بلاگ

فواره دبی

راهنما و اطلاعات کامل درباره فواره دبی ( فیلم و عکس فواره دبی – آدرس و لوکیشن فواره دبی – بهترین قسمت در فواره دبی )

فواره دبی The Dubai Fountain

یکی از زیباترین آبنماهای ساخته شده در دبی می باشد که با موسیقی به حالت رقصان مانند می باشد و قابل ذکر است که در دریاچه برج خلیفه و در کنار و نزدیکی دبی مالی معروف این شهر ساخته شده است و با منظره زیبایی که دارد چشم نوازی می کند. 
این نکته قابل ذکر است این آبنما دارای حدود 6.600 چراغ و حدود 25 رنگ متفاوت می باشد و در ماسحتی در حدود سیزده هکتار ساخته شده است.
این آبنما از 5 دایره تشکیل شده است که با قوس هایی به هم وصل شده و طرح آن را از آبنمایی که رو به رو هتل مشهور بلاژیو می باشد برگرفته شده است و نکته مهمی هم نیز که رابطه با این فواره می توانیم اشاره نماییم این موضوع است که، در این سازه از نازل ها و پمپ های مخصوصی استفاده شده است تا بتوانند آب را با حجم 83000 لیتر در هر بار به هوا پرتاب نماید که همین امر باعث جذابیت بالای آن گردیده است.
طول این فواره 275 متر می باشد که زیبایی هر چه بیشتر آن در شب چشم نوازی و خودنمایی می کند.
برای ساختن این آبنما طراحان بسیاری نقشه های مختلفی ارائه داده بوده اند که از بین آنها طرح یک شرکت آمریکایی بنام وت دیزاین مورد قبول واقع شده و از آن برای ساختن این آبنما و فواره استفاده گردید.
زمانی که این فواره روشن می شود آبی که در آن به نمایش به حالت رقصان مانند در می آید تا ارتفاع 150 متری نیز بالا می رود.

فواره دبی The Dubai Fountain
فواره دبی The Dubai Fountain

این فواره به دلیل اینکه بسیار منحصر به فرد و زیبا می باشد لقب بزرگترین آبنما و فواره موزیکال دنیا را به خود اختصاص داده است.
در هنگامی که ای فواره روشن می شود موزیک هایی که از آن پخش می شود نیز از دسته کلاسیک ، معاصر ،عربی ، جهانی می باشند که هر نوع سلیقه ای که داشته باشید از شنیدن آنها خوشتان می آید.
در رابطه با ساعاتی که این مجموعه باز میباشد و فواره شروع بع روشن شدن و اجرای زیبایش می شود می توان اشاره کرد که:
اجراها در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه در ساعت‌های 1 و 1.30 بعد از ظهر و همچنین از 6 بعد از ظهر تا 11 شب به صورت هز 30 دقیقه یکبار و در روزهای جمعه و شنبه همچنین در ساعت‌های 1.30 و 2 بعدازظهر و همچنین از ساعت ‌های 6 بعد از ظهر الی 11 شب برگزار می ‌شود و در هر باز اجرایش بازدید کنندگان بسیاری از مردم این شهر، توریست ها و گردشگران را برای دیدن به خود جلب می کند.
این نکته نیز قابل ذکر میباشد که نمایش این آبنما و فواره کاملا آزاد بوده و می توان از مکان های مختلف اطراف قسمت مرکزی دوبی آنها را مشاهده نمود، زیرا از بسیاری از نقاط این نما قابل دیدن و رویت می باشد چون در مکانی بسیار عالی این فواره ساخته شده است.
بواسطه اینکه در زمان به نمایش در آمدن این فواره تماشاگران بسیاری گرد ان جمع می شوند بهتری از از حدود 15 دقیقه قبل از شروع روشن شدن فواره در انجا حضور داشته باشید تا برای رسیدن به آنجا در زمان اجرا دیگر مجبور نباشید از بین بازدید کنندگان بسیاری عبور کنید.
در اطراف این آبنما همچنین رستوران ها و کافه های بسیاری نیز وجود دارند که در روزهای شلوغ برای اینکه بتوانید بهترین میز را همراه با ویو عالی داشته باشید پیشنهاد می شود از قبل از رفتن میز خود را در رستوران ویا کافه مد نظرتان رزرو نمایید.
علاوه بر رستوران و کافه همچنین فروشگاه های متعددی بواسطه نزدیکی به مرکز خرید دبی در انجا وجود دارد که قبل و یا بعد از اجرای نمایش بسیار زیبای این فواره می توانید از هر کدام که دوست داشتید رفته و خرید های مورد نیازتان را انجام دهید.

فواره دبی The Dubai Fountain
فواره دبی The Dubai Fountain

قایق سواری درون دریاچه برج خلیفه بواسطه نزدیکی بسیاری که به این فواره دارد می تواند بعنوان یکی از محبوب ترین گزینه های مورد استفاده برخی افراد برای دیدن و لذت بردن هرچه بیشتر این نمایش محسوب گردد که با پرداخت هزینه ای جداگانه امکانش برای تمامی افراد قابل دسترس می باشد.
برای استفاده از قایق ها که در قسمت بالا به آنها برای دیدن و لذت بردن از نمایش موزیکال و رقصان این فوراه ها مورد استفاده قرار میگیرد ظرفیت بسیار محدودی وجود دارد و در برخی بازه های زمانی از سال نیز مردم اعم از افرادی بومی، توریست ها و گردشگران از قبل برای استفاده از این قایق های رزور انجام میدهند تا بدون مشکلی در روزی که مایل هستند به آنجا بروند از آن بتوانند استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند.
این قایق ها حدود پانزده دقیقه قبل از شروع نمایش حرکت میکنند تا در زمان اجرا در محل مد نظرشان برای بهتر و از نزدیک دیده شدن این فواره برسند.
بهترین زمانی که افراد باری تماشای این فواره می توانند به محل احداث آن بروند در شب هنگام می باشد که نور پردازی های زیبایی نیز در آنجا اجرا می شود.
هرساله تعداد بسیار بالایی از گردشگران و توریست هایی که برای گذراندن تعطیلات به دبی سفر می کنند از این فواره دیدن می کنند و با گرفتن عکس های یادگاری لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای خود رقم می زنند.

ارزانترین قیمت ویزای دبی در سایت Onlinedubaievisa.com

دبی یکی از شهرهای توریستی جهان می باشد و ایرانیان زیادی بریا گردشگری – تجارت – وقت سفارت – خرید ملک و … به کشور امارات سفر می کنند .

هموطنان گرامی برای سفر به امارات می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .

خوشبختانه دریافت ویزای دبی بسیار راحت می باشد و امکان اخذ ویزا دبی با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در سایت ویزای دبی برای هموطنان گرامی فراهم می باشد . 

قیمت انواع ویزا های دبی

بروزرسانی قیمت : 1402/05/27

نوع ویزا دبی

بزرگسال

          زیر 18 سال          

ویزای 10 روزه عادی دبی 
3/820/000 تومان
1/000/000 تومان
ویزای 10 روز فوری دبی 
5/100/000 تومان
1/100/000 تومان
ویزای 1 ماهه عادی دبی 
3/940/000 تومان 
1/050/000 تومان
ویزای 1 ماهه فوری دبی 
5/200/000 تومان 
2/000/000 تومان
ویزای 1 ماهه مولتی دبی
6/600/000 تومان
3/000/000 تومان
ویزای 2 ماهه سینگل دبی 
6/450/000 تومان
2/500/000 تومان
ویزای 2 ماهه مولتی  دبی 
11/200/000 تومان
6/500/000 تومان
ویزای 48 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
ویزای 96 ساعته (ترانزیتی) 
0 تومان
0 تومان
بیمه برای ویزای 48 و 96 ساعته (اختیاری)
0 تومان
 

شرایط صدور ویزا دبی برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال تنها در شرایط زیر می توانند ویزا دبی را دریافت نمایند :

  • به همراه پدر یا مادر جهت دریافت ویزا اقدام نمایند .
  • پدر یا مادر در دبی اقامت دارد .
  • ویزای پدر یا مادر قبلا دریافت شده است .
  • به همراه کفیل قانونی خود جهت دریافت ویزای دبی اقدام نمایند و یا کفیل در دبی اقامت دارد و یا قبلا ویزای دبی دریافت نموده است .

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای دبی به تنهایی و یا به همراه بستگان درجه 1 خود از جمله (پدر بزرگ – مادر بزرگ – دایی – عمو – عمه – خاله و ….) را ندارند و تنها با پدر یا مادر و کفیل قانونی خود امکان سفر به دبی را دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open