بلاگ

اطلاعات کامل درباره هواپیمایی اتحاد

راهنمای کامل درباره و اطلاعات مفید درباره هواپیمایی اتحاد ( قوانین و مقررات هواپیمایی اتحاد – شرایط تغییر تاریخ و کنسلی هواپیمایی الاتحاد – سایت هواپیمایی اتحاد و … )

اطلاعات کامل درباره هواپیمایی اتحاد

یکی از شرکت های هواپیمایی ساخته شده در امارت می باشد که حامل پرچم کشور امارات متحده عربی می باشد.
الاتحاد ایرویز در حال حاظر بعنوان چهارمین خطوط هواپیمایی خاورمیانه محبوب و همچنین شناخته شده می باشد. ویزای دبی
این خطوط هواپیمایی به فرمان شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان و در سال 2003 فعالیت های رسمی خود را آغاز کرده است.
این خطوط هواپیمایی در طول سالیانی که از فعالیتش می گذرد روزانه به حدود 96 مقصد در خاورمیانه، اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا، آسیا و استرالیا پروازهای مستقیمی را دارا می باشد.
دفتر مرکزی این خطوط هواپیمایی در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی واقع شده است.
در حال حاظر این شرکت هواپیمایی دارای حدود 127 هواپیما از شرکت های تولید کننده ایرباس و بوئینگ می باشد.
این شرکت هواپیمایی بزرگترین سفارش هواپیما در تاریخ هوانوردی تجاری را در نمایشگاه هوایی فارنبرو در سال 2008 برای حداکثر 205 هواپیما اعلام کرد: 100 سفارش قطعی، 55 گزینه، و 50 حق خرید.
این هواپیمایی همچنین در حال خرید و تهیه حدود 194 فروند هواپیما نیز می باشد که تمامی این هواپیماها مجهز به پیشرفته ترین و به روزترین تکنولوژی های صنعت هواپیمایی می باشند.
اتحاد علاوه بر فعالیت اصلی خود در حمل و نقل مسافر، تعطیلات اتحاد و باربری اتحاد را نیز اداره می کند.
طبق آماری که از سازمان هواپیمایی و گردشگری اعلام شده است در سال 2015این ایرلاین در حدود بیش از چهارده مسافر را به اکثر نقاط در جهان جا به جا کرده است که بعنوان رکوردی برای این شرکت هواپیمایی به ثبت رسیده است.
به نکته ای قابل توجه دررباطه با خطوط هواپیمایی الاتحاد ایرویز می توان اشاره نمود که آن این موضوع است که این شرکت دارای قرار داد ها و همچنین پیمان اتحاد با شرکت های مشهور و شناخته شده ای نظیر داروین، ایربرلین، جت‌ایرویز هند و ویرجین‌ایر استرالیا نیز در کارنامه کاری و فعالیت های خود دارا می باشد.

قوانین حمل بار شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز Cargo rules of Etihad Airways

قوانین و مقررات هواپیمایی الاتحاد
هواپیمایی الاتحاد

تمامی ایرلاین های معتبر جهانی برای انجام هریک از پروازهای خود قوانین برای حمل بار مجاز به داخل هواپیما و برای سفر مرتبط با چمدان های هر مسافر وضع کرده اند که الاتحاد ایرویز نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.
قابل ذکر است میزان بار مجاز قابل حمل به ازای هر مسافر باری چمدان ها در این خطوط هوایی برای مسافران کلاس پروازی فرست کلاس 40 کیلوگرم، کلاس پروازی بیزینس می توانند تنها دو کیف و یا چمدان به وزن های حداکثر 12 کیلوگرم و مسافرانی که دارای بلیط کلاس پروازی اکنومی میباشند می توانند حداکثر 30 کیلوگرم بار به همراه داشته باشند.

دررابطه با تمامی کلاس های پروازی هر مسافر به غیر از کلاس بیزینس می تواند کیفی کوچک نیز به همراه خود به داخل کابیم ببرد که وزنش نباید بیشتر از 7 کیلوگرم باشد و همچنین وزن بار کودکان هم 10 کیلوگرم می تواند باشد.

قوانین خرید اضافه بار در هواپیمایی الاتحاد ایرویز Overload Purchase Rules at Etihad Airways

اضافه بار هواپیمایی اتحاد
الاتحاد ایرلینز

همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم برای ورود به پروازهای خطوط هواپیمایی الاتحاد ایرویز هر مسافرا به حد و میزان مشخصی می تواند با خود بار درون چمدان و یا کیف های دستی داشته باشد و در صورتی که میزان باری که به همراه داشتید بیشتر از مقدار مجاز باشد به مسافر جریمه اضافه بار تعلق میگیرد.
به این موضوع و نکته در رابطه با اضافه بار می توان اشاره نمود که مبلغی که برای اضافه بار هر مسافر باید پرداخت نماید، بستگی به این دارد که به کجا پرواز دارد و میزان بار اضافی چند کیلوگرم می باشد.
برای برخی از مقاصد، بار اضافی به ازای هر کیلوگرم و برای بعضی به ازای هر چمدان محاسبه می شود.

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی اتحاد Flight classes of Etihad Airways

کلاس پروازی اکونومی هواپیمایی اتحاد
کلاس های پروازی هواپیمایی اتحاد

این خطوط هوایپمایی همانند بسیاری دیگر از ایرلاین ها دارای کلاس های پروازی شناخته شده ای بوده که هر مسافر بسته به نوع بودجه و حتی راحتی بیشتر می توانست هر نوع از کلاس پروازی را برای انجام سفر خود انتخاب نماید.
به نکته مهمی می توان اشاره نمود که این شکرت هواپیمایی از سال 2014 به بعد با وارد کردن ایرباس 380 اس و بوئینگ 9 اس 787 به ناوگان هواپیمایی خود کلاس های پروازی خود را به رزیدنس، آپارتمنت، فرست کلاس سوئیت، بیزینس استودیو و اکونومی اسمارت سیت تغییر داد.

کلاس های پروازی رزیدنس الاتحاد ایرویز Etihad Airways Residence Flight Classes

فرست کلاس هواپیمایی اتحاد
فرست کلاس هواپیمایی اتحاد

این کلاس پروازی در خطو هوایی الاتحاد ایرویز دارای کابین های مخصوص یک الی دو نفره می باشد که با به روز ترین امکانات و تجهیزات آماده ارائه خدمات مرتبط به مسافران عزیز می باشد.
این کابین ها دارای اتاق خواب، نشیمن، سرویس بهداشتی و تمامی دیگر امکاناتی است که هر مسافر می تواند از یک پرواز آرام بخش و دلنشین انتظار داشته باشد.
با انتخاب این کلاس پروازی در الاتحاد ایرویز در حین انجام سفر خود میتوانید احساس در خانه بودن را نیز بواسطه امکانات موجود تجربه نمایید.

فرست کلاس آپارتمنت الاتحاد ایرویز First Class Apartment Etihad Airways

فرست کلاس آپارتمنت الاتحاد ایرویز
فرست کلاس آپارتمنت الاتحاد ایرویز

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کلاس های پروازی الاتحاد ایرویز می باشد که در هر پرواز فقط دارای 9 جایگاه و صندلی برای مسافران می باشد که هر مسافرث که زودتر اقدام به خرید بلیط خود نماید می تواند از امکانات این کلاس پروازی در حین سفر خود بهره مند شوند.
از امکانات در دسترس مسافران در حین پرواز و در این کلاس پروازی می توان به صندلی، تخت و محل سرو غذا که از مهمترین ها می باشند اشاره نمود.

فرست کلاس سوئیت الاتحاد ایرویز First Class Etihad Airways Suite

بهترین کلاس پروازی هواپیمایی امارات
فرست کلاس ایرلاین اتحاد

این کلاس پروازی نیز بعنوان یکی از محبوب ترین و راحت ترین های الاتحاد ایرویز شناخته شده می باشد.
از دلایل محبوبیت آن می توان به یک تخت بزرگ و مجزا در داخل کابین مخصوص کلاس پروازی با تمام امکانات و صندلی و میز بزرگ اشاره نمود.
این کلاس پروازی بواسطه محبوبیت بسیار بالا در میان مسافران، بلیطش زود تمام می شود و هر فردی که مایل به خرید بلیط این قسمت از کلاس پروازی در حین سفر خود می باشد سریع تر باید بلیط خود را تهیه نماید.

کلاس بیزینس استودیو الاتحاد ایرویز Business class of Etihad Airways Studio

این کلاس پروازی نیز در طی چندین سال اخیر به خطوط هواپیمایی الاتحاد ایرویز اضافه شده و به د و قسمت در دسترس مسافران قرار میگیزد.
یکی قسمتی با دارا بودن صندلی که قابلیت تبدیل شدن به تخت برای استراحت را دارند.
دیگری قسمتی با دارا بودن 70 صندلی که قابلیت تبدیل شدن به تخت برای استراحت مسافران را دارا می باشد.
در این کلاس پروازی نیز همانند دیگر قسمت ها از پرواز الاتحاد ایرویز امکانات سرو غذا و نوشیدنی نیز به انتخاب مسافران انجام میگیرد.

کلاس اکونومی اسمارت الاتحاد ایرویز Smart Economy Class Etihad Airways

در این قسمت صندلی های در کنار یکدیگر اما با فاصل استاندارد قرار دارند و تنها قسمتی از هواپیماهای الاتحاد ایرویز می باشد که نسبت به دیگر قسمت ها دارا قیمتی مقرون به صرفه تر می باشد و بیشترین استفاده در بین مردم معمولی را نیز این کلاس پروازی به خود اختصاص داده است.
در این قسمت نیز به مسافران توسط مهمانداران در خصوص سرو غذا و نوشیدنی های این کلاس پروازی پذیرایی می شوند.
در این قسمت همچنین بر روی هر صندلی منیتور لمسی وجود دارد که هر فرد می تواند با داشتن هندزفری استفاده کرده و به تماشای فیلم و انجام دادن انواع بازی ها بپردازند.

کیترینگ هواپیمایی الاتحاد ایرویز Etihad Airways Catering

در این کیترینگ که خدمات و سرویس دهی به تمامی پروازهای این خطوط هواپیمایی را ارائه می دهد سرآشپزان و همچنین آشپزان آموزش دیده و حرفه ای گرد هم جمع شده اند و به فعالیت ها و خدمات رسانی های خود می پردازند.
انواع غذاهای لذیذ، دسرهای خوشمزه، نوشیدنی ها و … توسط این کیترینگ آماده می شود.
در برخی پروازها برخی مسافران از قبل با خرید بلیط خود همچنین اطلاع می دهند که دارای رژیم غذایی خاصی هستند، حساسیت به برخی مواد غذایی دارند و یا گیاه خوار هستند و این موضوع توسط کادر پرواز و مسئولین مرتبط در الاتحاد ایرویز به سرآشپز ارشد در این کیتریگ اعلام میگردد و آنها در این ضمینه نیز برای مسافر مورد نظر غذاهای مخصوص نیز که در حین پرواز باید ارائه شوند را آماده می کنند.

افتخارات هواپیمایی الاتحاد Honors of Etihad Airways

افتخارات ایرلاین اتحاد
افتخارات ایرلاین امارات

این خطوط هواپیمایی در طول چندین سالی که از فعالیتش می گذرد علاوه بر پروازهای امن و محبوب و شناخته شده ای که دارد همچنین در این مدت افتخاراتی نیز در انواع ضمینه های مختلف کسب نموده است که به برخی از مورد توجه ترین و مهمترین آنها اشاره خواهیم نمود.
این خطوط هواپیمایی در سال 2009 بعنوان یکی از بهترین ایرلاین ها در رابطه با دارا بودن صندلی های کلاس پروازی بیزینس بوده است.
الاتحاد ایرویز از سال 2009 الی 2012 بعنوان یکی از ایرلاین های مشهور و پیشرو در جهان شناخته شده است.
ایرلاین پیشروی جهان از نظر برتر بودن کابین‌های فرست کلاس در سال 2013 بوده است.

محدودیت کرونا برای ورود به پروازهای الاتحاد ایرویز Corona restrictions on entry to Etihad Airways flights

شرکت هواپیمایی الاتحاد ایرویز همانند بسیاری از خطوط هواپیمایی برای ورود مسافران به داخل هواپیما در دروان کرونا محدودیت هایی را تعیین کرده که تمامی مسافران ملزم به رعایت کردن آن می باشد.
هر فرد در صورت تزریق دوزهای واکسن خود باید کارت واکسیناسون خود را به صورت کارت و یا دیجیتالی قبل از ورود به مسئولین پرواز ارائه دهند و در صورت نداشتن کارت واکسیناسیون حتما باید برگه تست منفی کووید 19 که حداکثر 48 ساعت قبل از پرواز باید انجام شده باشد را نیز ارائه دهند.
در این ایرلاین همیشه قبل و بعد از انجام هر پرواز داخل کابین هواپیما ها ضد عفونی و به بهترین نحو و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی تمیز و آماده میزبانی از مسافران می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open