بلاگ

رزرو هتل در شارجه

ارزانترین و بهترین قیمت رزرو هتل در شارجه

رزرو هتل در شارجه Hotel reservation in Sharjah

شارجه بعنوان یکی دیگر از شهرهای کشور امارات متحده عربی شناخته شده می باشد که در طی چندین سال اخیر بعنوان یکی از مقاصد گردشگری و همچنین سفر در رابطه با مقاصد گوناگون تبدیل گردیده است و هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مسافرانی می باشد که به این شهر سفر می کنند.
یکی از گزینه های پیش روی مسافران در سفر به شارجه برای اقامت انتخاب هتل های این شهر می باشد که می توانند بسته به میزان بودجه خود و مدت زمانی که مایل به اقامت در شارجه هستند انها را رزرو نمایند.
این هتل های دارای ستاره های متنوع و گوناگون می باشند و بسته به نوع محله و میزان خدماتی که ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. 
این نکته نیز لازم به ذکر است که رزرو هتل به تنهایی برای مسافران گران قیمت تر حساب می شود اما با گرفتن تورهای دبی در هزینه های هنل نیز می توانید کمی صرفه جویی نمایید.
پس به این نکته مجدد می توان اشاره نمود که به خاطر تقاضای بالای مسافران برای سفر به شارجه، هتل های متنوعی در کلاس های قیمتی و خدمات بسیار متفاوت در گوشه و کنار شهر ساخته شده است که می توانید هرکدام را که دوست داشته باشید رزرو کرده و اقامتی خوش و به یاد ماندی را در آنجا داشته باشید.
در این مطلب ما به برخی از هتل هایی که برای اقامت در مدرت زمانی که در شارجه هستید می توانید از آنها استفاده نمایید برای آشنایی شما عزیزان اشاره می نماییم.
پس لطفا با ما همراه باشید.

هتل های 5 ستاره در شارجه Sharjah five star Hotels

هتل اکت شارجه The Act Hotel Sharjah

رزرو هتل در شارجه
هتل اکت شارجه The Act Hotel Sharjah

این هتل مجلل، لوکس و بسیار شیک 5 ستاره در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی ساخته شده و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش به مسافران را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
هرساله این هتل میزبان تعداد بالایی از مسافرانی می باشد که برای گذراندن تعطیلات و یا انجام امور کاری و … خود به شارجه سفر میکنند.
ساحل آل خان 3 کیلومتر و آکواریوم شارجه 6 کیلومتر با هتل دارای فاصله می باشند.
نزدیکترین فرودگاه به این هتل در فاصله 17 کیلومتری آن واقع شده است.
این هتل دارای امکانات بسیاری برای استفاده مسافران می باشد که می توان از بین مهمترین ها به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر، رستوران، کافه، سالن بدنسازی، اسپا و سالن ماساژ، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس شاتل فرودگاهی اشاره نمود.
اتاق های هتل نیز دارای دکوراسیونی خاص و زیبا با رنگ های متنوع بوده و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، چای و قهوه ساز، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، مینیبار، صندوق امانات.

هتل دبل تری با هیلتون شارجه DoubleTree by Hilton Sharjah Waterfront Hotel And Residences

ارزانترین قیمت هتل های شارجه
هتل دبل تری با هیلتون شارجه DoubleTree by Hilton Sharjah Waterfront Hotel And Residences

این هتل 5 ستاره مجلل در شهر شارجه ساخته شده است و در همین شهر و مجموعه ساخته شده به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات مرتبط به مسفاران می پردازد.
این هتل در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا با منظره و چشم اندازی چشم نواز ساخته شده است و با اقامت در آن می توانید نهایت لذت را ببرید.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی به این هتل در فاصله 9 کیلومتری آن واقع شده است.
این هتل دارای امکانات رفاهی بسیاری است که توسط کادری مجرب، حرفه ای و آموزش دیده اداره می شوند و از مهمترین آنها میتوان به پذیرش 24 ساعته( که در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی و ارائه خدمات به مسافران می باشند)، وای فای رایگان، استخر، سالن بدنسازی، اتاق مخصوص افرادی که مایل به کشیدن سیگار می باشند، سالن همایش و کنفرانس، بار، بوفه، رستوران، پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.
اتاقهای هتل نیز دارای دکوراسیونی زیبا می باشند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب، کمد دیواری، مینیبار، میز و صندلی کار و راحتی، صندوق امانات، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز.

هتل چدی آل بیت، شارجه The Chedi Al Bait, Sharjah

بهترین هتل 5 ستاره در شارجه
هتل چدی آل بیت، شارجه The Chedi Al Bait, Sharjah

هتل 5 ستاره ای می باشد که در شهر شارجه ساخته شده است و با در اختیار داشتن کادری حرفه ای و اموزش دیده به میزبانی مسافران و ارائه برترین خدمات در طول 24 ساعته شبانه روز به آنها می پردازد.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی به این هتل مجلل در فاصله 12 کیلومتری از آن قرار گرفته شده است.
این هتل دارای محیطی رویایی با منظره ای چشم نواز می باشند که می تواند سفری رویایی و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.
شاتل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، اسپا و سالن ماساژ، رستوران، کافه، بوفه و … از جمله امکانات این هتل می باشند که در دسترس تمامی مسافران قرار میگیرد.
سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب، کمد دیواری، مینیبار، میز و صندلی کار و راحتی، صندوق امانات، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز همچنین امکانات موجود در اتاق های این هتل لوکس می باشند.
این مجموعه زیبا و شیک هرساله میزبان تعداد بالایی از مسفارن می باشد که در سفر خود به شارجه اقامت در این هتل را انتخاب می کنند.

هتل شرایتون شارجه Sheraton Sharjah Beach Resort and Spa

کمترین نرخ هتل در شارجه
هتل شرایتون شارجه Sheraton Sharjah Beach Resort and Spa

این هتل 5 ستاره می باشد و در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی ساخته شده است.
این مجموعه با دارا بودن کادری مجرب، حرفه ای و آموزش دیده در 24 ساعت شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه بهترین خدمات به آنها می باشد.
ساختار این هتل بسیار خاص و زیبا و به خالت بافت های قدیمی می باشد که همین امر بر محبوبیت این مجموعه در میان گردشگران و توریست ها افزوده است.
این هتل که در شارجه ساخته شده است قابل ذکر است که در 10 کیلومتری آکواریوم شارجه و 12 کیلومتری مرکز صحرا واقع شده است.
موزه میراث شارجه نیز در فاصله 6 کیلومتری از این هتل زیبا واقع شده است.
از امکاناتی که مسافران با اقامت در این هتل در حین سفرشان می توانند بهره مند شوند میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، کافه، بار، ساحل اختصاصی، اسپا وسالن ماساژ، شاتل فرودگاهی و پارکینگ اشاره نمود.
اتاقهای هتل نیز دارای دکوراسیونی منحصر به فرد بوده و قابل ذکر است که تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب، کمد دیواری، مینیبار، میز و صندلی کار و راحتی، صندوق امانات، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز.

هتل ساحارا بیچ ریزورت اند اسپا Sahara Beach Resort & Spa

لیست هتل های شارجه
هتل ساحارا بیچ ریزورت اند اسپا Sahara Beach Resort & Spa

این هتل 5 ستاره در شهر شارجه فعالیت می کند و با دارا بودن کادری مجرب و آموزش دیده به ارائه خدمات مرتبط به مسافران می پردازند.
این مجموعه نیز از جمله هتل های لوکس و گرانی می باشد که در شارجه ساخته شده است و به همین دلیل هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مسافران می باشد که در حین سفرشان به شارجه اقامت در این هتل را انتخاب می کنند.
با 1 دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید به ساحل اختصاصی هتل دسترسی داشته باشید و از تفریحات موجود در آن استقاده کرده و نهایت لذت را از حضورتان در آنجا ببرید.
ساحل آل خان 2 کیلومتر و پارک ساحلی الممزار 3 کیلومتر و نزدیکترین فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر فاصله از این هتل دارا می باشند.
از امکانالت هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاهی، وای فای رایگان، سالن همایش و کنفرانس، بار، بوفه، رستوران، سالن بدنسازی، اسپا و سالن ماساژ و ساحل اختصاصی اشاره نمود.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب، کمد دیواری، مینیبار، میز و صندلی کار و راحتی، صندوق امانات، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز.

هتل های 4 ستاره شارجه Sharjah four star Hotels

هتل کاپترون شارجه Copthorne Hotel Sharjah

هزینه اقامت در سوئیت و آپارتمان در شارجه
هتل کاپترون شارجه Copthorne Hotel Sharjah

این هتل 4 ستاره در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین مجموعه به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران می پردازد.
اتاق های این هتل دارای رنگبندی دکوراسیونی زیبا و گرمی می باشند که لذت حضور در آنجا را چندین برابر می کند.
سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، تخت خواب، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز از جمله امکانات قابل استفاده مسافران در اتاق های هتل می باشد.
پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، کافه، بار، ساحل اختصاصی، اسپا وسالن ماساژ، شاتل فرودگاهی و پارکینگ از جمله امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می باشد.
با پیاده روی 2 دقیقه ای از این هتل می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید.
همچنین با رانندگی 20 دقیقه ای از این هتل نیز می توانید به فرودگاه بین المللی شارجه دسترسی داشته باشید.

هتل کریستال پلازا آل مجاز Crystal Plaza Al Majaz Hotel

قیمت اجاره خانه در شارجه
هتل کریستال پلازا آل مجاز Crystal Plaza Al Majaz Hotel

هتل 4 ستاره زیبایی می باشد که در شهر شارجه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران را در همین مجموعه به انجام میرساند.
با طی مسافتی 8 کیلومتری از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی دسترسی داشته باشید.
کادری که در این هتل فعالیت می کنند بسیار مجرب، حرفه ای و آموزش دیده می باشند و پذیرش 24 ساعته آن نیز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به انها در تمامی ضمینه های مرتبط با هتل می باشند.
از امکانات در دسترس مسافران مقیم در این هتل میتوان به استخر روباز، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، بار، بوفه، رستوران، کافه، سالن همایش و کنفرانس، سالن اسپا و ماساژ، پارکینگ اشاره نمود.
اتاق های این هتل نیز دارای دکوراسیون و رنگ بندی های بسیار زیبای و جذابی می باشند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، وای فای، کمد دیواری، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز.

هتل رد کستل Red Castle Hotel

بهترین هتل 4 ستاره شارجه
هتل رد کستل Red Castle Hotel

هتل 4 ستاره رد کستل در شهر شارجه ساخته شده است و با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای آماده میزبانی مسافران در طول 24 ساعته شبانه روز می باشد.
فاصله این هتل تا پارک ساحلی الممزار 2.5 کیلومتر، آکواریوم شارجه 3 کیلومتر و نزدیکترین فرودگاه 16 کیلومتر می باشد.
از امکاناتی که با اقامت در این هتل میتوانید از آنها بهره مند شوید میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بار، کافه، بوفه، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ اشاره نمود.
اتاق های این هتل نیز تماما” مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع،وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، تخت خواب، کمد دیواری، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز.

هتل گلدن سندز Golden Sands Hotel

هتل 4 ستاره گلدن سندز در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و در همین مجموعه به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران در ضمینه های مختلف می پردازند.
این هتل دارای امکاناتی نظیر پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، سالن اسپا و ماساژ، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، بوفه، کافه، بار، اسپا و سالن ماساژ، سالن بدنسازی، استخر و پارکینگ می باشد.
اتاقها در این هتل دارای دکوراسیونی ساده اما زیبا می باشند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، وای فای، کمد دیواری، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز.
فاصله این هتل تا مرکز خرید ساهرار سنتر 2 دقیقه به صورت پیاده، 7 کیلومتر تا ساحل و 7 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی می باشد.

هتل آریانا Aryana Hotel

رزرو اینترنتی هتل در شارجه
هتل آریانا Aryana Hotel

هتل آریانا مجموعه ای است که دارای 4 ستاره می باشد و با دارا بودن کادری حرفه ای و مجرب در تمامی ضمینه آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات در طول 24 ساعته شبانه روز می باشد.
این هتل دارای امکاناتی نظیر پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، سالن اسپا و ماساژ، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، بوفه، کافه، بار، سالن بدنسازی، استخر و پارکینگ می باشد.
اتاق های هتل نیز دارای دکوراسیون زیبا و خاص می باشند و تمامی مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، وای فای، کمد دیواری، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز.
فاصله این هتل تا نزدیکترین فرودگاه بین المللی 8 کیلومتر می باشد.

هتل های 3 ستاره در شارجه Sharjeh three stars Hotels

هتل آل ماها رجنسی شارجه Al Maha Regency Hotel Suites

این مجموعه دارای 3 ستاره می باشد و در همین شهر و محوطه با انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود در طول 24 ساعت شبانه روز به مسافران می پردازند.
مرکز سوق دارای 600 متر و فرودگاه بین المللی دارای 12 کیلومتر فاصله با این هتل می باشند.
از امکاناتی که با اقامت در این هتل مسافران می توانند بهره مند شوند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، بار، بوفه، رستوران اشاره نمود.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تخت خواب، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی.

هتل نووا پارک Nova Park Hotel

لیست قیمت هتل در شارجه
هتل نووا پارک Nova Park Hotel

هتل 3 ستاره نووا پارک در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی ساخته شده است.
کادر مجرب در این هتل درو طول 24 ساعت شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به انها می پردازد.
با پیاده روی 5 دقیقه ای از این هتل می توانید به راحتی به نزدیکترین ساحل به هتل دسترسی داشته باشید.
اتاقهای این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، کتری برقی می باشند.
از امکاناتی که با اقامت در این هتل مسافران می توانند بهره مند شوند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ، بار، بوفه، رستوران اشاره نمود.

هتل نجوم آل امارات Nejoum Al Emarat

هتل های ارزان شارجه
هتل نجوم آل امارات Nejoum Al Emarat

هتل 3 ستاره نجوم آل امارات در شهر شارجه ساخته شده و در همین شهر و محوطه به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران می پردازد.
با 20 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به راحتی به فرودگاه بین المللی شارجه دسترسی داشته باشید.
از امکانات در دسترس مهمانان مقیم در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش، بار، بوفه، رستوران، شاتل فرودگاهی اشاره نمود.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تخت خواب، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات.

هتل آل سیف Al Seef Hotel

کمترین نرخ هتل در شارجه
هتل آل سیف Al Seef Hotel

هتل 3 ستاره آل سیف در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی ساخته شده است.
این هتل دارای پذیرش 24 ساعته می باشد که در تمامی ساعات شبانه روز با کادری حرفه ای و خونگرم اماده میزبانی از مسافران در تمامی ضمینه ها می باشد و برترین خدمات را به مراجعین ارائه می کند.
با پیاده روی 10 دقیقه ای از این هتل می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید.
آکواریوم شارجه در 1 کیلومتری، مرکز شهر شارجه در 3.5 کیلومتری، فرودگاه بین المللی در 17 کیلومتری این هتل قرار دارند.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تخت خواب، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی.
از امکاناتی که با اقامت در این هتل مسافران می توانند بهره مند شوند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ، بار، بوفه، رستوران اشاره نمود.

قیمت ویزای آنلاین دبی :

ویزا دبی توریستی در حال حاضر در 3 نوع ویزای 10 روزه – ویزای 1 ماهه و ویزای 2 ماهه صادر می شود و ویزای های 10 روزه و 30 دارای دو نوع عادی و فوری می باشند .

قیمت ویزا دبی به تومان و درهم در جدول زیر برای مسافران گرامی قابل مشاهده می باشد .

[ads1]

فرق بین ویزا عادی و فوری دبی در چیست :

ویزاهای عادی و فوری در نوع ویزا تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها در مدت زمان صدور می باشد . به طوری که ویزای عادی از زمان ثبت درخواست 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری از زمان ثبن سفارش حدودا 24 ساعت زمان نیاز دارند تا صادر شوند .

چه مدارکی برای اخذ ویزای دبی مورد نیاز است :

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دبی اسکن یا عکس از صفحه اول پاسپورت ( با اعتبار حداقل 6 ماه ) – شناسنامه – عکس پرسونلی و کارت ملی می باشد 

افزاد زیر 18 سال به دلیل نداشتن کارت ملی  نیازی به ارائه تصویر کارت ملی ندارند 

افرادی که کارت ملی آنها قدیمی می باشد و یا هنوز کارت ملی جدید دریافت نکرده اند می توانند با استفاده است کارت ملی قدیمی و یا فیش تعویض درخواست ویزا دهند ( سایت ویزای دبی )

در مورد پاسپورت ارسالی توجه داشته باشید تمام قسمت های پاسپورت باید خوانا باشد و همچنین 2 خط زیر پاسپورت که به صورت کد می باشد حتما می بایستی در تصویر ارسالی به طور کامل وجود داشته باشد .

توجه داشته باشید :

  • برای دریافت ویزا نیاز به ارسال بلیط هواپیما و رزرو هتل نمی باشد .
  • جهت ارسال مدارک می توانید با گوشی خود از مدارک عکس گرفته و ارسال بفرمائید (به شرط با کیفیت بودن عکس ارسالی)
  • در صورتی که مدارک شما مورد تائید کارشناسان قرار نگیرد می بایستی در قسمت ارسال مجدد مدارک تصویر با کیفیت تر از مدارک خود برای ما ارسال فرمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open