بلاگ

باغ معجزه دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره باغ معجزه دبی ( نقشه – راهنمای بخش های مختلف میراکل گاردن – قیمت و هزینه بلیط باغ معجزه دبی )

باغ معجزه miracle garden 

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی
میراکل گاردن دبی

یکی از بزرگترین باغ های گل موجود در جهان می باشد که در شهر دبی ساخته شده است.
این نکته جالب قابل ذکر است که این مجموعه بواسطه و در ضمینه گل آرایی، دو رکورد در کتاب گینس به ثبت جهانی رسانده است.
این مجموعه فعالیت خود را از سال 2013 و در مساحتی حدود 72.000 هکتار ساخته شده است و برای ساخت آن از گونه های مختلف گل ها استفاده شده است. 
هرساله گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان برای بازدید از این باغ گل که به نام باغ معجزه شناخته شده می باشد و دارای طبیعت و منظره ای چشم نواز و خیره کننده می باشد به شهر دبی در کشور امارات متحده عربی سفر می کنند.
فصول بهار و زمستان بهترین زمان برای بازدید از این مجموعه بینظیر زیبا می باشد.
باغ بین المللی، میکی موس و الهه ته فیتی، باغ هواپیما ایرباس امارات ایرلاین،طاووس ها و لاک پشت های رنگارنگ، باغ خوراکی که انواع سبزیجات، میوه های متفاوت در آنجا کاشت می شود و دهکده معطر بعنوان محبوب ترین قسمت های این مجموعه در کنار راهرو های گل آرایی شده شناخته شده می باشند.
این باغ در طول سال های فعالیت خود جوایز متعددی دریافت کرده است که از مهمترین آنها می توان به جایزه گاردن توریسم در سال 2015 اشاره نمود که یکی از شناخته شده ترین جوایز در جهان برای صنعت توریسم و گردشگری می باشد که این باغ آنرا به خود اختصاص داده است.

باید ها و نباید ها در باغ معجزه ( میراکل گاردن )

این نکته در رابطه با باغ معجزه قابل ذکر است که خوردن خوراکی و غذا، نشستن بر روی چمن ها و دوچرخه سواری در آنجا ممنوع می باشد و در صورت انجام هر یک از آنها به فرد تذکر داده شده و اگر مجدد تکرار شود از آنها خواسته خواهد شد که این باغ را ترک کنند.

بخش های گوناگون باغ معجزه ( میراکل گاردن )

بخش گل آرایی شده

هزینه ورود به باغ معجزه دبی
میراکل گاردن دوبی

در هر گوشه از این باغ را که نگاه بکنید می توانید تزیینات و رنگ های بسیار زیبایی را ببینید که به شما حس سرزندگی و شادابی را می بخشد.
برای تزیینات در این باغ که چشم نواز نیز می باشند هزینه های بسیاری انجام شده است ولی نتیجه ای که حاصل شده بسیار راضی کننده بوده است.
هر ساله برای بهتر بودن فضای این قسمت از باغ و زیباتر شدن آن بر روی این گل آرایی های انجام شده مرمت هایی و نگهداری هایی توسط کادری حرفه ای و مجرب انجام می شود.

راهروهایی با سقف های پوشیده از گل

آدرس باغ معجزه دبی
راهروهایی با سقف های پوشیده از گل

یکی از زیبایی های منحصر به فرد و چشم نواز در این باغ راهروهایی هستند که پوشیده شده بوسیله گل های زیبا می باشند که در حین پیاده روزی احصاص بسیار خاصی به شما می بخشند.
به این بخش تونل چتر هم گفته می شود و عبور از آن برای تمامی بازدید کنندگان خوشایند و جذاب می باشد و می توانید در هر یک از مسیرها عکس های یادگاری بسیار زیبایی را به ثبت برسانید.

باغ پروانه Butterfly Garden

زمان شروع بخ کار باغ میراکل دوبی
باغ پروانه Butterfly Garden

این مجموعه در قسمتی حدود هزار و هشتصد متری ساخته شده است و به پروانه های زیبا و رنگارنگ تخصیص یافته است.
این مجموعه به صورت سرپوشیده، دایره ای و همچنین سه بعدی ساخته شده تا پروانه ها در محوطه پراکنده نشوند.
گونه های مختلف پروانه ها در این مجموعه نگهداری می شوند و قابل ذکر است بواسطه اذیت نشدن پروانه ها در این محوطه بزرگ در هر بازدید این امکان به 300 نفر داده می شود.

دهکده معطر Fragrant Village

دهکده معجره دبی
دهکده معطر Fragrant Village

یکی دیگر از جذاب ترین بخش های ساخته شده در این باغ می باشد که در آن بناهایی همانند چندین خانه و یک کاخ گل آرایی شده اند.
زیبایی این بخش همانند دیگر قسمت ها بازدید کنندگان را مجذوب خود می گرداند.
برای لذت بردن بیشتر، بازدید کنندگان می توانند فنجانی دم کرده از گیاهان دارویی را در گوشه ای از این دهکده معطر بنوشند و نهایت لذت را ببرند.

باغ بین المللی International Garden

پارک های دبی
باغ بین المللی International Garden

یکی از محبوب ترین قسمت های ساخته شده در این باغ می باشد که در آنجا نمادهای اصلی برخی کشورها که شناخته شده می باشند ساخته شده و به وسیله گل ها تزیین شده اند.
از محبوب ترین این نماد ها می توان به چندین مورد که درادامه ذکر خواهیم کرد اشاره نماییم.

هواپیمای A380
میکی موس Mickey Mouse
قایق های گل آرایی شده Flowered boats
ساعت به شکل گل Flower Watch
طاووس ها و لاک پشت های رنگارنگ Colorful peacocks and turtles
خرس تدی Teddy bear
برج ایفل Eiffel tower

امکانات رفاهی و گردشگری باغ گل معجزه دبی

بهترین زمان باغ معجزه دبی
امکانات رفاهی و گردشگری باغ گل معجزه دبی

همانند بسیاری از مراکز گردشگری ساخته شده در دبی با رفتن به این مجموعه می توانید در کنار دیدنی های آن امکانات موجود در باغ معجزه نیز استفاده نمایید که در ادامه به این امکانات اشاره خواهیم نمود.
اگر در حین بازدید از این مجموعه احساس گرسنگی کردید می توانید از رستوران، کافی شاپ و بوفه های موجود در این باغ نیز استفاده نمایید.
از فروشگاه های موجود در باغ معجزه هم می توانید بسته به نوع علاقه خود و یا بعنوان سوغاتی خرید نمایید.
نیمکت‌ها، آلاچیق‌ها، فضاهای ایجاد شده برای استراحت و کلبه‌های پوشیده از گل در این باغ نیز برای استراحت مردم در این باغ وجود دارند که می توانید از آنها نیز استفاده نمایید.

بهترین زمان بازدید از باغ معجزه

نقشه میراکل گاردن
بهترین زمان بازدید از باغ معجزه

بواسطه دمای هوا و گرما در دبی این مجموعه در تابستان تعطیل می باشد.
بهترین زمانی که می توانید از این مجموعه در دبی دیدن کنید فصول زمستان و بهار می باشد.

قوانین بازدید از باغ گل معجزه دبی

قوانین ورود به پارک های دبی
قوانین بازدید از باغ گل معجزه دبی

در بسیاری از اماکن دیدنی و گردشگری ساخته شده در دبی قوانینی وجود دارد که باید هر بازدید کننده در مدت زمان حضورش در این اماکن تمامی قوانین را رعیات نماید.
در ادامه به برخی از مهمترین قوانین باغ معجزه اشاره خواهیم کرد.

هر بلیطی که برای ورود تهیه می نمایید مختص به 1 نفر می باشد و قابل ذکر است بلیت ‌ها باید از باجه ‌های مخصوص فروش بلیت در خود باغ تهیه شوند و اگر از مکان های دیگری این بلیط ها را تهیه کرده باشید ممکن است توسط مامورین قبول نشود.
تهیه بلیط برای کودکان بالاتر از 3 سال الزامی می باشد.
خوردن غذا و نوشیدنی در محوطه این باغ و ریختن زباله در مجموعه ممنوع می باشد.
نشستن و پیاده روی بر روی چمن ‌های بخش ‌های مختلف مجموعه و کندن گل ها اکیدا ممنوع می باشد.
بواسطه اینکه ممکن است گل ها و تزیینات در این باغ خراب شوند، امکان ورود ماشین، دوچرخه، اسکوتر و حیوانات خانگی در این مجموعه ممنوع می باشد.

دسترسی به باغ معجزه

پارک های دبی
باغ میراکل دوبی

اگر در سفرتان به دبی مایل به بازدید از باغ معجزه دبی می باشید، می توانید علاوه بر رزور تورهای گردشگری از وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو، تاکسی و اتوبوس برای رسیدن به این مجموعه زیبا و رویایی استفاده نمایید.

مترو

دسترسی مترو دبی
مترو

اگر مایل میباشد برای رسیدن به باغ معجزه دبی از مترو استفاده کنید، باید سوار خطی و واگنی شوید که از ایستگاه دبی اینترنت سیتی یا شرف دی ‌جی می‌ گذرد و بعد از آن به راحتی به این باغ زیبا دسترسی داشته باشید.

اتوبوس

دسترسی اتوبوس به میراکل گاردن دبی
اتوبوس

استفاده از اتوبوس یکی دیگر از روشهای دسترسی به باغ معجزه در دبی می باشد که میتوانید از آن استفاده نمایید.
اتوبوس‌ها از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 2 ظهر تا 8 شب و جمعه و شنبه از ساعت 12 ظهر تا 8 شب از ایستگاه مجتمع تجاری مال آو امارات و به صورت هر بیست دقیقه یکبار حرکت می کنند.

تاکسی

هزینه تاکسی به باغ معجزه دبی
تاکسی

با استفاده از تاکسی بدون هیچ گونه دردسری و فقط با بردن نام باغ معجزه به این مجموعه دسترسی خواهید داشت.

ماشین و خودرو شخصی

ماشین و خودرو شخصی در میراکل گاردن
اگر مایل هستید برای رسیدن به باغ معجزه دبی از خودرو شخصی استفاده کنید، است که می ‌توانید از مسیر جاده شیخ محمد بن زاید به آن جا برسید.
همچنین برای راحت ‌تر شدن دسترسی می‌ توانید از نقشه‌های آنلاین نیز استفاده کنید و با خیال راحت و بدون دردسر به باغ معجزه برسید و از حضورتان در آنجا نهایت لذت را ببرید.

ارزانترین قیمت ویزای دبی در سایت Onlinedubaievisa.com

دبی یکی از شهرهای توریستی جهان می باشد و ایرانیان زیادی بریا گردشگری – تجارت – وقت سفارت – خرید ملک و … به کشور امارات سفر می کنند .

هموطنان گرامی برای سفر به امارات می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .

خوشبختانه دریافت ویزای دبی بسیار راحت می باشد و امکان دریافت ویزای الکترونکی دبی با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در سایت ویزای دبی برای هموطنان گرامی فراهم می باشد . هزینه ویزا دبی

[ads1]

شرایط صدور ویزا دبی برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال تنها در شرایط زیر می توانند ویزا دبی را دریافت نمایند :

  • به همراه پدر یا مادر جهت دریافت ویزا اقدام نمایند .
  • پدر یا مادر در دبی اقامت دارد .
  • ویزای پدر یا مادر قبلا دریافت شده است .
  • به همراه کفیل قانونی خود جهت دریافت ویزای دبی اقدام نمایند و یا کفیل در دبی اقامت دارد و یا قبلا ویزای دبی دریافت نموده است .

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای دبی به تنهایی و یا به همراه بستگان درجه 1 خود از جمله (پدر بزرگ – مادر بزرگ – دایی – عمو – عمه – خاله و ….) را ندارند و تنها با پدر یا مادر و کفیل قانونی خود امکان سفر به دبی را دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open