بلاگ

سافاری دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره سافاری دبی ( هزینه و قیمت سافاری در دبی – بهترین زمان سافاری دبی – بیابان های سافاری در دبی و … )

سافاری دبی Dubai Safari

درباره سافاری دبی

در سفر به کشور امارات متحده عربی و شهر دبی یکی از بهترین گزینه های برای افرادی که علاقه مند به تفریحات هیجان انگیز و پر چالش می باشند رفتن به سافاری دبی می باشد.
با انتخاب این تفریح می توانید به راحتی با چهره واقعی کویر و همچنین زندگی بادیه نشینان دبی در کنار آداب و رسوم و فرهنگ آنها نیز آشنا شده و اوقات خوش و به یاد ماندی را داشته باشید. 
با رفتن به این مجموعه از مسیرهای بیابانی عبور می کنید و همچنین در برخی نقاط برای عکسبرداری شما را پیاده می کنند که منظره چشم نوازی را می توانید شاهد باشید و همچنین در این حین می توانید و در مسیری که طی می کنید (با ماشین ها خاص به همراه راننده های حرفه ای) مزرعه پرورش شتر که حیوانی مورد علاقه اعراب در بیابان های می باشد نیز دیدن کنید و آنرا از نزدیک ببینید.
علاوه بر انجام سافاری در این بیابان ها در کنار این تفریح مهیج همچنین می توانید از امکاناتی دیگر نظیر کمپ شبانه در بیبان، آرایش حنا، شتر سواری ، شن سواری، موتورسواری با موتور‌های چهارچرخ، پوشیدن لباس های سنتی برای عکسبرداری (با پرداخت هزینه جداگانه)، رقص و شادی و اجرای موسیقی و آواز به دور آتش و … نیز بپردازید.
بهترین روش برای استفاده از این تفریح به صورت گروهی و چندین نفره می باشد که جذابیت بسیاری را خواهد داشت اما اگر یک یا حتی دو نفر هم باشید این سافاری برای شما انجام میگیرد.

درباره سافاری دبی
درباره سافاری دبی

به این نکته مهم و قابل اهمیت نیز می توان اشاره نمود که، راننده های این ماشین های بسیار حرفه ای وآموز دیده می باشند و برای استافده از کمک های اولیه کاملا آموز دیده می باشند وهمچنین اتومبیل هایی که از آنها برای انجام سافاری استفاده می شوند تماما بوسیله رول کیج ایمن شده اند تا از سرنشینان در برابر آسیب و بخصوص وارونه شدن اتومبیل، که در بیابان بسیار نادر است، محافظت شود.
در هنگان انجام سافرای و موقع رانندگی باید ذکر شود که این ماشین ها در مدت حرکت تکان های شدیدی می خورند پس اگر می دانید با این موضوع مشکل خواهید داشت پیشنهاد می شود حتماً قبل از رفتن، قرص‌های ضد تهوع استفاده کنید.
شتر سواری نیز می تواند بعنوان یکی دیگر از تفریحات سافاری محسوب شود و فعالیت محبوبی بین توریست ها و مسافرالن در دبی به حساب می آید بدین صورت که روی شتر در حالی که به سمت اردوگاه حرکت می کنند از بالای تپه های شنی نظاره گر غروب آفتاب می باشند که بسیار میتواند تجربه ای خاص برای بازدید کنندگان باشد.
این تور سافاری را هم می توانید با رزرو قبلی به همراه تور لیدر خود هماهنگ کنید و یا به صورت اختصاصی بلیط آن را تهیه نمایید.
این تور به صورت یک روزه انجام میگیرد و در کنار انجام سافرای با ماشین های لند کروز همچنین می توانید از میان روستاهای بدوی و کاروانهای شتر عبور نمایید و و گاهی اوقات سفری به صخره فسیلی و یا کوه های حجر را نیز تجربه نمایید.
در آخر به برخی نکات باید اشاره نماییم که در هنگام حضورتان در کویر تور سافاری ملزم به رعایت کردن انها می باشید که عبارتند از:
همراه داشتن انواع نوشیدنی الکلی در کمپ و در طول سافاری ممنوع می باشد و در صورتی که این نوع از نوشیدنی را به هر نحوی به همراه دشاته باشید و متوجه شوند شامل جریمه نقدی می‌ شوید.
کودکان کمتر از سه سال، خانم‌ های باردار و افرادی که مشکل قلبی یا کمردرد دارا می باشند، امکان ورود و استفاده از این تور را نخواهند داشت.
این تور در ماه مبارک رمضان اجرای های زنده و رقص و .. را اجرا نمی کند پس اگر می خواهید در تور سافاری از این امکانالت نیز استافده نمایید در زمان رمضان این تور را رزرو نکنید.

ارزانترین قیمت ویزای دبی در سایت Onlinedubaievisa.com

دبی یکی از شهرهای توریستی جهان می باشد و ایرانیان زیادی بریا گردشگری – تجارت – وقت سفارت – خرید ملک و … به کشور امارات سفر می کنند . قیمت ویزای دبی

هموطنان گرامی برای سفر به امارات می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .

خوشبختانه دریافت ویزای دبی بسیار راحت می باشد و امکان دریافت ویزای الکترونکی دبی با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در سایت ویزای دبی برای هموطنان گرامی فراهم می باشد .

[ads1]

شرایط صدور ویزا دبی برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال تنها در شرایط زیر می توانند ویزا دبی را دریافت نمایند :

  • به همراه پدر یا مادر جهت دریافت ویزا اقدام نمایند .
  • پدر یا مادر در دبی اقامت دارد .
  • ویزای پدر یا مادر قبلا دریافت شده است .
  • به همراه کفیل قانونی خود جهت دریافت ویزای دبی اقدام نمایند و یا کفیل در دبی اقامت دارد و یا قبلا ویزای دبی دریافت نموده است .

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای دبی به تنهایی و یا به همراه بستگان درجه 1 خود از جمله (پدر بزرگ – مادر بزرگ – دایی – عمو – عمه – خاله و ….) را ندارند و تنها با پدر یا مادر و کفیل قانونی خود امکان سفر به دبی را دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open