بلاگ

بیمارستان شاهین ها در ابوظبی امارات

اطلاعات و راهنمای کامل بیمارستان شاهین ها در ابوظبی امارات

بیمارستان شاهین ها در ابوظبی Abu Dhabi Falcon Hospital

درباره بیمارستان شاهین ها در ابوظبی

بیمارستان شاهین های ابوظبی، اولین موسسه پزشکی دولتی منحصرا” برای شاهین ها ساخته شده در امارات متحده عربی و شهر ابوظبی است. 
بیمارستان شاهین ابوظبی که توسط آژانس محیط زیست شهر ابوظبی اداره می شود در روز سوم اکتبر سال 1999 میلادی افتتاح گردید.
هدف راه اندازی این بیمارستان، حفاظت، تحقیق و ترویج سلامت، حیات وحش و سنت شاهین های پرورش یافته در اسارت و شاهین های وحشی بوده است.
این بیمارستان دارای اتاق های تهویه مطبوع مجزا برای بیش از 200 پرنده را می باشد.
هر سال حدود یازده هزار شاهین در این بیمارستان تحت مراقبت ها و درمان های ویژه قرار میگیرند.
این بیمارستان خدمات عمومی دامپزشکی، معاینات بهداشتی، روش های آندوسکوپی، خدمات جراحی، واحد چشم پزشکی و خط تلفن 24 ساعته اورژانس را نیز برای استفاده ارائه می دهد.
معاینات بهداشتی شامل چک ‌آپ‌ های معمول و آزمایش ‌های نمونه برای شناسایی مشکلات سلامتی یا عفونت‌ های احتمالی شاهین ها نیز در این مجموعه انجام میگیرند.
از نظر خدمات جراحی، بیمارستان مجهز به انجام عملیات بافت نرم (در مواردی مانند جراحات کیل یا جراحی بامبل پا) و شکستگی یا دررفتگی پیچیده را نیز با به روز ترین و بهترین امکانات به انجام میرساند.
شاهین های بیمار در بخش های بستری در بیمارستان نگهداری می شوند تا تحت درمان و نظارت کامل تا زمان بهبود یافته شدنشان قرار گیرند.
در این بیمارستان همچنین کارآموزان در کنار دامپزشکان و تکنسین ها کار می کنند و در عین حال در سخنرانی ها نیز شرکت می کنند.
در پایان یک دوره کارآموزی یا برنامه آموزشی، شرکت کنندگان برای به دست آوردن مدارک رسمی برای تجربه خود تحت آزمون های متعدد زیر نظر متخصصان قرار میگیرند.
این نکته نیز قابل ذکر است که بیمارستان شاهین های شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی، بین فرودگاه بین المللی ابوظبی و الشمخا واقع شده است.
بازدید از این موزه برای علاقه مندان به شاهین ها می توانید بسیار خاص و جالب باشد که البته باید حتما به همراهی متخصصان و مسئولین بازدید صورت بگیرد تا تمامی نکات به صورت کامل در حین بازدید انجام بگیرند.

ارزانترین قیمت ویزای دوبی :

قیمت ویزا دبی بستگی به نوع ویزای انتخابی شما دارد :

همچنین قیمت ویزای ابوظبی با توجه به تغییر زیاد نرخ عرض ثابت نبوده و دائما در حال تغییر است . در جدول زیر هزینه ویزای دبی قابل اخذ در سایت ویزای دبی به طور کامل آمده است .

[ads1]

آیا ویزای مولتی دبی صادر می شود :

ویزاهای مولتی دبی تا اطلاع ثانوی به دلیل تغییرات در قوانین صادر نمی گردد پس از امکان صدور به مسافران گرامی اطلاع رسانی خواهد شد .

مدت زمان صدور ویزا دبی :

ویزای دبی از نظر زمان صدور در 2 نوع ویزای عادی و فوری صادر می شود .

ویزای عادی از زمان ثبت سفارش بین 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری حدودا 24 ساعت زمان برای صدور نیاز دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
Open