ویزای 48 ساعته ترانزیت دبی

صدور ویزای 48 ساعته دبی از تاریخ 22 شهریور 1401 متوقف شده است

توجه داشته باشید ثبت سفارش در سایت نیازی به ثبت نام ندارد (جهت راحتی ثبت سفارش) و تمام پیگیری های بعدی بوسیله کد پیگیری که در انتها برای شما ایمیل و پیامک می شود انجام می شود .

قبل از ثبت سفارش ویزا دبی به نکات زیر توجه داشته باشید :

اخذ ویزای الکترونیک دبی فوری 1 تا 2 روز و ویزای عادی 1 تا 3 روز کاری زمان نیاز دارد .

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای دبی تنها اسکن یا عکس با کیفیت از صفحه اول پاسپورت – و اسکن شناسنامه – کارت ملی و عکس پرسونلی مسافرها می باشد . ( اصل مدارک مورد نیاز نمی باشد )

کیفیت مدارک ارسالی توسط کارشناسان سایت ویزای دبی بررسی شده و پس از تائید توسط آنها روند صدور ویزا آغاز می شود و در صورت داشتن مشکل با مسافر جهت ارسال عکس با کیفیت تر تماس گرفته خواهد شد ( نگران کیفیت فایل ارسالی خود نباشید )

توجه داشته باشید اعتبار استفاده ویزاهای  14 روزه – 30 و 90 روزه دبی از زمان صدور 2 ماه زمان استفاده دارد و ویزای 48 و 96 ساعته 29 روز زمان استفاده دارد. 

ویزا پس از آماده شدن در قسمت دانلود ویزا جهت دانلود قرار داده می شود و روند کاری پرونده در قسمت وضعیت درخواست سایت قابل مشاهده می باشد .

همچنین ویزا به ایمیل و یا واتس اپ مسافر نیز ارسال می گردد .

مسافر تنها می بایستی از فایل ارسالی پرینت تهیه کرده و همراه خود داشته باشید ( این نوع ویزا در پاسپورت چسبانده نمی شود ) حتما کد پیگیری خود را پس از پرداخت یادداشت نماید و برای پیگیری از آن اسفاده نمائید .

چنانچه در تکمیل فرم مشکلی دارید یا سوال دیگری در مورد ویزا دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند .

 

آموزش تصویری ثبت سفارش ویزای دبی در سایت ویزای دبی

 

قسمت اول

مشخصات درخواست دهنده ویزا (تصویر پایین ) می بایستی مشخصات درخواست دهنده ویزا را وارد نمایئد.

توجه داشته این اطلاعات تنها مربوط به درخواست دهنده ویزا می باشد ( جهت تماس های ضروری در صورت نیاز و ارسال ویزا بعد از آماده شدن ) و ربطی به مسافران های درخواستی برای ویزا ندارد .

اطلاعات ویزا از روز مدارک ارسالی برای هر مسافر وارد می شود . 

مرحله اول ثبت سفارش ویزای دبی
مشخصصات درخواست دهنده ویزا – قسمت اول

در این قسمت در ردیف اول نام و نام خانوادگی درخواست دهنده ویزا را وارد نمائید .

در ردیف دوم در ابتدا شماره موبایل خود را وارد نمائید و در قسمت دوم ایمیل خود را وارد نمائید .

در وارد کردن شماره موبایل و ایمیل دقت داشته باشید چون راه های ارتباطی ما با شما این موارد می باشد .

همچنین برای رفتن به مرحله بعدی جهت راستی آزمایی شماره موبایل یک کد به موبایل شما ارسال خواهد شد .

به طور پیش فرض بعد از زدن دکمه بعدی در پایین صفحه کد به موبایل شما ارسال خواهد شد چنانچه به موبایل خود دسترسی ندارد و یا به هر دلیل نیازی به ارسال کد نمی بینید (به موبایل خود دسترسی ندارد – خارج از کشور هستید – کد دیر به دسته شما می رسد و …. ) می تواند در قسمت بعدی خاموش کردن ارسال کد تائید به موبایل با انتخاب دکمه عدم ارسال را انتخاب و بدون نیاز به دریافت کد وارد مرحله بعدی شوید .

در صورتی که گزینه ارسال کد را انتخاب نمائید ( حالت پیش فرض) در انتهای فرم بعد از زدن دکمه بعدی کادری باز می شود که می بایستی کد تائید را در آن وارد نمایئد . تصویر این قسمت های پایین قابل مشاهده می باشد .

قسمت دوم

تعداد ویزا و مشاهده قیمت کل (تصویر پایین)

در این قسمت می بایستی تعداد ویزای درخواستی برای افراد بزرگسال و زیر 18 سال را ثبت نمائید .

توه داشته باشید امکان ثبت همزان بیش از 5 بزرگسال و 5 زیر 18 سال به طور همزمان وجود ندارد اگر تعداد نفرات بیشتر از این تعداد باشد هیچ مشکلی برای دریافت ویزا وجود ندارد تنها می بایستی برای افراد باقی مانده مجدد به طور مجزا فرم و تکمیل نمائید .

آموزش ثبت ویزای 14 روزه دبی
تعداد ویزا و مشاهده قیمت کل – قسمت دوم

توجه داشته باشید امکان دریافت ویزای دبی برای افراد زیر 18 سال به طور انفرادی وجود ندارد و افراد زیر 18 سال حتما می بایستی با پدر با مادر و وکیل قانونی خود اقدام به دریافت ویزا نمایند .

در این قسمت پس از انتخاب تعداد مسافر ها مجموع هزینه پرداختی در کادر مجموع به نمایش در می آید .

این قیمت هزینه نهایی پرداخت به سایت برای ویزای دبی می باشد و در انتها هیچ هزینه ای جهت مالیات و … از شما دریافت نخواهد شد .

در قسمت کد تخفیف نیز اگر کد تخفیفی از طرف مجموعه ویزای آنلاین دبی برای شما در نظر گرفته شد است کد تحفیف خود را وارد نمائید و پس از زدن گزینه اجرا تخفیف در نظر گرفته شده از مجموع پرداختی شما کسر می شود .

نکته مهم در این قسمت مربوط به افراد بالای 60 سال می باشد که به دلیل افزایش نرخ امکان ثبت آنلاین ویزا برای این افراد وجود ندارد و برای ثبت سفارش می بایستی از راه های ارتباطی سایت ایمیل و واتس اپ مدارک ارسال و هزینه به طور جداگانه پرداخت شود .

قسمت سوم

ارسال مدارک (تصویر زیر)

در این قسمت می بایستی مدارک مسافران را وارد نمائید .

آموزش ثبت سفارش ویزای دبی
ارسال مدارک – قسمت سوم

در این قسمت به تعداد مسافر های درخواستی شما کادر برای آپلود مدارک باز می شود .

به عنوان مثال در تصویر بالا ما یک مسافر بزرگسال و 1 مسافر زیر 18 سال را انتخاب کرده این که می بایستی برای فرم بزرسگسال تصویر پاسپورت کارت ملی و شناسنامه و برای فرد زیر 18 سال تصویر شناسنامه و پاسپورت را وارد نمائیم .

پس از آپلود مدارک می بایستی تیک قوانین و مقررات را روشن کده و گزینه بعدی را انتخاب نمائید .

بعد از زدن دکمه بعدی کادر زیر برای شما به نمایش در می آید .

ثبت سفارش ویزای دبی اموزش
تائید شماره موبایل

در این قسمت در فیلد تائید شماره موبایل می بایستی کد ارسالی را وارد نمائید .

توجه داشته باشید بعد از وارد کردن کد از زدن گزینه ارسال مجدد خود داری نمائید و گزینه بعدی را در پایین فرم زده تا وارد مرحله بعد شود .

اگر در ابتدای فرم گزینه عدم ارسال کد وارد روشن نمائید بدون ارسال کد می توانید وارد مرحله بعدی شود .

مرحله دوم 

مشاهده اطلاعات ارسالی و هزینه ویزا

ثبت سفارش آنلاین ویزای دبی
مشاهده اطلاعات و هزینه ویزا – مرحله دوم

در این مرحله اطلاعات ثبت شده خود در مرحله قبل را مشاهده می نمائید . در صورتی که اطلاعات را به درستی ثبت کرده اید گزینه پرداخت هزینه ویزا را انتخاب کرده و همانند تصویر زیر وارد درگاه پرداخت می شود .

در غیر این صورت می توانید گزینه قبلی را انتخاب کرده و اطلاعات خود را ویرایش کرده و مجدد با انتخاب گزینه بعدی وارد این قسمت شود .

آموزش ثبثت سفارش ویزای دبی
مرحله نهایی پرداخت

در این مرحله پس از انجام پرداخت موفق شماره پیگیری برای شما به نمایش گذاشته می شود همچنین کد برای شما ایمیل و پیامک خواهد شد .

 

Open