بلاگ

آکواریوم ابوظبی امارات

اطلاعات و راهنمای کامل درباره آکواریوم ابوظبی امارات

آکواریوم ابوظبی امارات Aquarium Abu Dhabi

درباره آکواریوم ابوظبی امارات

یکی از دیدنی ترین و جالب ترین مراکز گردشگری ساخته شده در ابوظبی می تواند بازدید از آکواریوم آن باشد که برای تمامی رده های سنی ( بزرگسالان و کودکان) می تواند مهیج و جالب باشد. 
این مجموعه در مساحتی حدود نه هزار متر مربع ساخته شده است و در خود انواع جانوران دریایی را جای می دهد که بسیار خاص و زیبا می باشند.
این جانوران تحت نظر متخصصان مخصوص می باشند و به خوبی از تمامی آنها نگهداری می شود.
این مجموعه بعنوان بزرگترین آکواریوم ساخته شده در خاورمیانه شناخته شده و محبوب می باشد و هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از علاقه مندان، توریست ها و گردشگرانی می باشد که برای گذراندن تعطیلات خود سفر به ابوظبی را انتخاب می کنند.
کوسه های سرچکشی و کوسه گاو نر که طول آنها به دو متر نیز می رسد و بعنوان یکی از خطرناک ترین انواع کوسه ها در اقیانوس ها به شما می روند در این مجموعه نگهداری می شوند که دیدن آنها می تواند تجربه ای جدید و جالب برای هر بازدید کننده محسوب شود.
انواع موجودات و جانورانی که در این آکواریوم نگهداری می شوند از قسمت های مختلف خلیج فارس، دریای سرخ، آمازون، دریای مدیترانه، اقیانوس آرام و حتی نواحی قطبی می باشند.
همانند بسیاری دیگر از آکواریوم های ساخته شده در دنیا در این مجموعه نیز از محبوب ترین قسمت های می توان به تونل بزرگ و زیبایی اشاره نمود که با گذر از آن می توانید ماهی ها و جانواران دریایی بسیاری را در حال شنا کردن در کنار یکدیگر ببینید و همچنین امکان عکس برداری و عکس گرفتن نیز وجود دارد کع برای ثبت خاطرات می توانید بگیرید.
دسترسی به این مجموعه بوسیله تاکسی و ماشین های شخصی به راحتی امکان پذیر می باشد و همچنین با ثبت نام در تورهای مسافرتی همچنین می توانید به راحتی و بدون دردسر به این مجموعه بروید.
قبل از به اتمام رساندن بازدید خود از این مجموعه زیبا و منحصر به فرد می توانید از فروشگاه آن نیز دیدن کرده و برای یادگاری و سوغاتی محصولاتی را از آنجا خریداری نمایید.

آیا برای سفر به دبی به ویزا نیاز است :

هموطنان با پاسپورت ایرانی می بایستی قبل از سفر به دبی اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند و امکان سفر به دبی بدون ویزا و یا دریافت ویزا در فرودگاه های امارات برای ایرانیان عزیز وجود ندارد .

شرایط اخذ ویزای دبی :

ویزای دبی برای تمام سنین و جنسیت ها قابل دریافت می باشد و تمام افراد بالای 18 سال شامل مرد یا زن ( مجرد و یا متاهل ) امکان سفر به دبی را دارند :

فقط افراد زیر 18 سال جهت دریافت ویزای دبی نمی توانند به تنهایی اقدام کنند و حتما می بایستی پدر یا مادر یا کفیل قانونی به همراه آنان به دبی سفر کنن و هنگام ثبت درخواست ویزای دبی با همدیگر اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند مدارک ویزا امارات .

آیا امکان دریافت ویزای دبی از سفارت امارات در تهران وجود دارد ؟

سفارت امارات در تهران خدمات صدور ویزای دبی ندارد و کلیه ویزاهای دبی بوسیه کفیل یا کارگزاران دبی و به صورت الکترونیکی انجام می شود . و ویزا در پاسپورت چسبانده نمی شود بلکه به صورت فابل پی دی اف برای مسافران ارسال م گردد و مسافران گرامی می بایستی از ویزای دبی ارسالی پرینت تهیه نمایند .

قیمت ویزای دبی

در جدول زیر نرخ و هزینه ویزای دبی به تومان در مشاهده انواع و ویزاها آمده است .

[ads1]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open