بلاگ

کلیسای جامع سنت جوزف ابوظبی امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره کلیسای جامع سنت جوزف ابوظبی امارات

کلیسای جامع سنت جوزف ابوظبی امارات St.Joseph’s Cathedral

درباره کلیسای جامع سنت جوزف ابوظبی امارات

کلیسای جامع سنت جوزف بعنوان مقر نایب حواری جنوب عربستان شناخته شده میباشد و قابل ذکر است یکی از چهار کلیسای کاتولیک در امارت ابوظبی نیز محسوب می شود که بسیار پر طرفدار نیز می باشد. 
این مکان مذهبی و مقدس قابل ذکر است که در سال 1962 میلادی و در کورنیش کنونی در زمینی که شیخ شاخبوت، حاکم ابوظبی اهدا کرده بود، ساخته شده است.
بواسطه اینکه در این شهر از ملیت های مختلف در کنار همدیگر زندگی می کنند در این کلیسا به زبان های انگلیسی، عربی، تاگالوگ، مالایالام، سینهالی، اردو، کونکانی، تامیل و فرانسوی برنامه ها و مراسم های متفاوتی برگزار می گردد تا تمامی مردم از تمامی ملیت ها بتوانند متوجه موضوعات قید شده در مراسم های گوناگون را بشوند.
بنای ساخت این کلیسا در سال 1962 میلای صورت گرفته است.
این نکته نیز قابل ذکر است که، در ماه اکتبر سال 1963 میلادی، کار برای اولین کلیسای ابوظبی آغاز شد و سنگ بنای آن در فوریه سال 1964 میلادی ، در قطعه زمینی در امتداد کورنیش فعلی، اهدایی شخبوت بن، برکت یافت.
سلطان آل نهیان، حاکم ابوظبی در آن زمان و بارناباس مدی وظیفه ساخت کلیسا و اقامتگاهی برای کشیشان را بر عهده گرفت و در 19 فوریه 1965 میلادی اولین کلیسا افتتاح شد.
در سال 1967 میلادی همچنین مدرسه ای در همان زمین افتتاح شد و مدرسه سنت جوزف نامیده شد.
در روز نوزدهم ماه مارس سال 1981 میلادی، پس از تصمیم حاکم مبنی بر انتقال کلیسا و مدارس مرتبط با آن به مکان دیگری، بنای کلیسای فعلی گذاشته شد.
این موضوع نیز قابل اشاره می باشد که، افتتاح مجموعه جدید در روز بیست و پنجم فوریه 1983 میلادی با حضور شیخ شخبوت انجام شد.
در 25 فوریه 1983، این مکان مذهبی و مقدس به کلیسای جامع تبدیل شد که به عنوان مقر جانشین حواری جنوب عربستان با اسقف فقید جووانی برناردو گرمولی به عنوان اسقف مقیم خدمت می کرده است.
این محله امروزه بیش از یکصد هزار کاتولیک مهاجر از سراسر جهان را در خود جای داده است.
مراسم عشای ربانی به چندین زبان مختلف برگزار می شود، و کلیسا به طور کلی در اکثر خدمات با ظرفیت کامل دیده می شود و هرساله مراسم های مذهبی بسیاری در آن برگزار می گردد که افراد مذهبی بسیاری برای دعا و راز و نیایش به آنجا می روند.
این نکته نیز قابل ذکر است که، خانه اسقف و مدرسه سنت جوزف در یک محوطه قرار دارند و اخیرا” بازسازی شده است.
موضوع بسیار مهم و قابل توجهی نیز وجود دارد که لازم است بدان اشاره نماییم و آن این نکته می باشد که، در روز پنجم فوریه سال 2019 میلادی پاپ فرانسیس به طوذ خصوصی از کلیسای جامع سنت جوزف بازدید نمودند.

ارزانترین قیمت ویزای دوبی :

قیمت ویزا دبی بستگی به نوع ویزای انتخابی شما دارد :

همچنین قیمت ویزاهای دبی با توجه به تغییر زیاد نرخ عرض ثابت نبوده و دائما در حال تغییر است . در جدول زیر هزینه ویزای دبی قابل اخذ در سایت ویزای دبی به طور کامل آمده است .

[ads1]

آیا ویزای مولتی دبی صادر می شود :

ویزاهای مولتی دبی تا اطلاع ثانوی به دلیل تغییرات در قوانین صادر نمی گردد پس از امکان صدور به مسافران گرامی اطلاع رسانی خواهد شد . 

مدت زمان صدور ویزا دبی :

ویزای ابوظبی از نظر زمان صدور در 2 نوع ویزای عادی و فوری صادر می شود .

ویزای عادی از زمان ثبت سفارش بین 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری حدودا 24 ساعت زمان برای صدور نیاز دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open