هتل

هتل رز پارک البرشا دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره هتل رز پارک البرشا دبی

هتل رز پارک البرشا دبی Rose Park Hotel Al Barsha

هتلی زیبا و مجلل 4 ستاره ای می باشد که دارای بسیاری از امکانات رفاهی برای لذت بردن مسافران مقیم در آن می باشد و قابل ذکر است در شهر دبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است. 
این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب، حرفه ای و مهمان نواز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران، توریست ها و گردشگران مشغول می باشد.
علاوه بر عهر مسافری که در این هتل در بازه زمانی سفر خود اقامت دارا می باشد، گردشگران مقیم در دیگر هتل های شهر دبی نیز با پرداخت برخی هزینه ها و به صورت جداگانه می توانند از قسمتی از امکانات این هتل استفاده کرده و از آنها بهره مند شوند.
پذیرش 24 ساعته هتل رز پارک البرشا در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو اتاق و هتل نیز در صورت نیاز و تمایل مسافران راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.
مرکز خرید امارات 1 کیلومتر تا هتل رز پارک البرشا و مرکز خرید دبی مارینا 7 کیلومتر از هتل دارای فاصله می باشد.
فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 23 کیلومتری از این هتل واقع شده است.
اتاق های این هتل طراحی و همچنین دکوراسیونی ساده را دارا می باشند و تمامی آنها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلامو اطفاء حریق، کمد دیواری، صندوق امانات، مینیبار، حمام اختصاصی و وسایل بهداشتی، میز و صندلی کار، کتری برقی و کاناپه راحتی می باشند.
استخر روباز با منظره و چشم اندازی فوق العاده زیبا، شاتل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی، بار، بوفه، رستوران، امکانات مختص افراد کم توان، سالن همایش و اتاق کنفرانس، اتاق نگهداری چمدان ها، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن اسپا و اتاق ماساژ از جمله مهمترین و قابل دسترس ترین امکانات این هتل محسوب می شوند که مسافران می توانند از آنها در بازه زمانی اقامتشان در این هتل بهره مند شوند.
ساعت تحویل دادن اتاق های این هتل که توسط پذیرش صورت میگیرد 14 و ساعت تخلیه هر کدام از اتاق ها کع توسط مسافران صورت میگیرد 12 ظهر می باشد.

بهترین نرخ ویزای دبی :

سایت ویزای دبی همواره ارزانترین قیمت ویزا دوبی را برای هموطنان عزیز ارائه می نماید .

در زیر قیمت بروزشده ویزای دبی به تومان و درهم برای هموطنان گرامی قابل مشاده می باشد .

[ads1]

ویزای الکترونیکی دبی پس از صدور چگونه به دست مسافر میرسد ؟

ویزاهای دبی الکترونکی می باشد و پس از صدور نیازی به چسباندن در پاسپورت ندارد 

ویزا دبی پس از صدور به صورت فایل پی دی اف برای مسافران گرامی ارسال می شود و شما تنها می بایستی از فایل ارسالی پرینت تهیه نمائید .

آیا امکان راستی آزمایی ویزاهای صادر شده در سایت وجود دارد ؟

بله با مراجعه به سایت جوازات دبی می توانید با استفاده از شماره پاسپورت و شماره ویزای خود از صدور ویزای دبی خود مطمئن شوید .

از زمان صدور چند روز زمان برای استفاده از ویزای دبی وجود دارد ؟

کلیه ویزاهای دبی صادر شده در سایت ویزای دوبی از زمان صدور دارای 58 روز زمان اسفاده می باشند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open