیون و رنگ بندی های بسیار زیبای و جذابی می باشند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، وای فای، کمد دیواری، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز.

هتل خالیدیا Khalidiya Hotel

بهترین هتل های ابوظبی
هتل خالیدیا Khalidiya Hotel

هتل خالیدیا مجموعه ای 4 ستاره ساخته شده در شهر ابئظبی می باشد که با کادری مجرب و حرفه ای در 24 ساعت شبانه روز اماده میزبانی و ارائه خدمات مرتبط به مسافران و گردشگران مقیم در این هتل می باشد.
این هتل دارای منظره و چشم اندازی رویایی و زیبا بوده و با رفتن به آنجا اقامتی آرام و بسیار خاطره انگیز را تجربه خواهید نمود.
فاصله این هتل تا مرکز خرید ابوظبی 4 کیلومتر و فرودگاه بین المللی ابوطبی 31 کیلومتر می باشد.
با 8 دقیقه پیاده روی از این هتل نیز می توانید به ساحل زیبای آنجا دسترسی داشته باشید.
این هتل دارای امکاناتی نظیر پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، سالن اسپا و ماساژ، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، بوفه، کافه، بار، سالن بدنسازی، استخر و پارکینگ می باشد.
اتاق های هتل نیز دارای دکوراسیون زیبا و خاص می باشند و تمامی مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، وای فای، کمد دیواری، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز.

هتل گرند مرکیور ابوظبی Grand Mercure Abu Dhabi

هزینه هتل های ابوظبی
هتل گرند مرکیور ابوظبی Grand Mercure Abu Dhabi

این هتل 4 ستاره در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
با 30 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی ابوظبی دسترسی داشته باشید.
از امکاناتی که با اقامت در این هتل میتوانید از آنها بهره مند شوید میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بار، کافه، بوفه، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ اشاره نمود.
اتاق های این هتل نیز تماما” مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع،وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، تخت خواب، کمد دیواری، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز.

هتل هالیدی آی ان ان ابوظبی Holiday Inn Abu Dhabi, an IHG Hotel

هتل های 4 ستاره ابو ظبی
هتل هالیدی آی ان ان ابوظبی Holiday Inn Abu Dhabi, an IHG Hotel

هتل 4 ستاره هالیدی آی ان ان در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و 24 ساعت شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و گردشگرانی است که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب میکنند.
این هتل تنها 5 دقیقه با مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی منطقه سفارت و شهر ورزشی زاید فاصله دارد.
12 دقیقه تا مرکز شهر ابوظبی و 18 دقیقه رانندگی تا جزیره یاس با فراری ورلد فاصله تا این هتل وجود دارد.
این هتل دارای امکاناتی نظیر پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، سالن اسپا و ماساژ، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، بوفه، کافه، بار، اسپا و سالن ماساژ، سالن بدنسازی، استخر و پارکینگ می باشد.
اتاقها در این هتل دارای دکوراسیونی ساده اما زیبا می باشند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، وای فای، کمد دیواری، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز.

هتل تریدرز ابوظبی Traders Hotel, Abu Dhabi

نرخ بهترین هتل های ابوظبی
هتل تریدرز ابوظبی Traders Hotel, Abu Dhabi

این هتل 4 ستاره بوده و در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مشتریان بوسیله کادری حرفه ای و آموزش دیده می باشد.
این هتل در 5 دقیقه رانندگی تا مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی و 15 دقیقه رانندگی از مرکز شهر قرار دارد.
این هتل دارای امکاناتی نظیر پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، سالن اسپا و ماساژ، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، بوفه، کافه، بار، سالن بدنسازی، استخر و پارکینگ می باشد.
اتاق های هتل نیز دارای دکوراسیون زیبا و خاص می باشند و تمامی مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، وای فای، کمد دیواری، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز.

هتل های 3 ستاره ابوظبی three star hotels in Abu Dhabi

هتل سنترو آل منهال بای روتانا Centro Al Manhal by Rotana

هزینه بهترین هتل های ابوظبی
هتل سنترو آل منهال بای روتانا Centro Al Manhal by Rotana

این هتل 3 ستاره در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین شهر و محل احداث هتل به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران می پردازد.
با 2 دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید به مرکز خرید الوحده و با 5 دقیقه پیاده روی به پایانه اتوبوس در نزدیکی هتل دسترسی داشته باشید.
از امکانات در دسترس مهمانان مقیم در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش، بار، بوفه، رستوران، شاتل فرودگاهی اشاره نمود.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تخت خواب، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات.

هتل سنترو یاس آیلند بای روتانا Centro Yas Island-by Rotana

این هتل 3 ستاره در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی واقع شده است و به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
با پیاده روی 12 دقیقه از این هتل می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید.
این هتل تا فرودگاه بین المللی ابوظبی تنها 10 دقیقه با ماشین و تا مسجد شیخ زاید و مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی 20 دقیقه فاصله دارد.
از امکاناتی که با اقامت در این هتل مسافران می توانند بهره مند شوند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ، بار، بوفه، رستوران اشاره نمود.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تخت خواب، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی.

هتل گراویتی ابوظبی Gravity Hotel Abu Dhabi

هتل گرویتی ابوظبی
هتل گراویتی ابوظبی Gravity Hotel Abu Dhabi

این هتل 3 ستاره می باشد و در شهر ابوظبی کشور امارات واقع شده است و در همین مجموعه به انجام فعالیت ها و اراده خدمات خود می پردازد.
اتاقهای این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، کتری برقی می باشند.
از امکاناتی که با اقامت در این هتل مسافران می توانند بهره مند شوند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ، بار، بوفه، رستوران اشاره نمود.
هتل گراویتی ابوظبی که در 10 کیلومتری مسجد جامع شیخ زاید و 13 کیلومتری مرکز نمایشگاه‌های ملی ابوظبی قرار دارد.
فرودگاه بین المللی ابوظبی نیز در فاصله 12 کیلومتری از هتل واقع شده است.

هتل نیهال Nehal Hotel

رزرو آپارتمان و مسافرخانه در ابوظبی
هتل نیهال Nehal Hotel

هتل نیهال 3 ستاره می باشد و در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین شهر و مجموعه نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران می پردازد.
اتاقهای این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تخت خواب، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ، بار، بوفه، رستوران از جمله امکانات قابل دسترس مسافران در حین اقامت در این هتل می باشد.
فرودگاه بین المللی ابوظبی در فاصله 20 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

هتل ال دیار کاپیتال Al Diar Capital Hotel

بهترین هتل های 3 ستاره در ابوظبی
هتل ال دیار کاپیتال Al Diar Capital Hotel

هتل 3 ستاره ال دیار کاپیتال در شهر ابوظبی ساخته شده است و در همین شهر و مجموعه به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران می پردازند.
این هتل فقط یک پیاده روی تا منطقه ساحلی و 20 دقیقه با ماشین از جزیره یاس، فراری ورلد و مرکز نمایشگاه های بین المللی ابوظبی فاصله دارد.
لوور ابوظبی تازه افتتاح شده 10 دقیقه با ماشین تا این فاصله دارد.
با رانندگی 30 دقیقه ای از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی ابوظبی دسترسی داشته باشید.
از امکانات قابل دسترس در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ، بار، بوفه، رستوران اشاره نمود.
اتاقهای این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تخت خواب، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی.

قیمت ویزای آنلاین دبی :

ویزای دبی توریستی در حال حاضر در 3 نوع ویزای 10 روزه – ویزای 1 ماهه و ویزای 2 ماهه صادر می شود و ویزای های 10 روزه و 30 دارای دو نوع عادی و فوری می باشند .

قیمت ویزا دبی به تومان و درهم در جدول زیر برای مسافران گرامی قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

فرق بین ویزا عادی و فوری دبی در چیست :

ویزاهای عادی و فوری در نوع ویزا تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها در مدت زمان صدور می باشد . به طوری که ویزای عادی از زمان ثبت درخواست 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری از زمان ثبن سفارش حدودا 24 ساعت زمان نیاز دارند تا صادر شوند .

چه مدارکی برای اخذ ویزای دبی مورد نیاز است :

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دبی اسکن یا عکس از صفحه اول پاسپورت ( با اعتبار حداقل 6 ماه ) – شناسنامه – عکس پرسونلی و کارت ملی می باشد 

افزاد زیر 18 سال به دلیل نداشتن کارت ملی  نیازی به ارائه تصویر کارت ملی ندارند 

افرادی که کارت ملی آنها قدیمی می باشد و یا هنوز کارت ملی جدید دریافت نکرده اند می توانند با استفاده است کارت ملی قدیمی و یا فیش تعویض درخواست ویزا دهند 

در مورد پاسپورت ارسالی توجه داشته باشید تمام قسمت های پاسپورت باید خوانا باشد و همچنین 2 خط زیر پاسپورت که به صورت کد می باشد حتما می بایستی در تصویر ارسالی به طور کامل وجود داشته باشد .

توجه داشته باشید :

  • برای دریافت ویزا نیاز به ارسال بلیط هواپیما و رزرو هتل نمی باشد .
  • جهت ارسال مدارک می توانید با گوشی خود از مدارک عکس گرفته و ارسال بفرمائید (به شرط با کیفیت بودن عکس ارسالی)
  • در صورتی که مدارک شما مورد تائید کارشناسان قرار نگیرد می بایستی در قسمت ارسال مجدد مدارک تصویر با کیفیت تر از مدارک خود برای ما ارسال فرمائید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open