بلاگ

اجاره آپارتمان دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره اجاره آپارتمان دبی

اجاره آپارتمان دبی

دبی بعنوان یکی از پر جمعیت ترین شهرها در دنیا شناخته شده می باشد که در طی سالیان اخیر نیزبه یکی از گردشگر پذیر ترین شهرها نیز تبدیل گردیده که سالانه میزبانی تعداد بسیار بالایی از گردشگرانی می باشد که بواسطه مقاصد گوناگون (کاری، تجاری، دانشجویی و تفریحی) به این شهر از کشور امارات متحده عربی سفر خود را انجام می دهد.
بیشترین درآمدی که شهر دبی در چندین سال اخیر بدست آورده بواسطه صنعت توریست و گردشگری می باشد.
یکی از گزینه هایی که هر مسافر در سفر به دبی می تواند برای اقامت خود در بازه زمانی سفر خود انتخاب نماید علاوه بر رزرو اتاق در هتل ها اجاره آپارتمان در محل ها و مناطق متفاوت در شهر دبی در کشور امارات متحده می باشد که بسته به مناطقی که این آپارتمان های ساخته شده اند ممکن است دارای هزینه های اقامتی هر ب به صورت جداگانه و متفاوتی باشند. هزینه ویزای دبی
اجاره مسکن در دبی دارای طرفداران بسیاری در میان مردم، توریست ها و گردشگران می باشد.
شهر دبی دارای دو منطقه معروف برای گشت و گذار و اجاره آپارتمان برای بازه زمانی سفر هر توریست را دارا می باشد.

هزینه اجاره خانه در دوبی
هزینه اجاره خانه در دوبی

این مناطق عبارتند از منطقه دیره که دارای بافت سنتی و خانه های به سبک دبی قدیم می باشد و منطقه بر که مدرن تر بوده و دارای خانه های لوکس و مجلل و همچنین گران قیمت تری می باشد که این منطقه در میان توریست ها و گردشگران طرفداران بیشتری را دارا می باشد.
یکی از مزیت های اجاره آپارتمان در منطقه بر این می باشد که این آپارتمان ها مجهز به تمامی وسایل رفاهی برای هر مسافر می باشند و همچنین مراکز خرید، مترو و اتوبوس، انواع باشگاه ها و استخرها و سینما و همچنین برخی مجموعه های دیدنی و گردشگری در نزدیکی و اطراف این محله و منطقه واقع شده اند.
اجاره منازل در دبی هم به صورت روزانه می توانند باشند و هم به صورت 6 ماه و یکسال که بعد از اتمام آن امکان تمدید مجدد نیز برای فرد اجاره کننده وجود خواهد داشت و البته اگر فردی مدت زمان کمتری نیز مایل به اقامت در آپارتمانی را داشته باشد این درخواست وی قابل اجاره و بستن قرار داد برای آن می باشد.
اگر جزو افرادی هستید که دوست داردی در مدت زمان سفرتان در دبی خانه اجاره کنید ولی مبلغ بالایی را نمی خواهید هزینه نمایید برخی مناطق دبی مانند رمرام، روستای مثلثی جمیرا، برج رودخانه جمیرا و همچنین میردیف نیز برای استفاده و اجاره خانه هایی را دارا می باشد که مجهز به برخی امکانات برای زندگی و اقامت چندین روزه را دارا می باشند اما ممکن است باز برخی مکان های توریستی دورتر باشند و دسترسی سخت تری را داشته باشند.

لازم به ذکر است که برای اجاره کردن آپارتمان در شهر دبی قوانین وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.
تمامی خانه هایی که هر فرد مایل به اجاره کردن آنها می باشد باید دارای کد های ثبت شده مخصوصی باشند.
معمولا در بسیاری از خانه ها هزینه های آب، برق و همچنین اینترنت باید جزو اجاره بهای دریافتی صاحب ملک ثبت شده و از قبل گرفته شود.
در قرار دادی که بسته می شوند حتما باید مبلغ اجاره بها قید و ثبت شود.
هزینه های ثبت قرار داد باید حتما ثبت شده و مدارک دال بر پرداخت هزینه های را نیز باید نزد خود به همراه قرار داد نگه بدارید.

اجاره آپارتمان دبی
اجاره آپارتمان دبی

در رابطه با هزینه های آب و برق اگر فردی به صورت ماهانه این امکلا را اجاره می نماید این موضوع جداگانه می باشد و هر فرد مستاجر باید سر ماه این هزینه ها را تصفیه نماید.

هر فردی نیز که مایل به اجاره نمودن واحدی برای اقامت خود در بازه زمانی سفرش به دبی می باشد باید مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می نماییم را برای ثبت در قرار داد و بررسی ها ارائه دهد.
این مدارک عبارتند از:
ارائه تصویر از پاسپورت و گذرنامه شخصی که مایل به اجاره کردن واحدی مسکونی برای اقامت خود و خانواده خویش می باشد.
ارائه تصویر بلیط سفر فرد درخواست کننده برای اجاره آپارتمان.
تسویه کامل هزینه اجاره منزل در دبی.

برای اجاره آپارتمان هر مسافر هم می تواند از طریق آژانس های مسافرتی درخواست خود را ارائه نماید و هم از طریق آژانس های مسکن معتبری که در دبی وجود دارند و از قبل با آنها فرد درخواست کننده آشنایی های کامل را داشته و تحقیقات کامل را در رابطه آنها به انجام رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open