بلاگ

بیمارستان ایرانیان دبی

آدرس – لوکیشن و شماره تماس بیمارستان ایرانیان دبی ( تاریخچه بیمارستان ایرانیان دبی – شرایط استخدام در بیمارستان ایرانی دبی – لیست پزشکان بیمارستان ایران های دبی و … )

بیمارستان ایرانیان دبی Dubai Persian Hospital

یکی از بزرگترین مجموعه های خدماتی و درمانی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی بیمارستان ایرانیان می باشد که مجهز به آخرین تکنولوژی های به روز دنیا بوده و در منطقه جمیرا شهر دبی ساخته شده و به تمامی بیماران و مخصوصا ایرانیان مقیم دبی و همچنین مسافارن ایرانی که به دبی سفر می کنند خدمات درمانی ارائه میدهد.
در این بیمارستان تمامی پزشکان در سطح بالایی به بیماران خدمات مرتبط را ارائه می دهند و همچنین کادر مجرب بیمارستان نیز در کنار بیماران دلسوزانه به فعالیت های خود می پردازند. 
این بیمارستان در سال 1972 میلادی و 1359 شمسی در زمینی که حاکم دبی شيخ راشد بن سعيد آل مكتوم زمین آنرا اهدا نمود با تمامی تجهیزات و امکانات ساخته شده است و از آن تاریخ به بعد به ارائه خدمات به تمامی مراجعین پرداخته است.

بخش های مختلف بیمارستان ایرانی دبی

از قسمت های مهم و مورد استفاده علاوه بر دیگر قسمت ها می توان به اتاق های جراحی، قسمت زنان و زایمان، قسمت کودکان، جراحی، مرکز تصویر برداری، مرکز گاسترو آندروسکوپی،آزمایشگاه سیتوژنتیک و تشخیص دی ان ای، آزمایشگاه، داروخانه، کافه تریا، ای سی سو، قسمت مراقبت های ویژه، قسمت قلب و عروق، چشم پزشکی و … اشاره نمود.
این بیمارستان همچنین هرساله پذیرای دانشجویان و متخصصان در انواع رشته ها برای در ابتدا کارآموزی و در صورت رضایت استخدام در این بیمارستان می باشد.
اگر در حین سفر خود دچار مشکلی شدید و نیاز به درمان و خدمان پزشکی داشتید می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

بیمارستان ایرانیان دبی
بیمارستان ایرانیان دبی

تست کرونا در بیمارستان ایرانیان دبی

در حال حاظر بواسطه گسترده شدن ویروس کرونا در دنیا یکی از مهمترین مسائل کاهش مبتلیان به این ویروس با انجام تست های کرونا می باشد تا در این صورت فرد آلوده شناسایی شده و با قرنطینه شدن بتواند از مبتلا شدن افراد دیگر که با او در ارتباط هستند جلوگیری کند.
همانند بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی در این بیمارستان نیز بخشی مختص به بیماران کرونایی و انجام تست های پی سی آر اختصتص دارد که با مراجعه به آنجا می توانید درخواست انجام تست کرونا دهید و در صورت مثبت بودن و اگر نیاز به بستری باشد پرسنل این بیمارستان در بخش مخصوص بیماران کرونایی فرد مورد نظر را سریعا” پذیرش کرده و به کارهای درمانی وی رسیدگی می کنند.
پس در این ضمینه نکته مهمی که قابل ذکر است این موضوع می باشد که با شیوع ویروس کرونا از دو سال پیش تاکنون این بیمارستان برای بیماران کرونایی بخش ویژه و اختصاصی‌ در نظر گرفته و همانطور که در بالا اشاره کردیم پزشکان و پرسنل حرفه ای و آموز دیده که در بیمارستان ایرانیان در دبی مشغول به کار هستند در حال خدمت ‌رسانی به این بیماران در این بخش مخصوص نیز می باشند.
علائمی که هر فرد باید در هنگام احساس آنها به بیمارستان مراجعه کرده و تست کرونا بدهد عبارتند از:
تنگی نفس
سرفه.
خستگی و بی حال بودن ادامه دار و رفع نشدنی.
از دست دادن حس بویایی و چشایی.
قرمزی بیش از حد جشم و همچنین قرمزی غیر عادی پوست (بثورات پوستی).
تب.
علائم گوارشی مثل اسهال و استفراق که بدتر شده و بهبود نمی یابند.

هر مسافری که قبل از سفر در ایران تست داده و با نتیجه منفی به دبی می رود و برای بازگشت نیاز به تست مجدد دارد می تواند با مراجعه به این بمیارستان تست پی سی آر را انجام داده و نتیجه را نیز دریافت نماید.
در صورتی که تست فردی مثبت شود یا در بیمارستان و یا در هتلی باید خود را قرنطینه کند و نمی تواند به کشور خود تا منفی شدن جواب تست بعد از گذراندن دوران قرنطینه باز گردد.
در صورتی نیز کع تست منفی باشد یعنی فرود به کووید 19 مبتلا نمی باشد و براحتی می تواند به کشور خود بازگردد ولی نکته ای نادر وجود دارد که خیلی کم پیش می آید و آن این موضوع است که گاهی اوقات، ممکن است نتیجه تست کرونا منفی کاذب باشد.
تست منفی کاذب به این معنی می باشد که شخصی که تست کووید 19 داده مبتلا یه این ویروس می باشد اما تست نتوانسته است ویروس را در بدنش بواسطه اینکه مراحل اولیه بیماری می باشد تشخیص دهد و تعداد ویروس به قدری کم است که با تست کووید 19 در بدن نشان داده نمی شود.

اگر جزو افرادی هستید که تمامی دوزهای واکسن خود را دریافت نموده اید نیز باید حتما تست دهید چون زدن واکسن دلیل بر نگرفتن بیماری و ایمنی صد در صد نمی باشد و هر فرد می تواند ناقبل ویروس و بیماری کووید 19 باشد.
بهترین گزینه و دلیل زدن واکسن این موضوع است که اگر بعد از تزریق واکس نیز به این ویروس مبتلا شدین بسیار عوارض کمی خواهد داشت و امکان بستری شدن فرد مبتلا به این بیماری در بیمارستان و مراکز بهداشتی بسیار کم و نادر خواهد بود.

شرایط استخدام در بیمارستان ایرانیان دبی

این بیمارستان بواسطه اینکه بعنوان یک مرکز آموزشی پزشکی مهم در دبی شناخته شده می باشد هر ساله سعی در جذب نیروهای متخصص در بسیاری از ضمینه نظیر پزشکی، پرتاری، خدماتی و … را دارد.
این مجموعه همواره اولویت خود را برای پزشکان، متخصصان و پرستاران ایراین برای ارسال رزومه کاری قرار داده است تا بتواند با انجام بررسی ها بهترین تیم بیمارستانی را ترجیحا” از متخصصانی که از ایران قصد مهاجرت به دبی را دارد جذب نماید.
هر فرد که مایل به کار در دبی و این بیمارستان می باشد در ابتدا و قبل از ارسال رزومه کاری باید ویزای کار دبی را به همراه مجوز از وزارت بهداشت امارات را درخواست داده و اخذ نماید.
در صورتی که مدراک قید شده در بالا اخذ و در آزمونی که از آنها گرفته می شود قبول شوند می توانند با توجه به اعلام نیاز بیمارستان به پرسنل مد نظرشان، مدرک قبولی آزمون خود به همراه مدارک تحصیلی را به اداره کار و مهاجرت دبی جهت صدور ویزا ارسال نمایند.

میزان حقوق پرسنل بیمارستان ایرانی دبی 

در رابطه با حقوق پرداختی پرسنل مشغول به کار در بیمارستان ایرانیان می توان اشاره نمود که برای پرستاران در دبی که بعنوان یکی از شغل های محبوب و پرطرفدار در این شهر از کشور امارت می باشد به ازای هر ماه کار حداقل حدود 14000 الی 16000 درهم می باشد.
الیته این نوع از پرداختی ها نسبت به میزان توانایی هر فرد و همچنین سابقه سال های کاری متفاوت می باشد.
افراد با دارا بودن سابقه کاری در حدود ده سال می توانند حدود 20000 درهم نیز درآمد ماهانه داشته باشند.
برای پرداختی های پزشکان در دبی هرفرد که دارای تخصص باشد و در حدود چهل ساعت کار استاندارد در ماه حدود 9000 دلار می باشد که رقمی بسیار مناسب و پرداختی عالی برای پزشکان متخصص در بیمارستان ایرانیان دبی می باشد.
در صورتی که پزشکی با تخصص بالا و سابقه کاری با سالهای بسیار و حدود ده سال و یا بیشتر را نیز داشته باشید می توانید در صورت پذیرفته شدن در بیمارستان ایرانیان بهترین حقوق دریافتی را داشته باشید.
در ادامه به برخی حقوق های پرداختی (حداقل پرداختی) هر پرسنل در بیمارستان ایرانیان دبی اشاره خواهیم نمود.
حقوق پرستاران کارمند (بسته به میزان سابقه کاری و سالهای که کار کرده اند) حدود 7000 الی 16000 درهم در ماه می باشد.
پرستار بخش آی سی یو (بسته به میزان سابقه کاری و سالهای که کار کرده اند) حدود 7000 الی 30000 درهم در ماه می باشد.
پزشک عمومی (بسته به میزان سابقه کاری و سالهای که کار کرده اند) حدود 8000 الی 35000 درهم در ماه می باشد.
دندانپزشک (بسته به میزان سابقه کاری و سالهای که کار کرده اند) حدود 10000 الی 40000 درهم در ماه می باشد.
متخصص بیهوشی اتاق های عمل (بسته به میزان سابقه کاری و سالهای که کار کرده اند) حدود 7000 الی37000 درهم می باشد.

نکته ای نیز که می توان به آن در رابطه با استخدام در دبی و بیمارستان ایرانیان اشاره نمود این موضوع است که افرادی که می خواهند در این بیمارستان کار کنند باید حتما” مسلط به زبان انگلیسی باشند.

هر متقاضی در ابتدا و قبل از استخدام باید در آزمون های مخصوصی که توسط کادری تعیین شده در بیمارستان برگزار میگردد به صورت حضوری و در صورت نبود امکان سفر آنلاین و به صورت تماس ویدیویی شرکت نمایند و بعد از انجام بررسی ها و در صورت پذیرفته شدن نسبت به ارسال مدارک به بیمارستان و برای اخذ ویزای کاری اقدامات لازم را به انجام برسانند.
برای ارسال مدارک بابت بررسی های لازم بعد از آزمون و در صورت پذیرفته شدن باشد هر متقاضی باید تمامی مدراک خود را معادل سازی کرده و به زبان انگلیسی در یکی از معتبر ترین دارلترجمه رسمی موجود در ایران ترجمه نماید و به همراه خود این مدارک که دارای مهر رسمی و قانونی می باشند را برای استخدام و انجام کارهای اخذ ویزا ارائه دهند.

هر فرد اعم از مسافر گرشگری گرفته تا متقاضان کار و مخصوصا” افرادی که درخواست استخدام در بیمارستان ایرانیان در دبی را دارند باید حتما کارت بهداشت داشته باشند تا مسئولین از سالم بودن فرد متقاضی اطمینان داشته و بدانند فرد هیچگونه بیماری واگیر دار و خطرناکی نداشته و به همراه خود آنرا به دبی نخواهد برد.

آدرس و شماره تماس بیمارستان ایرانی دبی

آدرس : Al Wasl Rd – Al Bada’a – Dubai – United Arab Emirates

شماره تماس : 97143440250

سایت بیمارستان ایرانیان دبی : www.ihd.ae

لوکیشن بیمارستان ایرانیان دبی

دلایل ریجکتی ویزای دبی :

دلایل زیادی ممکن است باعث ریجکت شدن درخواست ویزای دبی شود که متداول ترین آنها در زیر توضیح داده شده است .

  • داشتن پرونده باز در کارگزاری دیگر و یا داشتن ویزای فعال .
  • کیفیت پایین و ناخوانا بودن مدارک ارسالی به خصوص پاسپورت مسافر .
  • در صورتی که در سفر های قبلی بیشتر از مدت اقامت ویزا در امارات مانده باشید یا اور استی (Over stay) داشته باشید .
  • اگر قبلا ویزای دبی گرفته باشید و از آن استفاده نکرده باشید .
  • در صورت داشتن تشابه اسمی با فردی در امارات که قبلا پرونده قضایی در امارات داشته است .
  • داشتن سابقه کیفری در دبی – اندوکسان
  • داشتن سابقه کیفری در کشور های خلیج فارس (پیمان تعاون)
  • داشتن ویزای اقامت در دبی و دم کنسل کردن آن ویزا

تفاوت ویزای عادی و فوری دبی همچنین تفاوت بین ویزای سینگل ( یک بار ورود ) و مولتی ( چند بار ورود ) چیست ؟

 

تفاوت ویزای عادی و فوری دبی :

ویزای عادی و فوری دبی در نوع ویزا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند تنها تفاوت این 2 ویزا در مدت زمان صدور آنها می باشد .

ویزای عادی معمولا بین 1 تا 3 روز کاری

ویزای فوری معمولا بین 1 تا 2 روز

بررسی می شود .

 

تفاوت ویزای سینگل و مولتی دبی در چیست ؟

در ویزای سینگل (یک بار ورود) : مسافر پس از 1 بار ورود به خارج شده از دبی (امارات) دیگر امکان استفاده از این ویزای را ندارد و جهت ورود مجدد می بایستی ویزای جدید در خواست دهد – حتی اگر تعداد روزهای اقامت در دبی از روزهای اقامت ویزا کمتر بوده باشد.

به عنوان مثل : مسافر ویزای 1 ماهه امارات را داشته و 1 هفته پس از ورود به دبی از کشور خارج شده است و 20 روز از زمان اقامت در دبی را دارد .

ولی به دلیل خارج شدن از کشور امارات و به علت سینگل بودن ویزای با توجه به اینکه 20 روز از زمان اقامت خود در دبی مانده است امکان ورود مجدد به همین ویزا به داخل امارات را ندارد و می بایستی مجدد ویزا دریافت نمایند .

اما در ویزای مولتی ( چند بار ورود ) : مسافر پس از ورود می تواند به تعداد نامحدود به شریط که از مدت اقامت ویزای خود بیشتر نشود به کشور امارات وارد و از آن خارج شود .

به عنوان مثل : مسافر ویزای 1 ماهه امارات را داشته و 1 هفته پس از ورود به دبی از کشور خارج شده است و 20 روز از زمان اقامت در دبی را دارد . 

در صورت داشتن ویزای مولتی مسافر مجدد می تواند وارد دبی شده از از اعتبار 20 روزه ماقی مانده خود استفاده نماید .

هزینه ویزای توریستی دبی :

هزینه و نرخ ویزای دبی به تومان و درهم در سایت قابل مساهده می باشد . قیمت ویزای دبی

[ads1]

نوشته های مشابه

‫28 دیدگاه ها

  1. بنده متقاضی کار در دبی هستم ارسد پرستاری دارم راهنمایی بفرمایید

    1. من پرستارهستم مدرک کاردانی پرستار از دانشگاه علوم پزشکی ایران پایان طرح و دانشنامهٔ و سابقه کار ۱۴ سال دارم برای کار در بیمارستان ایرانی دبی راهنمایی میخواستم ممنون

    1. با سلام ،من پزشك متخصص زنان و زايمان با ٢٠ سال سابقه كار در ايران هستم،چطور ميتونم در بيمارستان ايرانيان دبى درخواست كار بدهم

    2. سلام متخصص اطفال هستم متاهل فارغ التحصیل از دانشگاه تهران سابقه ۸ سال کاری در سازمان تامین اجتماعی ایران نیاز به استخدام

    3. باسلام
      اینجانب پرستاربامدرک کارشناسی ارشد،سابقه کاربخش اورژانس بیشتراطفال،سووروایزری،مدیریت پرستاری رادارم

  2. کارشناس مامایی هستم،با سابقه ۲۰سال کار در زابشگاهای دولتی و بازنشسته بهداشت، و همزمان ۳۰ سال کار در مطب و پاراکلینیک، متقاضی کار در بیمارستان مربوطه هستم، درصورت امکان کار برای بنده لطفا راهنمایی بفرمایید.

  3. سلام من چهل ساله مجرد چ سالم هستم میخام کلیه و مغز استخوان و بیضه خودم تو دبی بفروشم لطفا راهنمایی کنید

  4. سلام ۴۵سال سن لیسانس برق وقدرت از دانشگاه خواجه نصیرتهران برقکارصنعتی بسیارماهرباسابقه کاردر۴کشورترکیه،عراق،ارمنستان،چین،ورزشکاروبدورازعوامل ناهنجار( سیگار،مخدارات، الکل)متعهد منظم وتوانمند ودارای مدیریت وروحیه قوی کاری تیمی در هرزمینه ای ،درخواست کاردارم

    1. سلام.متخصص بی هوشی هستم.۱۰سال پزشک عمومی و ۵ سال سابقه کار در بیمارستان دولتی.
      می خواستم ببینم بیمارستان به متخصص بی هوشی نیاز دارد و در صورت نیاز مدارک لازم و شرایط لازم چیست

  5. من کارشناس رادیولوژی هستم ۱۲سال سابقه کار دارم چطور میتونم در بیمارستان ایرانیان دبی درخواست کار بدم.

  6. سلام من ارشد علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تربیت مدرس هستم و متقاضی کار در آزمایشگاه بیمارستان ایرانیان میباشم 25سال سابقه در مراکز دولتی دارم

  7. سلام.کارشناس مامایی ارشد روانشناسی سابقه استخدام ۱۷ ساله در زایشگاه دولتی ایران متقاضی کار در بیمارستان ایرانی دبی هستم.من را راهنمایی کنید

  8. سلام کارشناس اتاق عمل هستم با سابقه۱۰سال کار در اتاق عمل های جنرال و زنان و چشم را دارم.متقاضی کار در بیمارستان ایرانیان دبی هستم.لطفا راهنمایی کنین.مرسی

  9. سلام وقت بخیر
    کارشناس پرستاری هستم با ۴۹ سال سن سابقه ۳۰ سال کار در بخش‌های ویژه و جنرال متقاضی کار در دبی هستم لطفا راهنمایی کنید

  10. سلام من متقاضیکار در بیمارستان ایرانیان دبی هستم من و همسرم هر دو پرستار هستیم راهنمایی بفرمایید؟؟؟

  11. سلام من سابقه 26 سال کار در بخش های جنرال، اورژانس، ارتوپدی و اکثرا مدیریتی، سوپروایزربالین، آموزش، ایمنی، مسئول بهبود کیفیت، رو دارم و الان بازنشسته و مشغول کار در بیمارستان خصوصی هستم، لطفا راهنمایی بفرمایید

  12. سلام
    متقاضی کاردر دبی هستم سابقه ۱۴ سال سابقه کار ۱۰ سال بیمارستان ۲ سال مامای مطب و همکاری با متخصص زنان و زایمان و درمانگاه شاغل هستم
    رشته مامایی می باشم لطفا راهنمایی بفرمایید ضمنا مدرک پوست و زیبایی هم دارم

    1. سلام…من کارشناس پرستاری وسابقه 7سال خدمت دربخش های اورژاتس.اطفال.ارولوژی.ارتوپدی بودم والان متقاضی بیمارستان دبی هستم ممکنه راهنمایی کنید

  13. سلام
    کارشناس پرستاری هستم میخواستم بدونم چطور برا استخدام در بیمارستان ایرانیان دبی اقدام کنم

  14. سمیه عابدینی کارشناس مامایی سابقه ۵ سال کار در مامایی و پرستاری متقاضی کار در بیمارستان ایرانیان دوبی

  15. باسلام خدمت شما عزیزان
    بنده دارای مدرک کمک پرستاری و کارشناس تربیت بدني با داشتن سابقه ۱۳ سال درزمینه ماساژدرمانی، یومی هوتراپی،طب سوزنی، حجامت و فصد آماده خدمت هستم باسپاس و تشکر فراوان😊🙏

  16. سلام
    اینجانب فارغ تحصیل کارشناسی ارشد تغذیه بالینی و رژیم درمانی از دانشگاه لاوال کانادا هستم و 12 سال سابقه کاری در زمینه تغذیه بالینی و رژیم درمانی در بیمارستان الغدیر و نیکان دارم. متقضی فعالیت در زمینه تغذیه بالینی و رژیم درمانی در بیمارستان ایرانیان می باشم. لطفاً بنده را راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر

  17. بنده کارشناس پرستاری و سابقه ۱۴ سال که حدود ۱۰ سال پرستار بخش ای سی یو هستم و شاغل در بیمارستان نمازی متقاضی کار در دبی هستم ترجیحا بیمارستان ایرانیان لطفا راهنمایی بفرمایید

  18. باسلام من نیروی خدماتی مرکز بهداشت هستم تقاضای کار در بیمارستان ایرانیان دبی را دارم چگونه میتونم اقدام کنم

  19. سلام
    من کمک پرستار بیمارستان ۱۰ سال سابقه کار دارم
    می تونم در بیمارستان دبی مشغول به کار شوم ؟

  20. سلام وقت بخیر ..بنده پرستاری دندانپزشکی خوندم و دیدم توی آگهی استخدام ، نیاز داشتن به این رشته … از کجا میتونم بدونم شرایطشون چیه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏

  21. سلام .خدمات بخش دیالیز باسابقه 27سابقه کار.وکه 10سال ازآن را در بخش دیالیز کار میکنم. مدرک تحصیلی من فوق دیپلم کامپیوتر است.
    سن،48سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open